Ik heb ff een andere account aangemaakt, dit ga ik niet posten met mijn gebruikelijke account. Ok, wat is de situatie? Ik ben 23 en ben een tijdje geleden door mijn nichtje betrapt terwijl ik fijn op een foto van haar zat te fappen. Mijn nichtje is 17, bloedmooi en cool

en dat is de reden dat ik op een foto van haar bezig was. Ze kwam op een middag langs omdat ze iets van me wou lenen en ik had geen flauw idee dat ze me zo bezig zag. De achterdeur was namelijk niet op slot en ze liep gewoon naar binnen zoals ze wel vaker doet (wat ik op dat moment niet hoorde). Later stuurde ze me een smsje waarin ze me vertelde dat ze had gezien dat ik op een foto van haar bezig was en dat ze was blijven kijken waarna ze weer stilletjes wegging. Ze zei ook dat ze het eigenlijk wel geil vond om te zien

Mijn nichtje en ik zijn altijd heel close geweest maar deze kant van haar kende ik nog niet

Nog weer wat later stuurde ze me weer een smsje en zei dat ik me nog een keer op een foto van haar moest aftrekken en dat ik voor haar klaar moest komen (wat ik braaf deed

) en nu wil ze dat ik me in levende lijve voor haar aftrek

Ja, ik weet dat ze mijn nichtje is maar we zijn geen bloedverwanten. Ja, ik weet ook dat ze 17 is maar geloof me, ze weet dondersgoed waar ze mee bezig is zoals altijd. Het enige wat ik nog niet weet is wat ik zal doen als ze nog meer wil. Wat denken jullie hiervan?