Hij heeft redelijk geslapenquote:Op zondag 21 november 2010 10:22 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen
![]()
en Laysa heeft D-K rustig geslapen??? ( en jij ook natuurlijk)
oke dank je welquote:Op zondag 21 november 2010 10:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Groningen - Feyenoord om half 3, als Feyenoord verliest (Groningen staat 5e) dan staat Feyenoord definitief op een degradatieplek.
Ado moet tegen NAC.
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 21 november 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
Morning!
Vanavond dus de eerste twee afleveringen van Sons of Anarchy op RTL7.
Mijn broer is ook al helemaal in de ban van deze serie, vertelde hij gisteren vlak voor ik het voetbalgedruis verliet.
Ik ben heel benieuwd.
En een beetje lui.
Ik fiets binnen voor beroep. Net gedaan en dan straks in fietsen de buitenlucht. Dat is echt heel anders, jeweetzelluf. Buiten fiets ik met GaGa. Feest!quote:Op zondag 21 november 2010 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij fietst voor beroep, dan ga je toch niet je zondag verdingesen......aan fietsen?
Nee, het ik moest gewoon conditioner hebben en ik heb altijd wel prijzige shit maar mijn conditioner hadden ze niet dus dan maar die andere van 35 euro plus free jeuk.quote:Op zondag 21 november 2010 12:33 schreef Copycat het volgende:
Had de kapper je dat spul aangesmeerd?
dit ga je niet menen Noek, zou het ook niet meer gebruiken hoor even terug naar de winkel, 35 euro is geen kattepis he.quote:Op zondag 21 november 2010 12:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, het ik moest gewoon conditioner hebben en ik heb altijd wel prijzige shit maar mijn conditioner hadden ze niet dus dan maar die andere van 35 euro plus free jeuk.
Ga het iig wel zeggen. Moet toch van de week even bijpunten, denk ik.quote:Op zondag 21 november 2010 12:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit ga je niet menen Noek, zou het ook niet meer gebruiken hoor even terug naar de winkel, 35 euro is geen kattepis he.
okequote:Op zondag 21 november 2010 12:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga het iig wel zeggen. Moet toch van de week even bijpunten, denk ik.
*checkt punten
Hmm, dat kan over een half jaar ook wel.
Die is vandaag toch ook open?quote:Op zondag 21 november 2010 12:32 schreef Copycat het volgende:
Fiets morgen wel even naar de Bijenkorf!
Nee. Alleen de eerste zondag van de maand is het hier koopzondag.quote:Op zondag 21 november 2010 13:06 schreef remlof het volgende:
Die is vandaag toch ook open?
Goeiezondagmiddagmorgen trouwens.
Hier is het vanaf de intocht van Sinterklaas tot en met oudejaarsdag elke week koopzondagquote:Op zondag 21 november 2010 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Alleen de eerste zondag van de maand is het hier koopzondag.
Laatste (pot)loodjes wegwerken!
Geen flauw idee! Cola?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand een idee wat Gert graag drinkt qua drank? Behalve bier?
Daar zit geen Bijenkorf/Nespresso boutique.quote:Op zondag 21 november 2010 13:19 schreef remlof het volgende:
Ow Cc, Stadsdeel Gestel is wel open bij jou vandaag
en??? hoe smaakte je kopje koffie vanmorgen uit de nieuwe Exprezzoquote:Op zondag 21 november 2010 13:25 schreef Dementor het volgende:
Die discovery box moet hier nog komen.
gewoon, koop een blender, 2 liter slagroom, pak yogurt, lekker banaan met kiwi of aardbeien, beetje suiker dan heb je heerlijk milkshake, je kan er voor de smaak ook nog bolletje ijs doorheen gooien.quote:Op zondag 21 november 2010 13:30 schreef Noek het volgende:
Milkshake van de Mc, smaak banaan. Ikde milkshakes van Mc Donalds. Zij zijn wel de master van de milkshakes.Niemand maakt zulke lekkere als de Mc Donalds.
Het is dat ik een suikerloos weekend heb maar anders zou ik er nu naartoe fietsen.
Lekker, alleen hebben we op kantoor gevriesdroogde poeder wat in vergelijking hiermee echt totaal niet meer zal smaken.quote:Op zondag 21 november 2010 13:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en??? hoe smaakte je kopje koffie vanmorgen uit de nieuwe Exprezzo
Zou er niet willen wonen!quote:Op zondag 21 november 2010 13:31 schreef hondjes het volgende:
In Spanje kennen ze geen milkshakes bij de Mc Donalds.
Wel bier toch?quote:Op zondag 21 november 2010 13:31 schreef hondjes het volgende:
In Spanje kennen ze geen milkshakes bij de Mc Donalds.
Ja nee, die van Mc is baas. Daar kan ik niet tegen blenden. For real!quote:Op zondag 21 november 2010 13:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon, koop een blender, 2 liter slagroom, pak yogurt, lekker banaan met kiwi of aardbeien, beetje suiker dan heb je heerlijk milkshake, je kan er voor de smaak ook nog bolletje ijs doorheen gooien.
Oeh ja, dat wordt zo'n bittere zure bedoening. Sterkte!quote:Op zondag 21 november 2010 13:33 schreef Dementor het volgende:
Lekker, alleen hebben we op kantoor gevriesdroogde poeder wat in vergelijking hiermee echt totaal niet meer zal smaken.
Yeah!quote:Op zondag 21 november 2010 13:39 schreef Dementor het volgende:
In die van de mac zit volgens mij super veel suiker.
duuhquote:Op zondag 21 november 2010 13:39 schreef Dementor het volgende:
In die van de mac zit volgens mij super veel suiker.
Heiniken , Bavaria en Amstel....quote:
zelf senseo smaakt naar slootwater als je nespresso hebt gedronken, ja wil er ook eentje maar ja, de senseo is nog niet zo oud dus ben nog aan het nadenken.quote:Op zondag 21 november 2010 13:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lekker, alleen hebben we op kantoor gevriesdroogde poeder wat in vergelijking hiermee echt totaal niet meer zal smaken.
Ik bestel ze ook meestal online en meestal ben ik er ruim op tijd bij als de Ristretto op is. Maar nu heb ik ook andere, donkergekleurde cups en was ik confuus. Confuus!quote:Op zondag 21 november 2010 13:54 schreef Toverheks het volgende:
de Oudste heeft er ook 1 een nespresso, die bestelt op internet haar koffiecups, scheelt wel zegt ze en hoeft ze ook niet meer naar de bijenkorf ervoor te fietsen.
die groene vind ik lekker, weet echt de naam niet ervan, ik hou niet van erg sterke koffie, zij probeert alle smaakjes uit maar weet ze ging altijd naar de bijenkorf maar dan moest ze in de rij staan, is geloof ik enigste verkooppunt in Anmsterdam, nu bestelt ze op internet.quote:Op zondag 21 november 2010 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bestel ze ook meestal online en meestal ben ik er ruim op tijd bij als de Ristretto op is. Maar nu heb ik ook andere, donkergekleurde cups en was ik confuus. Confuus!
Gelukkig heb ik mijn theemomentjes.
Juud is weg, maar we krijgen inderdaad zo'n doosje.quote:Op zondag 21 november 2010 14:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die groene vind ik lekker, weet echt de naam niet ervan, ik hou niet van erg sterke koffie, zij probeert alle smaakjes uit maar weet ze ging altijd naar de bijenkorf maar dan moest ze in de rij staan, is geloof ik enigste verkooppunt in Anmsterdam, nu bestelt ze op internet.
en voor Juud, ik las iets op internet kreeg jij een ebbenhouten bewaardoos bij je nespresso????
geloof een aktie maar kan het nu nergens meer voor je vinden.
Hoe oud is jouw oudste dochter eigenlijk, hoeveel kinderen heb je ook? Ik dacht dat je twee pubers had.quote:Op zondag 21 november 2010 13:54 schreef Toverheks het volgende:
zelf senseo smaakt naar slootwater als je nespresso hebt gedronken, ja wil er ook eentje maar ja, de senseo is nog niet zo oud dus ben nog aan het nadenken.
de Oudste heeft er ook 1 een nespresso, die bestelt op internet haar koffiecups, scheelt wel zegt ze en hoeft ze ook niet meer naar de bijenkorf ervoor te fietsen.
okequote:Op zondag 21 november 2010 14:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Juud is weg, maar we krijgen inderdaad zo'n doosje.
hahaha ze gedragen zich nog wel als een puber hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 14:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoe oud is jouw oudste dochter eigenlijk, hoeveel kinderen heb je ook? Ik dacht dat je twee pubers had.
quote:
Zekerquote:
Zolang hij geen jurk aantrekt valt het best mee toch?quote:Op zondag 21 november 2010 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
Gert is lief.
En hij heeft mij tas nog.
beter je tas dan je hoge hakken hequote:Op zondag 21 november 2010 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
Gert is lief.
En hij heeft mij tas nog.
Dat doet hij ook niet bij iedereen hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 21 november 2010 14:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zolang hij geen jurk aantrekt valt het best mee toch?
[/quote
Gert?! Die heb ik nog nooit in een jurk gezien hoor.
Had ik al gezegd dat ik hoofpijn heb?
Dat was me wat eerder opgevallen toen ik naar huis liep denk ik.quote:Op zondag 21 november 2010 14:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
beter je tas dan je hoge hakken he
Wat leuk hé. Dat wist ik echt niet dat je kinderen zo oud zijn. Je hebt het ergste ook achter de rug.quote:Op zondag 21 november 2010 14:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha ze gedragen zich nog wel als een puber hoor.
3 en de oudste (meisje) is 27 jongen 24 en huppeldepuppuberkind (meisje)19.
oudste is al tijdje het huis uit, ze woond samen met haar jeugdliefde al bijna 11 jaar hebben ze verkering.
maar ben jonge moeder he, al jaren 39![]()
![]()
en de jouwes Noek hoe oud zijn die??
quote:Op zondag 21 november 2010 14:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ook fijn maar ik vond het best nog wel een jedoe hoojj.
[ afbeelding ]
Ja, maar check dit dan: http://www.koopzondagen.net/koopzondag/Gouda.htmlquote:Op zondag 21 november 2010 13:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alles dicht hier, zelfs op 5december.
Zullen we samen gaan shoppen, op 2e kerstdag?quote:Op zondag 21 november 2010 14:24 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar check dit dan: http://www.koopzondagen.net/koopzondag/Gouda.html
Bloemendaal open op 26 december??
Vorige week zaterdag was ik op een feestje en daar was een travestiet en dat was echt de meest hotte chick van heel het feest. Die ownde het feest gewoon. Oh, later als ik groot ben word ik een mon (Meta) en dan ga ik jurken dragen.quote:Op zondag 21 november 2010 14:23 schreef Toverheks het volgende:
Maar is echt zo he, vind en heb er totaal geen problemen mee als mannen zich willen verkleden, maar de echte, die dan een vrouwenlichaam willen of hebben, zien er altijd zo truttig gekleed uit, parelketting, truttig rokje enzo, nee aan de kleding vind ik moeten de meeste dan nog wat doen.
Verleden week was er een prog. van BNN, vader was vrouw geworden, ging met dochter sjoppen, maar zag er gewoon niet uit met die kleding, zo een truttig vestje en dan dat blousje.
Ik ga wel weer een pot koffie zetten als we bezoek krijgen maar voor het gemak ga ik nu over op de cups.quote:Op zondag 21 november 2010 14:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sowieso, koffie drinken als je geen tijd hebt is ruk. Alsof je zo'n nespresso in wegslokt als ie enorm heet is.
quote:Op zondag 21 november 2010 14:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan shoppen, op 2e kerstdag?
ssssssssstttttttt niet zeggen dat me kinderen zo oud zijn hoorquote:Op zondag 21 november 2010 14:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat leuk hé. Dat wist ik echt niet dat je kinderen zo oud zijn. Je hebt het ergste ook achter de rug.
Hepie & Hepie zijn 10 (bijna 11) en 8. Het zijn de meest brave Hendrikjes die ik ken.
Iedereen zegt dat mijn tijd nog wel komt maar ik denk dat ik ze dan opvreet. Het zijn echt zoetekes.
Nou kom op met die ranzige verhalenquote:Op zondag 21 november 2010 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is wel de heftigste kater die ik in tijden gehad heb
ja Travestieten zijn doorgaans mooi, maar bedoel de echte man die zich laat ombouwen, vind dat hun kledingkeuzes echt te wensen overlaat 9 van de 10 keer.quote:Op zondag 21 november 2010 14:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag was ik op een feestje en daar was een travestiet en dat was echt de meest hotte chick van heel het feest. Die ownde het feest gewoon. Oh, later als ik groot ben word ik een mon (Meta) en dan ga ik jurken dragen.
quote:Op zondag 21 november 2010 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou kom op met die ranzige verhalen
je was dus gisteren als een balletje naar huis gegaan begrijp ik???quote:Op zondag 21 november 2010 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is wel de heftigste kater die ik in tijden gehad heb
vind ik helemaal geen verkeerd idee, je verveelt je toch de pest als je alleen bent die dagen, alles stil en dicht.quote:Op zondag 21 november 2010 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar check dit dan: http://www.koopzondagen.net/koopzondag/Gouda.html
Bloemendaal open op 26 december??
LOL.... moeten we even kijken of dat gaat lukken tussen de voedingen doorquote:Op zondag 21 november 2010 14:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan shoppen, op 2e kerstdag?
morgen ben je al 38 weken, wat gaat het snel he leandra.quote:Op zondag 21 november 2010 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... moeten we even kijken of dat gaat lukken tussen de voedingen door![]()
Maar what the heck, ik kan de baby ook gewoon meenemen natuurlijk
Ja.quote:Op zondag 21 november 2010 14:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je was dus gisteren als een balletje naar huis gegaan begrijp ik???
hahaha denk het dus wel, ongemerkt heb je wat naar binnen geslemtquote:Op zondag 21 november 2010 14:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Ik zeg net tegen vriendje, hoe kan dit nou, zoveel hebben we toch niet gedronken?
Maar ik denk toch van wel.
Mwah, we hebben het hier over een winkelcentrum met een AH en een Jumbo, een Marskramer, Bart Smit, Free Record Shop, Kruidvat, Scapino en verder een paar kledingwinkels (voornamelijk hogere segment) en kleine zelfstandigen, lijkt me sterk dat de slager, twee bakkers, visboer en groentenboer opengaan op die dag.quote:Op zondag 21 november 2010 14:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik helemaal geen verkeerd idee, je verveelt je toch de pest als je alleen bent die dagen, alles stil en dicht.
Kan je beter even winkelen.
En daar geven we lekker Gert de schuld van.quote:Op zondag 21 november 2010 14:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha denk het dus wel, ongemerkt heb je wat naar binnen geslemt
Wellicht een foutje?quote:Op zondag 21 november 2010 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, we hebben het hier over een winkelcentrum met een AH en een Jumbo, een Marskramer, Bart Smit, Free Record Shop, Kruidvat, Scapino en verder een paar kledingwinkels (voornamelijk hogere segment) en kleine zelfstandigen, lijkt me sterk dat de slager, twee bakkers, visboer en groentenboer opengaan op die dag.
Het is een winkelcentrum waar je boodschappen doet, niet waar je gaat winkelen.
Oh, en misschien dat tegen die tijd de Lidl ook al open is, maar ik betwijfel het.
Ik zie het nut niet zo van een koopzondag in zo'n (klein) winkelcentrum, en dan snap ik die tweede kerstdag helemaal niet... dat is toch zo'n lekkere hang- en uitbuikdag?
Aan de drukte op een normale zaterdag te zien zijn dat geen mensen die 'ff boodschappen gaan doen', ze puilen eruit manquote:Op zondag 21 november 2010 14:37 schreef Leandra het volgende:
Mwah, we hebben het hier over een winkelcentrum met een AH en een Jumbo, een Marskramer, Bart Smit, Free Record Shop, Kruidvat, Scapino en verder een paar kledingwinkels (voornamelijk hogere segment) en kleine zelfstandigen, lijkt me sterk dat de slager, twee bakkers, visboer en groentenboer opengaan op die dag.
Oh, en misschien dat tegen die tijd de Lidl ook al open is, maar ik betwijfel het.
Ik zie het nut niet zo van een koopzondag in zo'n (klein) winkelcentrum, en dan snap ik die tweede kerstdag helemaal niet... dat is toch zo'n lekkere hang- en uitbuikdag?
Ja, het gaat idd heel snel, ben benieuwd wat ze dinsdag met de controle bedenken.... heb nog voor een paar dagen bloeddrukpillen, dus ik begin erg nieuwsgierig te worden naar het plan van aanpak, maar dat zal vooral afhankelijk zijn van de hoogte van m'n bloeddruk.quote:Op zondag 21 november 2010 14:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
morgen ben je al 38 weken, wat gaat het snel he leandra.
Juud alweer 12 en halve week.
oke.quote:Op zondag 21 november 2010 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
ja spannend he, misschien gaan ze het opwekken kan ook dat ze niet langer willen wachten.quote:Op zondag 21 november 2010 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het gaat idd heel snel, ben benieuwd wat ze dinsdag met de controle bedenken.... heb nog voor een paar dagen bloeddrukpillen, dus ik begin erg nieuwsgierig te worden naar het plan van aanpak, maar dat zal vooral afhankelijk zijn van de hoogte van m'n bloeddruk.
helemaal mee eens hoor..quote:Op zondag 21 november 2010 14:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ssssssssstttttttt niet zeggen dat me kinderen zo oud zijn hoorvoel ik me ook oud hahaha nee ben jonge moeder voor de oudste dan
heb nooit problemen met de kids gehad ja het gewone gepubber ( zoon is nu geloof ik aan het pubberen ppffttt) maar Noek, je niet bang laten maken hoor van jou tijd komt wel.
Als je je verplaatst in je kinderen en ook op hun level ( van hun leeftijd) gewoon mee doet en niet te streng bent in de opvoeding valt het allemaal reuze mee.
vind het altijd zo moeilijk uit te leggen maar hoop dat je me snapt.
Ook met de tijd waarin de kinderen nu leven zeg maar, meegaan.
want ja het spreekwoord *vroeger was alles beter* gaat echt niet op in deze vlugge tijd waarin alles maar moet, waar kinderen eigenlijk veels te vroeg volwassen moeten worden.
Bij de Jumbo?quote:Op zondag 21 november 2010 14:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aan de drukte op een normale zaterdag te zien zijn dat geen mensen die 'ff boodschappen gaan doen', ze puilen eruit man. Met hun bakkie tussen de schappen
.
Ik heb een gruwelijke afkeer van winkelen/boodschappen doen, dus zelfs als het alternatief is dat ik verplicht op netjes weetikveel waar aanwezig dien te zijn dan heeft dat mijn voorkeur boven winkelenquote:Op zondag 21 november 2010 14:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke.
Maar wat me wel leuk lijkt he, inplaats van de 2e kerstdag ergens te gaan sjoppen, mooie grote hal met allemaal dingen soort beverwijkse bazaar ( als je dat kent) gewoon waar je lekker kan struinen.
Vind de kerst verschrikkelijk, ja altijd gehad, ze werken ook al jaren bij mij met kerst vooral zoon, maar ik hou niet van verplichtingen, opgedirkt ergens de dag door brengen, hou van spontaan, kom langs of nodig me uit.
Een vriendin van mij houd ook niet van al dat opgeprikte, die heeft jaren terug geroepen komen jullie maar in pyama want elk jaar iets *nieuws* kopen ( kerstkleding) daar hebben we allemaal geen geld voor.
En ja hoor iedereen kwam in huispak/pyama plus ochtendjas dat was zo leuk, allemaal sloffen aan en banjeren in de sneeuw.
juist Hondjes, pas geleden vertelde zoon nog aan een vriend, dat hij altijd voetballen ( ajax en nederlands elftal) mocht zien, ach dan melde ik hem de volgende morgen wel ziek op school, spijbelen deden ze bij mij niet, alle3 niet want als ze vroegen mag ik nu eens dagje thuis blijven mocht dat.quote:Op zondag 21 november 2010 14:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
helemaal mee eens hoor..
Hoe ouder ze werden , des te leuker ik het vond..
GEWOON MET HUMOR GROOTBRENGEN, het allemaal niet zo zwaar zien..
Gisteren zaten we in de auto, en toen zat de baby zo dat het net niet prettig zat; dus toen zei ik "kun je mama even een plezier doen en anders gaan liggen, dit doet een beetje zeer" waarop dat kontje gelijk wat verschoof en niet meer bovenop m'n ribben zat...quote:Op zondag 21 november 2010 14:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja spannend he, misschien gaan ze het opwekken kan ook dat ze niet langer willen wachten.
En heb jezelf nu niet zo iets van, kom nu maar hoor want ppfftt ben het wachten zat.
ja van boodschappen doen hou ik ook niet, maar gewoon lekker struinen, nee vind kerst qua opgeprikt ergens je opwachting maken weinig, wordt door verschillende vriendinnen altijd uitgenodigt maar heb zoiets van nee, laat me maar lekker thuis.quote:Op zondag 21 november 2010 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een gruwelijke afkeer van winkelen/boodschappen doen, dus zelfs als het alternatief is dat ik verplicht op netjes weetikveel waar aanwezig dien te zijn dan heeft dat mijn voorkeur boven winkelen
Hoewel ik het liefst helemaal niets hoef natuurlijk, een tweede kerstdag in een flanellen pyjama voor de open haard Triviant spelen lijkt me nog steeds het heerlijkst![]()
Warme chocomel erbij.... stroopwafels of speculaas
En toen stond je op straat met je kleren in vuilniszakken en zonder huissleutel?quote:Op zondag 21 november 2010 14:52 schreef Toverheks het volgende:
nou ik jas aan, de oudste 2 gingen vuilniszakken pakken en deden daar me kleren in en riepen je vergeet nog wat en je huisseutel graag inleveren, nou nooit meer gezegt en nu loop ik weg
Ik vind het zo spannend en ook zo leuk...quote:Op zondag 21 november 2010 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gisteren zaten we in de auto, en toen zat de baby zo dat het net niet prettig zat; dus toen zei ik "kun je mama even een plezier doen en anders gaan liggen, dit doet een beetje zeer" waarop dat kontje gelijk wat verschoof en niet meer bovenop m'n ribben zat...
Dus iedere keer als ik nu het gevoel heb dat hij/zij zich ligt uit te rekken, dan zeg ik gewoon dat zij/hij maar naar buiten moet komen om zich uit te rekken, misschien helpt het![]()
De kans is wel dat ze ergens deze week of anders volgende week gaan opwekken, gezien m'n bloeddruk en m'n leeftijd willen ze me iig niet overdatum laten lopen, dus als alles nu nog goed is dan gok ik op volgende week maandag voor een inleiding.
oh spannend Leandra, en ben zo benieuwd gewoon, en wens je gewoon een mooie, weinig pijnlijke bevalling toe. ( zie je er eigenlijk tegenop??) weet wel bij de 3e ben ik nog nooit zo bang geweest voor de pijn, en het viel reuze mee achteraf.quote:Op zondag 21 november 2010 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gisteren zaten we in de auto, en toen zat de baby zo dat het net niet prettig zat; dus toen zei ik "kun je mama even een plezier doen en anders gaan liggen, dit doet een beetje zeer" waarop dat kontje gelijk wat verschoof en niet meer bovenop m'n ribben zat...
Dus iedere keer als ik nu het gevoel heb dat hij/zij zich ligt uit te rekken, dan zeg ik gewoon dat zij/hij maar naar buiten moet komen om zich uit te rekken, misschien helpt het![]()
De kans is wel dat ze ergens deze week of anders volgende week gaan opwekken, gezien m'n bloeddruk en m'n leeftijd willen ze me iig niet overdatum laten lopen, dus als alles nu nog goed is dan gok ik op volgende week maandag voor een inleiding.
nee, ben maar thuis gebleven heb het er net over met de jongste, ze kan het zich ook herrineren, zegt ze net ja, dat had je van mij, die liep altijd weg toen ze klein was, ging ze wel ergens anders wonen riep ze dan boos, en hoppa ging ze weer met veel herrie de trap af. En altijd roepen ik Haat jullie, maar de straat uit gaan dorst ze niet.quote:Op zondag 21 november 2010 14:57 schreef remlof het volgende:
[..]
En toen stond je op straat met je kleren in vuilniszakken en zonder huissleutel?
slaap lekker Liesje ( ouwe zuipschuit)quote:Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga denk ik nog even terug naar bed.
Gert ik kom vanavond wel even langsfietsen voor mijn tas.
Ik zie er op zich niet tegenop als de bevalling uit zichzelf begint... mocht er echter ingeleid worden dan is de kans wat groter op een weeënstorm, en dat ik dat niet zelf kan opvangen qua hanteren van de pijn, en gezien ik geen pijnstillers wil heb ik er geen zin in dat ik een bevalling krijg waarbij ik eigenlijk geen keuze meer heb en wel pijnstillers moet hebben om het nog aan te kunnen.quote:Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh spannend Leandra, en ben zo benieuwd gewoon, en wens je gewoon een mooie, weinig pijnlijke bevalling toe. ( zie je er eigenlijk tegenop??) weet wel bij de 3e ben ik nog nooit zo bang geweest voor de pijn, en het viel reuze mee achteraf.
Anders ruggenprik vragen..quote:Op zondag 21 november 2010 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie er op zich niet tegenop als de bevalling uit zichzelf begint... mocht er echter ingeleid worden dan is de kans wat groter op een weeënstorm, en dat ik dat niet zelf kan opvangen qua hanteren van de pijn, en gezien ik geen pijnstillers wil heb ik er geen zin in dat ik een bevalling krijg waarbij ik eigenlijk geen keuze meer heb en wel pijnstillers moet hebben om het nog aan te kunnen.
Daar maak ik me dus wel zorgen om, maar een "gewone" bevalling, die zelf begint zal ik wel gewoon weer aankunnen.
Leandra, met Hans ben ik ingeleid (32/33) weken, deed zeer, maar ach het moet er toch uit, dus denk dat als ze het doen je je geestelijk moet instellen dan valt het reuze mee.quote:Op zondag 21 november 2010 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie er op zich niet tegenop als de bevalling uit zichzelf begint... mocht er echter ingeleid worden dan is de kans wat groter op een weeënstorm, en dat ik dat niet zelf kan opvangen qua hanteren van de pijn, en gezien ik geen pijnstillers wil heb ik er geen zin in dat ik een bevalling krijg waarbij ik eigenlijk geen keuze meer heb en wel pijnstillers moet hebben om het nog aan te kunnen.
Daar maak ik me dus wel zorgen om, maar een "gewone" bevalling, die zelf begint zal ik wel gewoon weer aankunnen.
Succes met ontkaterenquote:Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, dat wil ik dus niet.... het is geen kwestie van geen pijnstilling kunnen krijgen, het is een kwestie van het niet willen.quote:
Gewoon in achterhoofd houden, als mogelijkheid...quote:Op zondag 21 november 2010 15:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik dus niet.... het is geen kwestie van geen pijnstilling kunnen krijgen, het is een kwestie van het niet willen.
Maar als er weinig anders meer overblijft dan is een ruggenprik wel de enige vorm van pijnstilling die eventueel wel acceptabel is, maar alleen als ik echt niet anders kan.
hahahaa het is echt de echte sinterklaas he, vind het altijd leuk met hem, ook altijd bij Paul de |Leeuw, zit nu te kijken.quote:
Ik vind het belangrijker dat de baby na de geboorte gewoon kan reageren op de natuurlijke reflexen en niet te versufd is om goed met de borstvoeding te beginnen.quote:Op zondag 21 november 2010 15:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gewoon in achterhoofd houden, als mogelijkheid...
Komt allemaal goed, ze komen erin en komen er ook allemaal weer uit...
Jeugdheld!quote:
Bij mijn dochter hebben ze het twee keer gedaan ..quote:Op zondag 21 november 2010 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker dat de baby na de geboorte gewoon kan reageren op de natuurlijke reflexen en niet te versufd is om goed met de borstvoeding te beginnen.
Daarbij denk ik niet dat ik relaxed genoeg raak om die katheter in m'n ruggenmerg te laten aanbrengen.
Als er een ruggenprik komt dan is het echt omdat het vrijwel niet anders kan... dan moet ik dus zelf al zo in puin zijn dat ik er geen bezwaar meer tegen heb cq kan maken.
ik puf wel met hondjes meequote:Op zondag 21 november 2010 15:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
Bij mijn dochter hebben ze het twee keer gedaan ..
En de babies dronken gelijk , no problems.
Maar iedere bevalling is anders, doe maar lekker gewoon je eigen ding en wij puffen wel
mee,,,echt..
Ik vind het vooral opvallend dat er tegenwoordig zoveel moeders zijn waarbij een heel scala aan hulpmiddelen gebruikt moet worden (kolven) om de borstvoeding op gang te brengen... en de link met de makkelijk verkrijgbare pijnstillers is dan al snel gelegd (en van Pethidine is het ook gewoon bekend).quote:Op zondag 21 november 2010 15:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
Bij mijn dochter hebben ze het twee keer gedaan ..
En de babies dronken gelijk , no problems.
Maar iedere bevalling is anders, doe maar lekker gewoon je eigen ding en wij puffen wel
mee,,,echt..
Ik krijg jeuk als ik programma's op tv zie waarbij ze om de 5 minuten Nutrilon promoten.quote:Op zondag 21 november 2010 15:41 schreef Leandra het volgende:
Ik heb Jr. 6 maanden gevoed, en destijds (1991) was je zo ongeveer gestoord als je de moeite nam (of een armoedzaaier omdat je flesvoeding niet kon betalen), en vanaf dat hij 10 weken was waren ze op het consultatiebureau iedere keer van die "huh? voed je hem nog steeds zelf??" opmerkingen aan het maken...
Ik heb nog net geen strijd hoeven leveren om destijds het beste voor m'n kind te doen, maar ik ben wel blij dat men eindelijk beseft dat borstvoeding werkelijk beter is dan flesvoeding, en dat het promoten van flesvoeding voor zuigelingen (de eerste 6 maanden) verboden is.
Toch wel OK om te merken dat dit soort zuipgedrag ook aantikt als je 10 jaar jonger bent.quote:Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik erger me al aan het feit dat ik in de blije doos en die etos doos reclame aantref van de diverse poedervoedingfabrikanten.... om het nog maar niet te hebben over het feit dat ze ook nog eens per mail reclame sturen naar het adres dat opgegeven is voor die dozen.quote:Op zondag 21 november 2010 15:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk als ik programma's op tv zie waarbij ze om de 5 minuten Nutrilon promoten.
Stelletje klootzakken, het hele verhaal van borstvoeding komt niet aan bod in dat programma (ben alleen vergeten hoe het heet).
De fabrikant heeft zelf al meerdere malen moeten toegeven dat ze een hoop stoffen die in moedermelk zitten niet na kunnen maken.
LOL, ben jij nou fitter dan Liesje? Of heb je om te beginnen beter uitgeslapen?quote:Op zondag 21 november 2010 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch wel OK om te merken dat dit soort zuipgedrag ook aantikt als je 10 jaar jonger bent.
je hebt Liesje helemaal dronken gevoerd, en haar tas is ze kwijt ook nogquote:Op zondag 21 november 2010 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch wel OK om te merken dat dit soort zuipgedrag ook aantikt als je 10 jaar jonger bent.
En wij moesten het doen zonder welke vorm van pijn stilling dan ook. Werd gewoon niet gedaan, dan was het niet "natuurlijk" meer.quote:Op zondag 21 november 2010 15:10 schreef Toverheks het volgende:
ja, dat doen ze tegenwoordig he een ruggeprik.
Dan hoop ik echt voor jou dat het zover niet hoeft te komen!quote:Op zondag 21 november 2010 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker dat de baby na de geboorte gewoon kan reageren op de natuurlijke reflexen en niet te versufd is om goed met de borstvoeding te beginnen.
Daarbij denk ik niet dat ik relaxed genoeg raak om die katheter in m'n ruggenmerg te laten aanbrengen.
Als er een ruggenprik komt dan is het echt omdat het vrijwel niet anders kan... dan moet ik dus zelf al zo in puin zijn dat ik er geen bezwaar meer tegen heb cq kan maken.
Wij hebben 4 kinderen en ik heb bij geen enkele bevalling pijnstilling gehad. Maar als de kraamhulp vertrok nam ze de borstvoeding mee! Alleen de jongste heb ik een week of 10 zelf kunnen voeden.quote:Op zondag 21 november 2010 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het vooral opvallend dat er tegenwoordig zoveel moeders zijn waarbij een heel scala aan hulpmiddelen gebruikt moet worden (kolven) om de borstvoeding op gang te brengen... en de link met de makkelijk verkrijgbare pijnstillers is dan al snel gelegd (en van Pethidine is het ook gewoon bekend).
100 jaar geleden kreeg niemand flesvoeding, en kon vrijwel iedere moeder borstvoeding geven.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
En wij moesten het doen zonder welke vorm van pijn stilling dan ook. Werd gewoon niet gedaan, dan was het niet "natuurlijk" meer.
Toen ze mijn blindedarm er uitgepulkt hebben en ik op een zeker moment vroeg om een asperientje o.i.d. werd ik meewarig aangekeken, daar begonnen ze niet aan. Nu krijg je na een operatie, ook blindedarm, morfine.
Vreemd, onze jongste is van '90 en bij ons werd borstvoeding juist heel erg gepromoot! Ik had het ook graag langer volgehouden want als de voeding goed is, is het inderdaad gewoon het beste. En o zo gemakkelijk! Dat gedonder met die flesjes altijd.....quote:Op zondag 21 november 2010 15:41 schreef Leandra het volgende:
Ik heb Jr. 6 maanden gevoed, en destijds (1991) was je zo ongeveer gestoord als je de moeite nam (of een armoedzaaier omdat je flesvoeding niet kon betalen), en vanaf dat hij 10 weken was waren ze op het consultatiebureau iedere keer van die "huh? voed je hem nog steeds zelf??" opmerkingen aan het maken...
Ik heb nog net geen strijd hoeven leveren om destijds het beste voor m'n kind te doen, maar ik ben wel blij dat men eindelijk beseft dat borstvoeding werkelijk beter is dan flesvoeding, en dat het promoten van flesvoeding voor zuigelingen (de eerste 6 maanden) verboden is.
Die heb ik niet gehad, ga een klacht indienen!quote:Op zondag 21 november 2010 16:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
en een ijsje een raketje kreeg ik de laatste keer op de uitslaapkamer
Ik kreeg bij Lara een ruggeprik, voor ik maar een wee gevoeld had. Heerlijk! Alleen.. Toen zat er een lek in het slangetjequote:Op zondag 21 november 2010 16:52 schreef Noek het volgende:
Ik zou met terugwerkende kracht alsnog die ruggenprik willen. LSD, crack, vodka, ook prrrima.
Pijnloos bevallen lijkt me the shit!
Fuckers!quote:Op zondag 21 november 2010 16:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik kreeg bij Lara een ruggeprik, voor ik maar een wee gevoeld had. Heerlijk! Alleen.. Toen zat er een lek in het slangetje
Infuus op 10, wann feest!
Roepen?quote:Op zondag 21 november 2010 17:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Fuckers!![]()
En jij maar roepen:"Baby, GO HOME!!!"
wat een kutstreek zegquote:Op zondag 21 november 2010 17:02 schreef CarOnline het volgende:
Ook leuk, Lara merkt net dat d'r waveboard waarschijnlijk uit de tuin gejat is.
Zelf voor gespaard, ¤50,- voor een kind van 7 is hartstikke veel
Zo flauw he.
Kutstreek!quote:Op zondag 21 november 2010 17:02 schreef CarOnline het volgende:
Zo flauw he.
N'och, fuckers!quote:Op zondag 21 november 2010 17:02 schreef CarOnline het volgende:
Zo flauw he.
Als ik had gewild had ik jou gebaard op je 30e verjaardag.quote:Op zondag 21 november 2010 17:12 schreef Copycat het volgende:
Als ik had gewild, had ik tien kinderen gebaard. In mijn uppie in het bos.
Dat was leuk geweest!quote:Op zondag 21 november 2010 17:15 schreef Noek het volgende:
Als ik had gewild had ik jou gebaard op je 30e verjaardag.
Verrassingquote:Op zondag 21 november 2010 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was leuk geweest!
Alsjeblieft een verjaardagscadeautje. Wacht, ik pak het zelf wel eventjes uit!
En daar was ik dan!
Deze ook:quote:Op zondag 21 november 2010 17:21 schreef Dementor het volgende:
Dit is een mooi topic.
Huis gekocht, begint gebreken te vertonen na plaatsen muurtje.
quote:Op zondag 21 november 2010 17:19 schreef Noek het volgende:
Verrassing, en daarna een taart baren. Als ik had gewild dan was dat a piece of cake geweest.
Je zou bijna denken dat ze er zo zijn ingetrokken, die witte gordijntjes voor de ramen...quote:Op zondag 21 november 2010 17:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Deze ook:
DJMO gaat verhuizen - deel 3: de laatste loodjes ..
Bah zeg.quote:Op zondag 21 november 2010 17:02 schreef CarOnline het volgende:
Zo flauw he.
Of je nog wat voorraadbussen hebt.quote:Op zondag 21 november 2010 17:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze er zo zijn ingetrokken, die witte gordijntjes voor de ramen...
quote:Op zondag 21 november 2010 17:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Of je nog wat voorraadbussen hebt.
[ afbeelding ]
Ik heb een tijdje naar de foto zitten kijken, maar ik zie de grap niet? Zijn 't de ingepakte dozen? De gordijnen?quote:Op zondag 21 november 2010 17:24 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch ook een grapje... toch?
Alles.quote:Op zondag 21 november 2010 18:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje naar de foto zitten kijken, maar ik zie de grap niet? Zijn 't de ingepakte dozen? De gordijnen?
Ah, zolang iemand anders er blij mee is.quote:
Je bent vergeven. Maar is dat niet hartstikke warm in bed?quote:Op zondag 21 november 2010 18:23 schreef anufri het volgende:
Ik heb een soort van Snuggel pyama gekocht![]()
anders heb ik het straks weer ijskoud in bed![]()
[ link | afbeelding ]
het is niet zo'n trappelpakje heur... broek en jasje zijn wel apart dus ik kan rustig
gaan piesen als het moet
Ik ook...ik ben niet zo warm aangekleed maar heb wel veel dekensquote:Op zondag 21 november 2010 18:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Je bent vergeven. Maar is dat niet hartstikke warm in bed?De tering, ik zou een hittestuwing krijgen.
nah... ik ben nogal kouwelijkquote:Op zondag 21 november 2010 18:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Je bent vergeven. Maar is dat niet hartstikke warm in bed?De tering, ik zou een hittestuwing krijgen.
Metallic is nog best lastig om streeploos aan te brengen vond ik. Wie gaat het metallicen doen en wat is de onderkleur?quote:Op zondag 21 november 2010 18:28 schreef Laysa het volgende:
Vandaag heeft mijn schoonvader de onderkleur voor de metalic kleur op de muur geverfd en het wordt mooiiiiiiiiiiii![]()
Morgen lekker metalicen...en ws naar Ikea voor de vloer...nog net voordat de sneeuw valt....in eindhoven...
ja maar dan kan die Griek weer niet slapen, die heeft het dan weer warm...quote:Op zondag 21 november 2010 18:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook...ik ben niet zo warm aangekleed maar heb wel veel dekens
klein fotootje morgen?quote:Op zondag 21 november 2010 18:28 schreef Laysa het volgende:
Vandaag heeft mijn schoonvader de onderkleur voor de metalic kleur op de muur geverfd en het wordt mooiiiiiiiiiiii![]()
Morgen lekker metalicen...en ws naar Ikea voor de vloer...nog net voordat de sneeuw valt....in eindhoven...
Het is metalic pluis...en ik denk dat mn schoonvader dat gaat doen...die is net iets beter daar inquote:Op zondag 21 november 2010 18:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Metallic is nog best lastig om streeploos aan te brengen vond ik. Wie gaat het metallicen doen en wat is de onderkleur?
Ik doe wel naar je toesturenm als alles af is...mn hoofd loopt over en ik maak me ook erg druk over DK...en dan moet ik ook nog alles gaan inpakken....Dinsdag hoop ik de dozen te hebben...dus vergeef me dat het ff duurtquote:
Metalic pluis...das blauwigquote:Op zondag 21 november 2010 18:42 schreef anufri het volgende:
wat is metallic voor kleur? zilverachtig ofzo
jah... nee joh... maak je niet druk ..quote:Op zondag 21 november 2010 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik doe wel naar je toesturenm als alles af is...mn hoofd loopt over en ik maak me ook erg druk over DK...en dan moet ik ook nog alles gaan inpakken....Dinsdag hoop ik de dozen te hebben...dus vergeef me dat het ff duurt
Ik vind het el lief dat je het vraagtquote:Op zondag 21 november 2010 18:44 schreef anufri het volgende:
[..]
jah... nee joh... maak je niet druk ..
stomme trut dat ik benje hebt wel wat anders aan je hoofd
![]()
ik hoop dat alles een beetje vlotjes verloopt vanaf nu...
nah... ik ben niet aqltijd lief heurquote:Op zondag 21 november 2010 18:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind het el lief dat je het vraagtjij bent geen trutje hoor
quote:Op zondag 21 november 2010 18:23 schreef anufri het volgende:
Ik heb een soort van Snuggel pyama gekocht![]()
anders heb ik het straks weer ijskoud in bed![]()
[ link | afbeelding ]
het is niet zo'n trappelpakje heur... broek en jasje zijn wel apart dus ik kan rustig
gaan piesen als het moet
Tjoesdelsquote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef anufri het volgende:
[..]
nah... ik ben niet aqltijd lief heur![]()
maar ik gaat effe mijn snuggelpyamaatje in de was gooien enzo
tot later
In K&W verwacht je zoiets niet.quote:Op zondag 21 november 2010 18:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, zolang iemand anders er blij mee is.
Heule stoere Angelina Jolie actiefilm.
Lekkere soulquote:Op zondag 21 november 2010 18:57 schreef Toverheks het volgende:
ff een heerlijk nummertje op de zondagavond![]()
wel lekker hard zetten hoor, ff pppffttt naar de buren![]()
Gezien de user waar het om gaat verbaast niets mij meer.... ongeacht het soort gordijntjes, dozen of wat je anders zou kunnen bedenken.quote:
Ongeveer uit de tijd dat ik er nog zo uitzag:quote:
Dat is het probleem niet, het is meer de houding dan de financiële situatiequote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef Laysa het volgende:
Ik heb dat topic gevolgd zo nu en dan en begreep dat ze het niet zo heel rijk had....
OUD volg ik nietquote:Op zondag 21 november 2010 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, het is meer de houding dan de financiële situatie
In OUD is het iig vorige week tot een uitbarsting gekomen toen een aantal mensen haar opmerkingen (en de achterliggende situatie) even helemaal zat was.
quote:Op zondag 21 november 2010 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rellen tussen huismoeders in OUD.
* ver weg blijft
oh wat leuk, ja zuinig op zijn hoor, mijn vroegere foto`s zitten allemaal netjes in album geplaktquote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ongeveer uit de tijd dat ik er nog zo uitzag:
[ afbeelding ]
Heb een cd-rom met oude gescande dia's gekregen van m'n broer
jij hebt er toch geen ruzie gemaakt hequote:Op zondag 21 november 2010 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
In OUD is het iig vorige week tot een uitbarsting gekomen toen een aantal mensen haar opmerkingen (en de achterliggende situatie) even helemaal zat was.
Mwah, valt mee qua rellen hoor, er was alleen een gevalletje met een emmer en een druppelquote:Op zondag 21 november 2010 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rellen tussen huismoeders in OUD.
* ver weg blijft
Nope, ik heb toegekeken en vervolgens samengevat, en daarvoor diverse complimenten ontvangen, dus mijn observerend en omschrijvend vermogen was nog heel goed...quote:Op zondag 21 november 2010 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij hebt er toch geen ruzie gemaakt he![]()
Godver Heks jij hebt wel altijd lekkere ploatjesquote:Op zondag 21 november 2010 18:57 schreef Toverheks het volgende:
ff een heerlijk nummertje op de zondagavond![]()
wel lekker hard zetten hoor, ff pppffttt naar de buren![]()
I WANT YOUR BABY'S !!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar kan ik dat lezen?quote:Op zondag 21 november 2010 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
heb je haar weerquote:
Oh echt?quote:Op zondag 21 november 2010 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
hahahha ja je hebt smaak of je hebt geen smaak van muziek hequote:Op zondag 21 november 2010 19:36 schreef anufri het volgende:
[..]
Godver Heks jij hebt wel altijd lekkere ploatjes
Daar staat iedere Z&G in, dus dat telt nietquote:Op zondag 21 november 2010 19:42 schreef Dementor het volgende:
Ik was ook al aan het zoeken in Leandra's posthistorie.
Weet ik veel, ik kom nooit in OUD.quote:Op zondag 21 november 2010 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar staat iedere Z&G in, dus dat telt niet
Haha wat leuk!!quote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahahhaa echt weer een antwoord van jou hahhaquote:
Ja ik denk nah.. en keiharde rel..quote:Op zondag 21 november 2010 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahhaa echt weer een antwoord van jou hahha
hahahaha en hebben ze het niet over zwangerschaps striemen en dan heeft er wel iemand een tip, zwitsalolie moet ook wel eens helpen, en je moest eens weten hoeveel vrouwen daarin trappen hahaha, nou ben ik even blij geen streepje is bij mij te zien, ja een ander streepje maar waar zeg ik even nietquote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef anufri het volgende:
[..]
Ja ik denk nah.. en keiharde rel..![]()
moest ik al die posten doorschrollen![]()
ik ben helemaal van de leg door al die harde buiken en zo![]()
Volgens mij ben jij niet zo'n oud wiefquote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha en hebben ze het niet over zwangerschaps striemen en dan heeft er wel iemand een tip, zwitsalolie moet ook wel eens helpen, en je moest eens weten hoeveel vrouwen daarin trappen hahaha, nou ben ik even blij geen streepje is bij mij te zien, ja een ander streepje maar waar zeg ik even niethahaha wordt weer helemaal melig van jou
nah... ik heb daar niet zoveel meequote:Op zondag 21 november 2010 20:06 schreef Toverheks het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, is best leuk topic, al die aanstaande moeders en tante`s en lekker over zwangerschap en geboorte.
De Ploff'squote:
Tis dat ik eerder eea van die DJMO heb gelezen. . . Ik moet wel een beeeetje bij blijven.quote:Op zondag 21 november 2010 19:41 schreef anufri het volgende:
[..]
heb je haar weer![]()
ik ben eigenlijk ook wel nieuwschierig![]()
effe Leandra's postgeschiedenis checken
Ghehehequote:Op zondag 21 november 2010 20:10 schreef anufri het volgende:
[..]
De Ploff's![]()
ja sorry... Heks maakt me melig met d'r streeppies enzo
ik hoop dat mijn snuggel pyama op tijd droog isquote:Op zondag 21 november 2010 20:54 schreef Toverheks het volgende:
ja schenk maar in FANN ben er voor in de stemming
zullen we ff schuivelenquote:
slaap echt niet lekker hoor, moet je gewoon als huispak gebruikenquote:Op zondag 21 november 2010 21:00 schreef anufri het volgende:
[..]
ik hoop dat mijn snuggel pyama op tijd droog is
dan kan ik hem aan
O JAH dat kenne we niet hebbe natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
slaap echt niet lekker hoor, moet je gewoon als huispak gebruiken
anders lig je met je tieten op het ritsje ligt echt niet lekker hoor
en dan geeeeeeeeeeen nieuwe openen kijken welke Gek dat wel doetquote:Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef Toverheks het volgende:
we plempen gewoon dit hele topic vol met onzin
ja ik ga ook ff voor jou lekker plaatje zoeken.quote:
ja gaan we doenquote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef anufri het volgende:
[..]
en dan geeeeeeeeeeen nieuwe openen kijken welke Gek dat wel doet
jij mag ook meedoenquote:
nehee diegene die een nieuwe opent is Gekquote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
uiteraard...alleen weet ik niet of ik hem dan niet open
Ik heb echt geen zin om te joetuben hoor...zit tv te kijkenquote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef Toverheks het volgende:
Laysa zoek eens een lekker nummertje op
![]()
en bij deze varen we een lekker stukje met de boot mee
ja maar dat ben ik ookquote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef anufri het volgende:
[..]
nehee diegene die een nieuwe opent is Gek
effe Bruce afmaken heurquote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef Toverheks het volgende:
![]()
zucht..quote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef anufri het volgende:
[..]
effe Bruce afmaken heur![]()
een minuutje
hahha, ik ga nu een mooi nummer plaatsen even zoeken. niet weggaan hequote:
So I'd like to know where, you got the notionquote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef Toverheks het volgende:
![]()
man ik kleef aan die stoel vast na Brucequote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahha, ik ga nu een mooi nummer plaatsen even zoeken. niet weggaan he
neeeeeeeeeeeeeeee NIET DIE !!!quote:
hahha van die ouwe ventquote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef anufri het volgende:
[..]
man ik kleef aan die stoel vast na Bruce
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |