Ja, een paar.. maar het richt zich meer op de schrijfster achter de boeken dan op het verhaal (haar jeugd, haar heden enz).. Er wordt wel t e.e.a. gezegt over het plot maar dat is bijna onvermijdelijk als je een interview met de schrijfster doet.quote:Op maandag 6 december 2010 17:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Zaten in dat interview niet een aantal spoilers voor boek 7? Handig als je nog naar de film wilde
Dit was mijn reactie ongeveer.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:28 schreef formerjellybean het volgende:
ik moest huilen .Dobby
En een paar zaten me daarom uit te lachen
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit was mijn reactie ongeveer.
[ afbeelding ]
Zo was het bij mij ook ongeveer. Fijn om te weten dat ik niet de enige muts bent die om dobby huiltquote:Op donderdag 9 december 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had er wel even moeite mee in de bios ook.. Bij het lezen van het boek heb ik echt zitten huilen, vond het heel erg dat Dobby dood gingquote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zo was het bij mij ook ongeveer. Fijn om te weten dat ik niet de enige muts bent die om dobby huilt
Daarom is het ook pas deel 1quote:
Om eerlijk te zijn was ik ook zo een beetje. Ik zo: "OMG DUDE HET IS EEN FILM!"quote:Op donderdag 9 december 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat is meestal halverwege een filmquote:
Is dat niet Malfoy Manor? Eigenlijk het verblijf van de Malfoys dus.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:59 schreef Zeroku het volgende:
Dat verblijf van Voldemort, wat een epische plek.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:11 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Is dat niet Malfoy Manor? Eigenlijk het verblijf van de Malfoys dus.
Oh,dan bedoelde ik diequote:Op vrijdag 10 december 2010 09:11 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Is dat niet Malfoy Manor? Eigenlijk het verblijf van de Malfoys dus.
Het zou je huis maar zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh,dan bedoelde ik die. Dat is wel echt een geweldige omgeving
.
quote:
Ja die scene van Hermione was ook mooi. Kan me voorstellen dat hij minder leuk was voor mensen die de boeken niet kennen, maar de film was amper begonnen of ik zat al met tranen in de ogen bij die scènequote:Op zaterdag 11 december 2010 21:52 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik heb hem dan ook eindelijk gezien.
Epische film, alles zat er in.
Humor (Dobby,), spanning, drama (Dobby
, Hermelien die het geheugen van haar ouders wist) en de prachtige landschappen, en niet te vergeten Malfoy mansion.
Beste HP tot nu toe wmb.
Ja, ik kreeg echt kippenvel toen die foto's verdwenen.quote:Op zondag 12 december 2010 18:13 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja die scene van Hermione was ook mooi. Kan me voorstellen dat hij minder leuk was voor mensen die de boeken niet kennen, maar de film was amper begonnen of ik zat al met tranen in de ogen bij die scène
Ik ook. Goede binnenkomer zo, die scènequote:Op zondag 12 december 2010 18:13 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja die scene van Hermione was ook mooi. Kan me voorstellen dat hij minder leuk was voor mensen die de boeken niet kennen, maar de film was amper begonnen of ik zat al met tranen in de ogen bij die scène
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee hoe waarheidsgetrouw, maar zoiets miste ik wel in de films.quote:Harry and Petunia scene
There was a photo circulating a few days ago of a page from a script. On it, it has lines exchanged between Harry and Petunia- in which Petunia says something along of the lines of “You didn’t just lose a mother that night, I lost a sister.” Many people were saying “Why wasn’t that included!” etc etc. but I just discovered that apparently it’s going to be included on the DVD as a deleted scene. So be excited for that!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |