Hij heeft redelijk geslapenquote:Op zondag 21 november 2010 10:22 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen
![]()
en Laysa heeft D-K rustig geslapen??? ( en jij ook natuurlijk)
oke dank je welquote:Op zondag 21 november 2010 10:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Groningen - Feyenoord om half 3, als Feyenoord verliest (Groningen staat 5e) dan staat Feyenoord definitief op een degradatieplek.
Ado moet tegen NAC.
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 21 november 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
Morning!
Vanavond dus de eerste twee afleveringen van Sons of Anarchy op RTL7.
Mijn broer is ook al helemaal in de ban van deze serie, vertelde hij gisteren vlak voor ik het voetbalgedruis verliet.
Ik ben heel benieuwd.
En een beetje lui.
Ik fiets binnen voor beroep. Net gedaan en dan straks in fietsen de buitenlucht. Dat is echt heel anders, jeweetzelluf. Buiten fiets ik met GaGa. Feest!quote:Op zondag 21 november 2010 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij fietst voor beroep, dan ga je toch niet je zondag verdingesen......aan fietsen?
Nee, het ik moest gewoon conditioner hebben en ik heb altijd wel prijzige shit maar mijn conditioner hadden ze niet dus dan maar die andere van 35 euro plus free jeuk.quote:Op zondag 21 november 2010 12:33 schreef Copycat het volgende:
Had de kapper je dat spul aangesmeerd?
dit ga je niet menen Noek, zou het ook niet meer gebruiken hoor even terug naar de winkel, 35 euro is geen kattepis he.quote:Op zondag 21 november 2010 12:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, het ik moest gewoon conditioner hebben en ik heb altijd wel prijzige shit maar mijn conditioner hadden ze niet dus dan maar die andere van 35 euro plus free jeuk.
Ga het iig wel zeggen. Moet toch van de week even bijpunten, denk ik.quote:Op zondag 21 november 2010 12:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit ga je niet menen Noek, zou het ook niet meer gebruiken hoor even terug naar de winkel, 35 euro is geen kattepis he.
okequote:Op zondag 21 november 2010 12:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga het iig wel zeggen. Moet toch van de week even bijpunten, denk ik.
*checkt punten
Hmm, dat kan over een half jaar ook wel.
Die is vandaag toch ook open?quote:Op zondag 21 november 2010 12:32 schreef Copycat het volgende:
Fiets morgen wel even naar de Bijenkorf!
Nee. Alleen de eerste zondag van de maand is het hier koopzondag.quote:Op zondag 21 november 2010 13:06 schreef remlof het volgende:
Die is vandaag toch ook open?
Goeiezondagmiddagmorgen trouwens.
Hier is het vanaf de intocht van Sinterklaas tot en met oudejaarsdag elke week koopzondagquote:Op zondag 21 november 2010 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Alleen de eerste zondag van de maand is het hier koopzondag.
Laatste (pot)loodjes wegwerken!
Geen flauw idee! Cola?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand een idee wat Gert graag drinkt qua drank? Behalve bier?
Daar zit geen Bijenkorf/Nespresso boutique.quote:Op zondag 21 november 2010 13:19 schreef remlof het volgende:
Ow Cc, Stadsdeel Gestel is wel open bij jou vandaag
en??? hoe smaakte je kopje koffie vanmorgen uit de nieuwe Exprezzoquote:Op zondag 21 november 2010 13:25 schreef Dementor het volgende:
Die discovery box moet hier nog komen.
gewoon, koop een blender, 2 liter slagroom, pak yogurt, lekker banaan met kiwi of aardbeien, beetje suiker dan heb je heerlijk milkshake, je kan er voor de smaak ook nog bolletje ijs doorheen gooien.quote:Op zondag 21 november 2010 13:30 schreef Noek het volgende:
Milkshake van de Mc, smaak banaan. Ikde milkshakes van Mc Donalds. Zij zijn wel de master van de milkshakes.Niemand maakt zulke lekkere als de Mc Donalds.
Het is dat ik een suikerloos weekend heb maar anders zou ik er nu naartoe fietsen.
Lekker, alleen hebben we op kantoor gevriesdroogde poeder wat in vergelijking hiermee echt totaal niet meer zal smaken.quote:Op zondag 21 november 2010 13:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en??? hoe smaakte je kopje koffie vanmorgen uit de nieuwe Exprezzo
Zou er niet willen wonen!quote:Op zondag 21 november 2010 13:31 schreef hondjes het volgende:
In Spanje kennen ze geen milkshakes bij de Mc Donalds.
Wel bier toch?quote:Op zondag 21 november 2010 13:31 schreef hondjes het volgende:
In Spanje kennen ze geen milkshakes bij de Mc Donalds.
Ja nee, die van Mc is baas. Daar kan ik niet tegen blenden. For real!quote:Op zondag 21 november 2010 13:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon, koop een blender, 2 liter slagroom, pak yogurt, lekker banaan met kiwi of aardbeien, beetje suiker dan heb je heerlijk milkshake, je kan er voor de smaak ook nog bolletje ijs doorheen gooien.
Oeh ja, dat wordt zo'n bittere zure bedoening. Sterkte!quote:Op zondag 21 november 2010 13:33 schreef Dementor het volgende:
Lekker, alleen hebben we op kantoor gevriesdroogde poeder wat in vergelijking hiermee echt totaal niet meer zal smaken.
Yeah!quote:Op zondag 21 november 2010 13:39 schreef Dementor het volgende:
In die van de mac zit volgens mij super veel suiker.
duuhquote:Op zondag 21 november 2010 13:39 schreef Dementor het volgende:
In die van de mac zit volgens mij super veel suiker.
Heiniken , Bavaria en Amstel....quote:
zelf senseo smaakt naar slootwater als je nespresso hebt gedronken, ja wil er ook eentje maar ja, de senseo is nog niet zo oud dus ben nog aan het nadenken.quote:Op zondag 21 november 2010 13:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lekker, alleen hebben we op kantoor gevriesdroogde poeder wat in vergelijking hiermee echt totaal niet meer zal smaken.
Ik bestel ze ook meestal online en meestal ben ik er ruim op tijd bij als de Ristretto op is. Maar nu heb ik ook andere, donkergekleurde cups en was ik confuus. Confuus!quote:Op zondag 21 november 2010 13:54 schreef Toverheks het volgende:
de Oudste heeft er ook 1 een nespresso, die bestelt op internet haar koffiecups, scheelt wel zegt ze en hoeft ze ook niet meer naar de bijenkorf ervoor te fietsen.
die groene vind ik lekker, weet echt de naam niet ervan, ik hou niet van erg sterke koffie, zij probeert alle smaakjes uit maar weet ze ging altijd naar de bijenkorf maar dan moest ze in de rij staan, is geloof ik enigste verkooppunt in Anmsterdam, nu bestelt ze op internet.quote:Op zondag 21 november 2010 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bestel ze ook meestal online en meestal ben ik er ruim op tijd bij als de Ristretto op is. Maar nu heb ik ook andere, donkergekleurde cups en was ik confuus. Confuus!
Gelukkig heb ik mijn theemomentjes.
Juud is weg, maar we krijgen inderdaad zo'n doosje.quote:Op zondag 21 november 2010 14:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die groene vind ik lekker, weet echt de naam niet ervan, ik hou niet van erg sterke koffie, zij probeert alle smaakjes uit maar weet ze ging altijd naar de bijenkorf maar dan moest ze in de rij staan, is geloof ik enigste verkooppunt in Anmsterdam, nu bestelt ze op internet.
en voor Juud, ik las iets op internet kreeg jij een ebbenhouten bewaardoos bij je nespresso????
geloof een aktie maar kan het nu nergens meer voor je vinden.
Hoe oud is jouw oudste dochter eigenlijk, hoeveel kinderen heb je ook? Ik dacht dat je twee pubers had.quote:Op zondag 21 november 2010 13:54 schreef Toverheks het volgende:
zelf senseo smaakt naar slootwater als je nespresso hebt gedronken, ja wil er ook eentje maar ja, de senseo is nog niet zo oud dus ben nog aan het nadenken.
de Oudste heeft er ook 1 een nespresso, die bestelt op internet haar koffiecups, scheelt wel zegt ze en hoeft ze ook niet meer naar de bijenkorf ervoor te fietsen.
okequote:Op zondag 21 november 2010 14:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Juud is weg, maar we krijgen inderdaad zo'n doosje.
hahaha ze gedragen zich nog wel als een puber hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 14:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoe oud is jouw oudste dochter eigenlijk, hoeveel kinderen heb je ook? Ik dacht dat je twee pubers had.
quote:
Zekerquote:
Zolang hij geen jurk aantrekt valt het best mee toch?quote:Op zondag 21 november 2010 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
Gert is lief.
En hij heeft mij tas nog.
beter je tas dan je hoge hakken hequote:Op zondag 21 november 2010 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
Gert is lief.
En hij heeft mij tas nog.
Dat doet hij ook niet bij iedereen hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 21 november 2010 14:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zolang hij geen jurk aantrekt valt het best mee toch?
[/quote
Gert?! Die heb ik nog nooit in een jurk gezien hoor.
Had ik al gezegd dat ik hoofpijn heb?
Dat was me wat eerder opgevallen toen ik naar huis liep denk ik.quote:Op zondag 21 november 2010 14:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
beter je tas dan je hoge hakken he
Wat leuk hé. Dat wist ik echt niet dat je kinderen zo oud zijn. Je hebt het ergste ook achter de rug.quote:Op zondag 21 november 2010 14:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha ze gedragen zich nog wel als een puber hoor.
3 en de oudste (meisje) is 27 jongen 24 en huppeldepuppuberkind (meisje)19.
oudste is al tijdje het huis uit, ze woond samen met haar jeugdliefde al bijna 11 jaar hebben ze verkering.
maar ben jonge moeder he, al jaren 39![]()
![]()
en de jouwes Noek hoe oud zijn die??
quote:Op zondag 21 november 2010 14:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ook fijn maar ik vond het best nog wel een jedoe hoojj.
[ afbeelding ]
Ja, maar check dit dan: http://www.koopzondagen.net/koopzondag/Gouda.htmlquote:Op zondag 21 november 2010 13:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alles dicht hier, zelfs op 5december.
Zullen we samen gaan shoppen, op 2e kerstdag?quote:Op zondag 21 november 2010 14:24 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar check dit dan: http://www.koopzondagen.net/koopzondag/Gouda.html
Bloemendaal open op 26 december??
Vorige week zaterdag was ik op een feestje en daar was een travestiet en dat was echt de meest hotte chick van heel het feest. Die ownde het feest gewoon. Oh, later als ik groot ben word ik een mon (Meta) en dan ga ik jurken dragen.quote:Op zondag 21 november 2010 14:23 schreef Toverheks het volgende:
Maar is echt zo he, vind en heb er totaal geen problemen mee als mannen zich willen verkleden, maar de echte, die dan een vrouwenlichaam willen of hebben, zien er altijd zo truttig gekleed uit, parelketting, truttig rokje enzo, nee aan de kleding vind ik moeten de meeste dan nog wat doen.
Verleden week was er een prog. van BNN, vader was vrouw geworden, ging met dochter sjoppen, maar zag er gewoon niet uit met die kleding, zo een truttig vestje en dan dat blousje.
Ik ga wel weer een pot koffie zetten als we bezoek krijgen maar voor het gemak ga ik nu over op de cups.quote:Op zondag 21 november 2010 14:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sowieso, koffie drinken als je geen tijd hebt is ruk. Alsof je zo'n nespresso in wegslokt als ie enorm heet is.
quote:Op zondag 21 november 2010 14:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan shoppen, op 2e kerstdag?
ssssssssstttttttt niet zeggen dat me kinderen zo oud zijn hoorquote:Op zondag 21 november 2010 14:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat leuk hé. Dat wist ik echt niet dat je kinderen zo oud zijn. Je hebt het ergste ook achter de rug.
Hepie & Hepie zijn 10 (bijna 11) en 8. Het zijn de meest brave Hendrikjes die ik ken.
Iedereen zegt dat mijn tijd nog wel komt maar ik denk dat ik ze dan opvreet. Het zijn echt zoetekes.
Nou kom op met die ranzige verhalenquote:Op zondag 21 november 2010 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is wel de heftigste kater die ik in tijden gehad heb
ja Travestieten zijn doorgaans mooi, maar bedoel de echte man die zich laat ombouwen, vind dat hun kledingkeuzes echt te wensen overlaat 9 van de 10 keer.quote:Op zondag 21 november 2010 14:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag was ik op een feestje en daar was een travestiet en dat was echt de meest hotte chick van heel het feest. Die ownde het feest gewoon. Oh, later als ik groot ben word ik een mon (Meta) en dan ga ik jurken dragen.
quote:Op zondag 21 november 2010 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou kom op met die ranzige verhalen
je was dus gisteren als een balletje naar huis gegaan begrijp ik???quote:Op zondag 21 november 2010 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is wel de heftigste kater die ik in tijden gehad heb
vind ik helemaal geen verkeerd idee, je verveelt je toch de pest als je alleen bent die dagen, alles stil en dicht.quote:Op zondag 21 november 2010 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar check dit dan: http://www.koopzondagen.net/koopzondag/Gouda.html
Bloemendaal open op 26 december??
LOL.... moeten we even kijken of dat gaat lukken tussen de voedingen doorquote:Op zondag 21 november 2010 14:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan shoppen, op 2e kerstdag?
morgen ben je al 38 weken, wat gaat het snel he leandra.quote:Op zondag 21 november 2010 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... moeten we even kijken of dat gaat lukken tussen de voedingen door![]()
Maar what the heck, ik kan de baby ook gewoon meenemen natuurlijk
Ja.quote:Op zondag 21 november 2010 14:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je was dus gisteren als een balletje naar huis gegaan begrijp ik???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |