quote:Op donderdag 2 december 2010 15:23 schreef Netsplitter het volgende:
Dat vond ik ook storend inderdaad. Dat was in het boek toch een belangrijk gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
Meen je dat nou?quote:Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef Breekfast het volgende:
Beetje off-topic maar:
Laatst de steen der wijzen nog gezien.
Je kunt je toch niet voorstellen dat de Perkamentus gespeeld door Richard Harris in de latere delen zou spelen. Veel te soft.
Mee eens. Dumbledore is juist een gigantische softie, dat wordt zeker in het laatste boek (de King's Cross scène!) wel duidelijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Die softe Dumbledore was stukken beter dan de kwade, onbeheerste Dumbledore uit (vooral) deel 4. Dat sloeg helemaal nergens op, hoe hij toen kwaad rondstoof.
Bij de eerste Dumbledore krijg ik meer het beeld dat hij dan wel aardig en wijs is, maar dat hij nog geen vlieg kwaad zou kunnen doen als hij dat zou willen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Die softe Dumbledore was stukken beter dan de kwade, onbeheerste Dumbledore uit (vooral) deel 4. Dat sloeg helemaal nergens op, hoe hij toen kwaad rondstoof.
Nah niet alleen, Dumbledore moet ook de 'grote' tovenaar voorstellen die een legendarisch duel heeft uitgevochten met die Grindelwald en de enige is waar Voldermort nog voor vreest.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:16 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Mee eens. Dumbledore is juist een gigantische softie, dat wordt zeker in het laatste boek (de King's Cross scène!) wel duidelijk.
Je kunt het ook totaal niet vergelijken, omdat Richard Harris nooit aan de laatste delen is toegekomen. En Dumbledore was in de eerste delen ook een vriendelijke oude boekenwurm. Maar je ziet hem daar nog niet zo op de voorgrond treden als in de latere delen. En Dumbledore blijft áltijd die vriendelijke oude boekenwurm. Hij kan wel een legendarisch gevecht hebben gehad met Grindewald - zogenaamd - maar dat wil niet zeggen dat hij diep van binnen een ongelofelijke softie is. Ron is ook een softie en een angsthaas en wat te denken van Neville? Die komt helemaal anders terug in het zevende boek.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nah niet alleen, Dumbledore moet ook de 'grote' tovenaar voorstellen die een legendarisch duel heeft uitgevochten met die Grindelwald en de enige is waar Voldermort nog voor vreest.
Bij de eerste Dumbledore heb ik dat gevoel totaal niet. Meer een vriendelijke oude boekenwurm die verder niks kan.
quote:
Ik vond dat kamperen ook saai, geen verrassing omdat ik daar bij het boek ook in slaap viel (in de film niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een 9, geen 10 omdat het in het midden wel een beetje traag liep.
[ Bericht 1% gewijzigd door Klipnap op 04-12-2010 17:27:18 ]
Dankje!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Even een tip voor de HP-fans hier: morgenavond komt bij 'het uur van de wolf' op Nederland 2 een documentaire over J.K. Rowling.
Van wat ik kan zien bij de info over deze docu is dat volgensmij hetzelfde interview is als zit bijgevoegd bij de dvd van HP6?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Even een tip voor de HP-fans hier: morgenavond komt bij 'het uur van de wolf' op Nederland 2 een documentaire over J.K. Rowling.
Hmm, heb helaas nachtdienst dan, maar dan morgen maar even uitzendinggemist raadplegenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik weet het niet, ik heb de dvd nietquote:Op zondag 5 december 2010 18:51 schreef Markachuuu het volgende:
[..]
Van wat ik kan zien bij de info over deze docu is dat volgensmij hetzelfde interview is als zit bijgevoegd bij de dvd van HP6?
Is dat zo? Dan ga ik niet kijken, dan kijk ik het wel op de DVD..quote:Op zondag 5 december 2010 18:51 schreef Markachuuu het volgende:
[..]
Van wat ik kan zien bij de info over deze docu is dat volgensmij hetzelfde interview is als zit bijgevoegd bij de dvd van HP6?
Zaten in dat interview niet een aantal spoilers voor boek 7? Handig als je nog naar de film wildequote:Op maandag 6 december 2010 17:42 schreef Markachuuu het volgende:
Het was indd (zoals ik ook al dacht) het interview die ook zit bijgevoegt bij de DVD van HP6 (op de extra's DVD).
Oh das fijn, die extra's heb ik nog nooit bekeken eigenlijk, en op de tv kijken is toch weer fijner dan achter de pcquote:Op maandag 6 december 2010 17:42 schreef Markachuuu het volgende:
Het was indd (zoals ik ook al dacht) het interview die ook zit bijgevoegt bij de DVD van HP6 (op de extra's DVD).
Ja, een paar.. maar het richt zich meer op de schrijfster achter de boeken dan op het verhaal (haar jeugd, haar heden enz).. Er wordt wel t e.e.a. gezegt over het plot maar dat is bijna onvermijdelijk als je een interview met de schrijfster doet.quote:Op maandag 6 december 2010 17:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Zaten in dat interview niet een aantal spoilers voor boek 7? Handig als je nog naar de film wilde
Dit was mijn reactie ongeveer.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:28 schreef formerjellybean het volgende:
ik moest huilen .Dobby
En een paar zaten me daarom uit te lachen
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit was mijn reactie ongeveer.
[ afbeelding ]
Zo was het bij mij ook ongeveer. Fijn om te weten dat ik niet de enige muts bent die om dobby huiltquote:Op donderdag 9 december 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had er wel even moeite mee in de bios ook.. Bij het lezen van het boek heb ik echt zitten huilen, vond het heel erg dat Dobby dood gingquote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zo was het bij mij ook ongeveer. Fijn om te weten dat ik niet de enige muts bent die om dobby huilt
Daarom is het ook pas deel 1quote:
Om eerlijk te zijn was ik ook zo een beetje. Ik zo: "OMG DUDE HET IS EEN FILM!"quote:Op donderdag 9 december 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat is meestal halverwege een filmquote:
Is dat niet Malfoy Manor? Eigenlijk het verblijf van de Malfoys dus.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:59 schreef Zeroku het volgende:
Dat verblijf van Voldemort, wat een epische plek.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:11 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Is dat niet Malfoy Manor? Eigenlijk het verblijf van de Malfoys dus.
Oh,dan bedoelde ik diequote:Op vrijdag 10 december 2010 09:11 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Is dat niet Malfoy Manor? Eigenlijk het verblijf van de Malfoys dus.
Het zou je huis maar zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh,dan bedoelde ik die. Dat is wel echt een geweldige omgeving
.
quote:
Ja die scene van Hermione was ook mooi. Kan me voorstellen dat hij minder leuk was voor mensen die de boeken niet kennen, maar de film was amper begonnen of ik zat al met tranen in de ogen bij die scènequote:Op zaterdag 11 december 2010 21:52 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik heb hem dan ook eindelijk gezien.
Epische film, alles zat er in.
Humor (Dobby,), spanning, drama (Dobby
, Hermelien die het geheugen van haar ouders wist) en de prachtige landschappen, en niet te vergeten Malfoy mansion.
Beste HP tot nu toe wmb.
Ja, ik kreeg echt kippenvel toen die foto's verdwenen.quote:Op zondag 12 december 2010 18:13 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja die scene van Hermione was ook mooi. Kan me voorstellen dat hij minder leuk was voor mensen die de boeken niet kennen, maar de film was amper begonnen of ik zat al met tranen in de ogen bij die scène
Ik ook. Goede binnenkomer zo, die scènequote:Op zondag 12 december 2010 18:13 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja die scene van Hermione was ook mooi. Kan me voorstellen dat hij minder leuk was voor mensen die de boeken niet kennen, maar de film was amper begonnen of ik zat al met tranen in de ogen bij die scène
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee hoe waarheidsgetrouw, maar zoiets miste ik wel in de films.quote:Harry and Petunia scene
There was a photo circulating a few days ago of a page from a script. On it, it has lines exchanged between Harry and Petunia- in which Petunia says something along of the lines of “You didn’t just lose a mother that night, I lost a sister.” Many people were saying “Why wasn’t that included!” etc etc. but I just discovered that apparently it’s going to be included on the DVD as a deleted scene. So be excited for that!
Ah, dat zou wel tof zijn, was inderdaad iets wat er voor de volledigheid wel in had gemogen van mijquote:Op maandag 3 januari 2011 04:05 schreef Bellatrix het volgende:
Van Mugglenet:
[..]
Geen idee hoe waarheidsgetrouw, maar zoiets miste ik wel in de films.
Komt (helaas) in het boek ook niet voor. Klinkt interessant en ben benieuwd waar ze dat in de film zouden willen invoegen.quote:Op maandag 3 januari 2011 04:05 schreef Bellatrix het volgende:
Van Mugglenet:
[..]
Geen idee hoe waarheidsgetrouw, maar zoiets miste ik wel in de films.
Tijdje geleden dat ik boek heb gelezen, maar er komt toch wel iets in voor tussen hun? Een blik of dat Petunia bijna iets wilde zeggen maar zich inhield? En misschien vervangt dit dan het ding dat Dirk tegen Harry zegt, wat ook zo mooi was.quote:Op maandag 3 januari 2011 07:53 schreef Aether het volgende:
[..]
Komt (helaas) in het boek ook niet voor. Klinkt interessant en ben benieuwd waar ze dat in de film zouden willen invoegen.
Er was wel een soortgelijke situatie ja, en die zin van Petunia zou de lading wel dekkenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tijdje geleden dat ik boek heb gelezen, maar er komt toch wel iets in voor tussen hun? Een blik of dat Petunia bijna iets wilde zeggen maar zich inhield? En misschien vervangt dit dan het ding dat Dirk tegen Harry zegt, wat ook zo mooi was.
Zo die is groot geworden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
6 was (wat mij betreft) verreweg de slechtste ja. 7.1 was ook niet geweldig, maar wel een ander niveau dan 6 vond ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:28 schreef Beaudelaire het volgende:
Die regisseur van HP 6 en 7.1 heeft de films flink verneukt.
De eerste delen waren tenminste nog tof, maar het ging snel achteruit.
7.1 was nog wel draaglijk inderdaad, maar imo waren de scènes te langdradig. Mijn verwachten waren misschien ook wat hoog door het boek, maar dan nog.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:11 schreef Tanin het volgende:
[..]
6 was (wat mij betreft) verreweg de slechtste ja. 7.1 was ook niet geweldig, maar wel een ander niveau dan 6 vond ik.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:03 schreef Tanin het volgende:
Vlak Richard Harris niet uit, we zijn 5 films verder, die ander doet het aardig, maar écht niet zo goed als Richard Harris.
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:01 schreef Sequencial het volgende:
Het zal echter niet meevallen om met name Alan Rickman en Emma Watson te overtreffen.
quote:The BBFC has released the titles of deleted scenes, featurettes and focus points we can expect on the upcoming Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1 DVD. They have also revealed the DVD's release date - April 11.
The additional material will total 56 minutes and 30 seconds.
Deleted Scenes
- The Burrow's Shed: Ron Discusses Radios with Mr. Weasley
- The Dursley House: Harry and Aunt Petunia As They Leave House
- The Dursley House: Harry and Dudley Shake Hands
- The Granger House: Death Eaters Search Deserted Home
- Ministry of Magic Lifts: Harry Tells Arthur He's Being Tracked
- Tent: Trio Discusses Destroying The Locket
- Rabbit Chase in the Forest
- Montage: Ron and Hermione Skimming Stones
The main featurette is entitled "On The Green with Rupert, Tom, Oliver and James." Focus points include The Last Days of Privet Drive, Hagrid's Motorbike, Magical Tents, Death Eaters Attack Cafe, Creating Dobby and Kreacher, Godric's Hollow, The Frozen Lake and The Return of Griphook.
Edit: EXTRAS ON BLU RAY DISC
EXTRAS on BD:
- Maximum Movie Mode: Voldemort's Secrets
- Sneak Peek: First scene of HP7.2 (TBC)
- Behind the Soundtrack
- The Flight of the Seven Harrys
- Exploring Godric's Hollow
- The Women of Harry Potter
- Rupert Grint: Not Your Average Guy
- Join the Cast at the Grand Opening WWoHP
- Additional Scenes
Te fake terwijl het wel in het boek zo staat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vind het ook een mooie poster.
De rode ogen hebben ze bewust achterwege gelaten, omdat ze vonden dat het er té fake uit ging zien. Persoonlijk vind ik Voldemort zo ook wel angstaanjagend genoeg.
Dingen die in woorden prima werken hoeven niet altijd even goed te werken als beeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Te fake terwijl het wel in het boek zo staat.
Vandaar dat ze het Nest opgeblazen hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:52 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dingen die in woorden prima werken hoeven niet altijd even goed te werken als beeld.
Ik kan ook gaan bitchen dat de begrafenis van Dumbledore er niet in zit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:56 schreef Clubsoda het volgende:
Laten we anders weer even ouderwets gaan zuurpruimen over het in de fik steken van the Burrow![]()
Ik vind het ook een mooie gedelete scene, het had was menselijks gegeven aan Petunia. Maar ja, aan de andere kant, het stond niet in het boek
ik zou het logischer vinden om er een serie van te maken met 7 seizoenenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:01 schreef Sequencial het volgende:
Klinkt weer als een onnodige wijziging die het verhaal niet ten goede komt.
Het zou mij niet verbazen als ze over 20 a 30 jaar de hele reeks opnieuw gaan verfilmen, maar dan met het voordeel van algehele voorkennis waardoor vanaf deel 1 belangrijke details er in en onzin er uit gelaten kan worden.
Het zal echter niet meevallen om met name Alan Rickman en Emma Watson te overtreffen.
Dag mag ookquote:Op zondag 3 april 2011 10:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik kan ook gaan bitchen dat de begrafenis van Dumbledore er niet in zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
quote:Op zondag 3 april 2011 10:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dag mag ookZe hebben in DH 2 overigens ook nog wat scenes toegevoegd die niet in het boek zitten.
Ik moet het nog maar zien wat ze met die gehele scene gedaan hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe ze het gedaan hebben.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Dat was toch ook in het boek zo? Omdat als zijn naam werd uitgesproken ze gevonden konden worden door de Death Eaters (had ook een naam volgens mij, maar dat ben ik even kwijtquote:Op zondag 3 april 2011 11:44 schreef Netsplitter het volgende:
En waarom zeggen ze in eens You-know-who in de tweede helft van de film ipv Voldemort?
Zelfs Harry zegt You-know-who.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |