Alsof wij dat hier nu kunnen beoordelenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Zoals de topic titel luidt,
Je hebt grapjes en je hebt niveaus van het e.e.a. wat je kan tolereren. Is degene die het niet pikt aan het overdrijven? Of is er dan een kwestie van zelfrespect?
Up to you!
Wat vind jij?
Ja, TS is gewoon een slet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:58 schreef Grapefruitthee het volgende:
In elk grapje zit een kern van waarheid....
Iemand kan zijn eigenlijke mening omzetten in een grapje.quote:
Discriminatie! EN bij vrouwen is het hypocriet om het te zeggen, mannen vinden zichzelf ook ene slet, in theorie iig.quote:Op zondag 21 november 2010 00:02 schreef capricia het volgende:
Een vrouw mag dat zeggen, een man niet, tenzij hij gay is, dan is het een compliment. Simpel.
Mannen zeggen dan: HOER!quote:Op zondag 21 november 2010 00:02 schreef capricia het volgende:
Een vrouw mag dat zeggen, een man niet, tenzij hij gay is, dan is het een compliment. Simpel.
In dat geval dan vragen waarom ze dat zegt.quote:Op zondag 21 november 2010 02:47 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Er zit geen kern van waarheid in. Ze is gewoon zo en dat is ook haar manier van omgaan met haar vriendinnen.
En nee, ik ben niet Marokkaans.
Haha idd =)quote:Op zondag 21 november 2010 00:24 schreef Karina het volgende:
Als je je een opmerking/grap aantrekt is het meestal omdat er een kern van waarheid in zit.
Je moeder voor de grap kutwijf noemen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik noem m'n moeder ook wel eens kutwijf of tongslet voor de grap.
Dan moet het wel waar zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 00:04 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Iemand kan zijn eigenlijke mening omzetten in een grapje.
Daar is zelfs een wetenschappelijk artikel over geschreven.
Ja, en slaan met een natte theedoek. KUTWIJF! KUTWIJF! Geef me wat te vreten!quote:Op zondag 21 november 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moeder voor de grap kutwijf noemen?
Ik zou niet durven. Nee, ik zou vooral niet willen.
Met een dergelijk groteske houding krijg je aandacht noch respect.quote:Op zondag 21 november 2010 00:27 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Dit heeft niets met waarheden te maken. Ik vind het niet grappig en ga niet doen alsof. Er is geen enkel manier om je waardigheid te behouden terwijl je respectloosheid pikt. En ik hou teveel van mezelf om te moeten leven met mensen die zulke achterlijke opmerkingingen maken. Ik heb liever respect dan aandacht.
De gemiddelde fokker is super zelfverzekerd en assertief. Karaktertrekken die noodzakelijk zijn als je raids doet in WoWquote:Op zondag 21 november 2010 12:20 schreef Vandaag... het volgende:
Wat een achterlijke redenaties hier 'als het niet waar is dan zou je het je niet aantrekken'
Daar gaat het toch helemaal niet in? As een vriend je voor de grap pedofiel noemt, of domme mongool etc dan is dat niet waar dus wat maakt het allemaal uit? Ik heb persoonlijk wel grenzen aan waar ik me voor de grap voor laat uitmaken. Context of niet.
Dat terwijl je nooit wat te neuken hebtquote:Op zondag 21 november 2010 13:11 schreef skippy22 het volgende:
Fraubitch zegt ook altijd sletje tegen me
Jouw aarsje verslindt dan ook voorbindlullen met een gulzigheid die dergelijke naamgeving rechtvaardigt.quote:Op zondag 21 november 2010 13:11 schreef skippy22 het volgende:
Fraubitch zegt ook altijd sletje tegen me
quote:Op zondag 21 november 2010 13:14 schreef -VoorDePoes- het volgende:
[..]
Jouw aarsje verslindt dan ook voorbindlullen met een gulzigheid die dergelijke naamgeving rechtvaardigt.
quote:Op zondag 21 november 2010 13:13 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat terwijl je nooit wat te neuken hebt
Effe slikken he, als je sexleven op straat ligtquote:
Pijpsletje is wel een geil woordquote:Op zondag 21 november 2010 13:23 schreef formerjellybean het volgende:
ik zou gewoon lachend antwoorden , ook goededag pijpsletje
Vadsige nerdquote:Op zondag 21 november 2010 13:24 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dan ben ik toch wel een stuk aardiger voor je, he adminstratief debiel derde klasse
Haal die bezemsteel eens uit je reet man.quote:Op zondag 21 november 2010 00:27 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Dit heeft niets met waarheden te maken. Ik vind het niet grappig en ga niet doen alsof. Er is geen enkel manier om je waardigheid te behouden terwijl je respectloosheid pikt. En ik hou teveel van mezelf om te moeten leven met mensen die zulke achterlijke opmerkingingen maken. Ik heb liever respect dan aandacht.
Ik noem mijn moeder wel eens een groupieslet omdat ze ooit eens iets heeft gehad met de zanger van whitesnake.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik noem m'n moeder ook wel eens kutwijf of tongslet voor de grap.
Ze had vroeger nogal veel vriendjes. Moet kunnen. Ze ervaart het totaal niet als belediging.
Niet eens de gitarist? Adje rocked!quote:Op donderdag 25 november 2010 01:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik noem mijn moeder wel eens een groupieslet omdat ze ooit eens iets heeft gehad met de zanger van whitesnake.
Niemand zegt dat je dat soort grappen hoeft te waarderen, alleen als je je bedenkingen daarbij post op een forum (en snel weer wist) zal je er ook reacties op krijgen..quote:Maar wat betreft mijn topic: Ik waardeer alleen grappen met klasse. Dat zal mijn leven lang niet veranderen.
Bespaar je de illusie, ik ben absoluut niet open-minded,,,quote:Dat jij zo open minded bent, wilt niet zeggen dat alles aan mijn issues liggen.
Dergelijke controle heb je niet, je bepaalt zelf hoe je wenst dat andere mensen met je omgaan. Wezenlijk verschil naar mijn mening.quote:Ik bepaal hoe mensen met mij omgaan.
Dat zal je dan ongetwijfeld verdiend hebben.quote:En de meeste mensen hebben respect voor mij.
Je topic heeft ook geen betrekking op iedereen maar op je vriendin met wie je een gelijkwaardige relatie hoort te hebben. Daar hoort dus ook bij dat je elkaar kan waarderen ondanks elkaar imperfecties.quote:Daarom zie ik er geen nut om mijn grenzen bij te werken om zo geliefd te worden voor iedereen. Niet iedereen hoeft met mij om te gaan. Ik wil ook niet met iedereen omgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |