BBC1 vanmiddag vanaf 15.00 iig. Maar vanavond niet, dus ik denk dat ze alleen de wedstrijden van Murray uitzenden.quote:Op zondag 21 november 2010 13:27 schreef SalsedoNL het volgende:
Zijn er denk je streams te bekijken of zend BBC 1/2 wedstrijden uit?
Coverage: One match each day live on BBC TV, streamed online & available through iPlayer; text commentary online and on mobiles for every singles match via BBC Sport website; every singles match live on 5live sports extra.quote:Op zondag 21 november 2010 13:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
BBC1 vanmiddag vanaf 15.00 iig. Maar vanavond niet, dus ik denk dat ze alleen de wedstrijden van Murray uitzenden.
Daar wint Murray het op ja. Soderling forceren het aan het net af te maken. Erg knap als je het mij vraagt..Deze Murray is zeker een kanshebber dit toernooi, je ziet dat hij dit jaar af en aan wat toernooien echt piekt (GS daargelaten...) en dit is er duidelijk eentje, zie je nu al.quote:Op zondag 21 november 2010 16:34 schreef Marcoss het volgende:
Söderling bouwt de punten elke keer heel goed op, komt naar het net en daar is het een groot drama
als reserves natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2010 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
Even afscheid nemen van Moya nu, wel mooi.
Ook Verdasco en Youzhny zijn er zie ik.
Daarvoor wel in het Engels, alleen toen was de BBC ergens andersquote:Op zondag 21 november 2010 16:46 schreef franklop het volgende:
Nadal die hem in het Spaans gaat toespreken, terwijl de zaal vol Britten zit
naja dan nog natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2010 16:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daarvoor wel in het Engels, alleen toen was de BBC ergens anders.
Volgens mij alleen uit de UK, maar het komt ook gewoon bij de bekende wedsites en op Sport 1 natuurlijk.quote:Op zondag 21 november 2010 16:48 schreef franklop het volgende:
[..]
naja dan nog natuurlijk
Kunnen wij die internetstream van BBC vanavond bekijken, of is dat Engeland only?
naja hij heeft toch niet helemaal ongelijk? Pas twee keer gewonnen maar hem vaak genoeg lastig kunnen maken;quote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ga toch maar voor de stream, Theo Bakker kan ik niet aan: "Davydenko doet het altijd aardig tegen de Zwitser (Federer red.)", 14-2 H2H.
Niet mee eens, grootste deel is toch in straight sets, dan maak je het iemand niet lastig.quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef franklop het volgende:
[..]
naja hij heeft toch niet helemaal ongelijk? Pas twee keer gewonnen maar hem vaak genoeg lastig kunnen maken;
Zwak hoor, vanaf 40-0. Sorry hoor, het zal wel moeilijk zin om je dan te concentreren, maar toch.quote:
Ach, gewoon nog een breakje: *5-1.quote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zwak hoor, vanaf 40-0. Sorry hoor, het zal wel moeilijk zin om je dan te concentreren, maar toch.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
Er zijn wat helden in de zaal zeg.
Maradona
Federer
O'Sullivan
Nee, snap ook niet wat hij in dit toernooi te zoeken heeft en hetzelfde geldt voor Ferrer en Roddick..quote:
Nou ja, ze hebben het verdiend om hier te staan.quote:Op maandag 22 november 2010 15:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, snap ook niet wat hij in dit toernooi te zoeken heeft en hetzelfde geldt voor Ferrer en Roddick..
Ja, ik weet het. Maar ik heb moeite met het idee dat Berdych en Ferrer bij de beste acht ter wereld horen.quote:Op maandag 22 november 2010 15:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben het verdiend om hier te staan.
Wie bedoel je met 'hij'? Want ik heb zowel Djoko als Bedrych al punten zien winnen op de dropshopt van Djokoquote:Op maandag 22 november 2010 16:44 schreef TheGeneral het volgende:
Bij elke dropshot die Djokovic heeft geslagen heeft hij het punt verloren
Djokovic natuurlijk. De winners zullen op 1 vinger te tellen zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 16:45 schreef Salamando het volgende:
[..]
Wie bedoel je met 'hij'? Want ik heb zowel Djoko als Bedrych al punten zien winnen op de dropshopt van Djoko
Zou zomaar kunnenquote:Op maandag 22 november 2010 16:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Neem aan dat de traagheid van de baan in overleg met meneer Murray geregeld is?
Nou ja, zo'n baan is wel ideaal voor hem. Het is bijna niet mogelijk om winners te slaan. Nadal zal gewoon weer alles terug spelen en de UE laten komen. Kijk maar naar Murray.quote:Op maandag 22 november 2010 17:00 schreef Norrage het volgende:
Ach Nadal wint hem toch niet....
en voor Murray maakt het wat mij betreft ook niet uit op wat voor baan hij speelt, als het maar geen gravel is.
Zei je dat niet ook over Nadals kansen op Wimbledon en de US Open dit jaar?quote:Op maandag 22 november 2010 17:00 schreef Norrage het volgende:
Ach Nadal wint hem toch niet....
[...]
Yepquote:Op maandag 22 november 2010 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zei je dat niet ook over Nadals kansen op Wimbledon en de US Open dit jaar?
quote:Op maandag 22 november 2010 17:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Yep(Wimbledon niet trouwens, maar het had zo gekund..Nadal blijft me verrassen)
maar nu is hij volgens mij nog geblesseerd ook, en moet ie al vanaf wedstrijd 1 tegen goede spelers spelen...dus...maar goed...wss wint hij gewoon weer
Lijkt me wel, baan is ook ideaal voor z'n sliceballen vanwege de lage stuitquote:Op maandag 22 november 2010 16:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Neem aan dat de traagheid van de baan in overleg met meneer Murray geregeld is?
3-0 achter al meteen. Toch leuk voor Dick dat ie er mag staan.quote:Op maandag 22 november 2010 18:23 schreef Szura het volgende:
Dadelijk mag Dick gaan dubbelen tegen Nestor/Zimonjic
De eerste drie games zijn binnen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:23 schreef Szura het volgende:
Dadelijk mag Dick gaan dubbelen tegen Nestor/Zimonjic
Ja, vind ik ook . Een soort schaduw van zichzelf. Ik hoop dat het een gebrek aan wedstrijdritme is n dat hij geen last heeft van zijn blessure.quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 21:55 schreef Norrage het volgende:
Vorig jaar was het toernooi echt geweldig...dit jaar is het echt nu al triest
quote:maar wss krijgen we wel fijne halve finales en finale
quote:Op maandag 22 november 2010 21:59 schreef Norrage het volgende:
Wat een jaar ook van Rafa..Buiten het gravelseizoen en de GSs heeft hij werkelijk niks gepresteerd, en dan ook echt werkelijk niks bijzonders...maar wel 3 GS en 3 gravelmastersWat een pakker...
Inderdaad. Deze laatste halfvolley ook.quote:Op maandag 22 november 2010 22:07 schreef TheGeneral het volgende:
Doe volleys van Roddick zijn af en toe echt lachwekkend. Maar dan ineens zit er een briljante tussen..
Nadal ook wel vrij matig, voor zijn doen iig. Zeker in de rally.quote:
Tiebreakiequote:Op maandag 22 november 2010 22:43 schreef Marcoss het volgende:
Roddick moét deze set winnen, lijkt me, anders wordt het 6-1 of 6-2 in set 3.
Hij staat een set achter en is niet ver van uitschakeling, lijkt me logisch dan.quote:Op maandag 22 november 2010 23:01 schreef Salamando het volgende:
Nadal ziet er geirriteerd uit? loopt het niet met hem?
Uitschakeling is nog wel erg vroegquote:Op maandag 22 november 2010 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij staat een set achter en is niet ver van uitschakeling, lijkt me logisch dan.
3-3.
Maar dan nog zie ik zelden dat hij ballen uit irritatie weg gaat gooien e.d.quote:Op maandag 22 november 2010 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij staat een set achter en is niet ver van uitschakeling, lijkt me logisch dan.
3-3.
Nou ja, als Roddick 4 servicepunten pakt op rij, had 'ie gewonnen.quote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Uitschakeling is nog wel erg vroeg
Die had ie welquote:Op maandag 22 november 2010 23:50 schreef rooneyelst het volgende:
dat is het probleem van roddick hij heeft eigenijk maar 1 wapen en dat is zijn service..hij wacht het spelletje dus altijd maar af..heeft geen forehand zoals djoko of federer
dat had de lading ook wel gedektquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:56 schreef TheGeneral het volgende:
Federer op 30% 1e service, Murray op 26%... Erg laag voor beide heren.
Ga jij nou a.u.b. niks voorspellenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:22 schreef Norrage het volgende:
Als Fed dit toernooi al van Murray kan winnen, dan is het wel bijna een zekerheidje dat ie het hele toernooi wint.....
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ga jij nou a.u.b. niks voorspellen
Federer goed. Speelt heel aanvallend, maakt weinig fouten en laat Murray zijn spel niet spelen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:27 schreef Norrage het volgende:
Ik zit uiteraard op werk, en zie dus niks....dus...is Federer zo goed? of Murray zo slecht?
Is idd niet heel spannend: 4-4 eerste set.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:41 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vond Federer-Murray een mooie partij. Soderling-Ferrer kan me tot nu toe niet heel erg boeien.
negativequote:Op woensdag 24 november 2010 10:19 schreef Federer-fan het volgende:
Is Federer al 100% zeker van een halve-finaleplaats?
Ow.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:30 schreef franklop het volgende:
[..]
negative
als soderling dik wint en ook murray wint dik van ferrer dan is er nog een kans dat ie wordt uitgeschakeld
Als Feddie weer eens last krijgt van een gebrek aan concentratie op de cruciale punten (vraag maar eens aan Berdych, Baghdatis en Monfils, die weten daar alles van), en Soderling het niveau haalt wat hij in Parijs ten toon spreidde, dan is dat zo maar mogelijk...quote:
Kun jij een partij noemen in de afgelopen vijf jaar die Fed dik heeft verloren van iemand anders dan Murray of Nadal?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:28 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Als Feddie weer eens last krijgt van een gebrek aan concentratie op de cruciale punten (vraag maar eens aan Berdych, Baghdatis en Monfils, die weten daar alles van), en Soderling het niveau haalt wat hij in Parijs ten toon spreidde, dan is dat zo maar mogelijk...
Dat ligt in dit geval gewoon aan de kwaliteit van de 2 spelers die op de baan staan. Hoe lang of hoe kort het seizoen ook was.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:51 schreef danusz1986 het volgende:
Eindelijk een mooie bal. Dat verwacht je constant van de eindejaars Masters. Iedereen is ook op na zon lang seizoen.
Maar Berdych heeft wel een tijdje heel goed gespeeld waaronder tegen Federer in Toronto, maar over het algemeen valt hij tegen inderdaad. Zeker de laatste paar weken. Hij is de enige van deze Masters die geen titel heeft gewonnen.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat ligt in dit geval gewoon aan de kwaliteit van de 2 spelers die op de baan staan. Hoe lang of hoe kort het seizoen ook was.
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:00 schreef TheGeneral het volgende:
BBC![]()
Roddick roept 'fuck!' aangezien hij een matige return slaat en direct zo'n verontschuldiging
Dit jaar is werkelijk waar D R A M A T I S C H ....quote:Op woensdag 24 november 2010 16:05 schreef danusz1986 het volgende:
Ik vind uberhaupt de top op dit moment niet heel geweldig. Wel goed, maar niet iedereen is gelijk in vorm.
Federer staat tot nu toe goed te spelen, maar hij is dan ook wel de enige.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit jaar is werkelijk waar D R A M A T I S C H ....
Ja, vind ik ook. Hopelijk komen er nog wat mooie wedstrijden, ook die van vanavond. En ik hoop op de volgende halve finales:quote:Op woensdag 24 november 2010 16:16 schreef TheGeneral het volgende:
Laat Berdych maar winnen.
Dan moet die er nog vol tegenaan tegen Nadal de volgende partij. Anders wordt dat ook maar een wedstrijd van niks. Die kans is er nog steeds natuurlijk gezien de manier waarop Berdych speelt, maar dan heeft hij tenminste wat om voor te vechten.
Ik had het ook helemaal niet gedacht.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:42 schreef Szura het volgende:
Niet gedacht dat ik op m'n woorden zou moeten terugkomen.
Berdych wint een pot
21.00 is aanvangstijd. Dan komen ze naar de baan en gaan ze inspelen. De wedstrijd begint altijd een minuut of 20 later.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef franklop het volgende:
die wedstrijd zou toch om 21:00 beginnen en nu pas 6 games gespeeld? loopt Nadal dan zo traag te doen of was dubbel ervoor uitgelopen?
dan nog, 40 minuten over 6 games is vrij traagquote:Op woensdag 24 november 2010 22:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
21.00 is aanvangstijd. Dan komen ze naar de baan en gaan ze inspelen. De wedstrijd begint altijd een minuut of 20 later.
Veel deuce games en lange punten. En Nadal natuurlijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:04 schreef franklop het volgende:
[..]
dan nog, 40 minuten over 6 games is vrij traag
Uiteraard, wordt weer tegen 12én danquote:Op woensdag 24 november 2010 22:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Veel deuce games en lange punten. En Nadal natuurlijk.
Ik hoop dat hij er verder geen last van heeft.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef TheGeneral het volgende:
Hehe, iemand uit het publiek riep dat Djoko maar naar Specsavers moest gaan. Djoko stak hierop zijn duim in de lucht.
Zeer matige set? Er zaten allerlei fantastische rally's in.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:43 schreef TheGeneral het volgende:
Een zeer matige set is eindelijk afgelopen.
Die laatste volley.quote:
Is Djokovic daarin eigenlijk recordhouder?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zie wel een opgave aankomen eigenlijk.
[...]
Ja, maar dan is hij niet meer cool.quote:
Ach, lukt Tipsarevic prima.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar dan is hij niet meer cool.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:57 schreef TheGeneral het volgende:
Waar kijken we naar ? Wat een drama zeg.![]()
Ja ja, de beste tennissers van de wereld. Een week lang alleen maar toptennis.quote:
En gewoon 5-1*...quote:Op woensdag 24 november 2010 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mooi weggelegd die bal bij 30-30
Precies, je hebt gelijk!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:16 schreef jojomen4 het volgende:
Wat een beest die Rafa. Die veegt deze week iedereen van de baan. Vamos!
Djoko zal wel last van z'n lenzen hebben. Murray van een zwakke pols en Fed straks van slappe mentale weerstand. Iedereen heeft ergens last van en Rafa wint omdat de rest zo slecht is. Beeeeest!
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:16 schreef jojomen4 het volgende:
Djoko zal wel last van z'n lenzen hebben. Murray van een zwakke pols en Fed straks van slappe mentale weerstand. Iedereen heeft ergens last van en Rafa wint omdat de rest zo slecht is. Beeeeest!
VAMOOSSSS RAFA!!!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:16 schreef jojomen4 het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:16 schreef jojomen4 het volgende:
Ja, vervelende rebreak.quote:
Mooi.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:54 schreef TheGeneral het volgende:
Overigens is Federer nu geloof ik door naar de halve finale. Hij had blijkbaar 5 games nodig.
Mooi punt. Tactisch slecht gespeeld van Soderling en dat gaat hem waarschijnlijk de tiebreak kosten. Ondanks 4 fantastische punten van de Zweed.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooi.
Prachrige rally van Federer voor de minibreak: *3-2.En een ace erachteraan: *4-2.
En nog een ace: 5-2*.
Klasse dit hoor.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |