Emma en Tim waren langere gastrollen, aangezien het toen nog gebaseerd was op de Australische serie. Daarin waren het langere gastrollen voor een paar maanden.quote:Op maandag 6 december 2010 17:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vind haar geweldig![]()
Emma en Tim behoorde trouwens als vaste rollen. Ze gingen er alleen snel uit. Gastrollen zijn bijvoorbeeld David Harkema, en soms ook Martine Hafkamp of Robert Alberts.
Ze stonden ook op de cast foto.. okee Wil de Smet ook op die van seizoen 4, 5 en 6, maar achteraf vind ik Emma geen leuk personage :$quote:Op maandag 6 december 2010 17:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Emma en Tim waren langere gastrollen, aangezien het toen nog gebaseerd was op de Australische serie. Daarin waren het langere gastrollen voor een paar maanden.
Toen de Nederlanders helemaal zelf gingen schrijven, verdween het begrip 'langere gastrol'.
Maar dat geldt bij de foto van seizoen 1 voor zoveel mensen:quote:Op maandag 6 december 2010 17:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze stonden ook op de cast foto.. okee Wil de Smet ook op die van seizoen 4, 5 en 6, maar achteraf vind ik Emma geen leuk personage :$
Maar toendertijd namen ze die castfoto ook tijdens het midden van het seizoen. De castfoto van seizoen 3 bijvoorbeeld is rond de 500ste aflevering pas gemaakt.quote:Op maandag 6 december 2010 17:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze stonden ook op de cast foto.. okee Wil de Smet ook op die van seizoen 4, 5 en 6, maar achteraf vind ik Emma geen leuk personage :$
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 6 december 2010 18:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar toendertijd namen ze die castfoto ook tijdens het midden van het seizoen. De castfoto van seizoen 3 bijvoorbeeld is rond de 500ste aflevering pas gemaakt.
Bedanktquote:Op maandag 6 december 2010 18:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk
Ik wil graag de leader van seizoen 5 zien
Ja, en seizoen 10 versie 1. En ook die met Tracy oudere leader, lange versie.quote:Op maandag 6 december 2010 18:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bedankt
Ikke
- seizoen 4.1
- seizoen 5
- seizoen 6.1
Maar seizoen 3 op dvd ook heel graag
Ja, er is een versie met Charlie als eerste foto. Is dat seizoen 10 versie 1?quote:Op maandag 6 december 2010 18:06 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, en seizoen 10 versie 1. En ook die met Tracy oudere leader, lange versie.
Ja ik kijk sinds seizoen 9 en kan heel vaag herrineren. Maar die van Morris en Charlie is helemaal boven op in de achtergrond en die van Charlie juist achterin dus denk dat die van Charlie eerder was..quote:Op maandag 6 december 2010 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, er is een versie met Charlie als eerste foto. Is dat seizoen 10 versie 1?
Ja, er circuleert een foto van de leader op internet met alleen Charlie op die eerste foto.quote:Op maandag 6 december 2010 18:09 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja ik kijk sinds seizoen 9 en kan heel vaag herrineren. Maar die van Morris en Charlie is helemaal boven op in de achtergrond en die van Charlie juist achterin dus denk dat die van Charlie eerder was..
quote:Op maandag 6 december 2010 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, er circuleert een foto van de leader op internet met alleen Charlie op die eerste foto.
Echt? Waar?quote:Op maandag 6 december 2010 18:13 schreef LetsGame het volgende:
[..]
2 minuut 39 seconde om de beste shot. Ik heb 2 foto's van leader uit seizoen 5 die vanArnie en Roos en Roos gezien.
Ah, oke, bedankt!quote:Op maandag 6 december 2010 18:15 schreef LetsGame het volgende:
[..]
http://guusjenederhorst.spaces.live.com/
Die shot zat in seizoen 6, versie 2 dus naar die shot ben ik niet benieuwd. Laten we hopen dat de shortie uit eind seizoen 5 komt. Ik bedoel classic :pquote:Op maandag 6 december 2010 18:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, oke, bedankt!
Ik zag ooit het shot van frits in de leader van seizoen 5. Alleen is die link allang niet meer te vinden.
Hij zat ook in seizoen 5. In de bovenhoek (foto 6 die voorbij komt)quote:Op maandag 6 december 2010 18:18 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Die shot zat in seizoen 6, versie 2 dus naar die shot ben ik niet benieuwd. Laten we hopen dat de shortie uit eind seizoen 5 komt. Ik bedoel classic :p
Ja, vind de volgorde van seizoen 5 niet echt super, en ze konden beter Sylvia en Jef apart doen.quote:Op maandag 6 december 2010 18:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij zat ook in seizoen 5. In de bovenhoek (foto 6 die voorbij komt)
Nevermindquote:Op maandag 6 december 2010 18:23 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, vind de volgorde van seizoen 5 niet echt super, en ze konden beter Sylvia en Jef apart doen.
Beter was: Sylvia, Jef, Remco, Dian, Frits en dan Anita op plaatje 16 doen (die eerst GOEDE TIJDEN was en later GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN)
Bij seizoen 6 versie 3 vond ik de volgorde ook niet echt denderend:quote:Op maandag 6 december 2010 18:23 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, vind de volgorde van seizoen 5 niet echt super, en ze konden beter Sylvia en Jef apart doen.
Beter was: Sylvia, Jef, Remco, Dian, Frits en dan Anita op plaatje 16 doen (die eerst GOEDE TIJDEN was en later GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN)
Helemaal gelijkquote:Op maandag 6 december 2010 18:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij seizoen 6 versie 3 vond ik de volgorde ook niet echt denderend:
bij versie 2 was het Sylvia -> Jef -> Remco -> Dian -> Frits,
en bij versie 3 Sylvia -> Jef -> Ludo -> Dian
Ze hadden toen beter Ludo en Dian kunnen omdraaien.
Sowieso klopt de indeling bij de leaders vaak nauwelijks, bij de huidige leader ook weer niet.quote:Op maandag 6 december 2010 18:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Helemaal gelijk
Ook bij seizoen 8 is het; Julian - Jessica - Jef (en Kim) - Kim - Govert - Hedwig - Arthur
Beter was het zo (net als seizoen 7.1) ; Julian - Kim - Jef (en Kim) - Jessica - Hedwig - Govert - Arthur
En ook bij de latere leaders was het; Robert - Anita - Laura en vond ik dat ze Robert en Anita moesten omwisselen.
Ik vind hem best goed, de leader van tegenwoordigquote:Op maandag 6 december 2010 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sowieso klopt de indeling bij de leaders vaak nauwelijks, bij de huidige leader ook weer niet.
Beter hadden ze zo gedaan:quote:Op maandag 6 december 2010 20:31 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vind hem best goed, de leader van tegenwoordig
Charlie - Rik (geliefdes)
Rik - Laura (klopt niet)
Laura - Jef (ex schoonbroer/zus, goede vrienden)
Jef - Lorena (soort vader/dochter relatie, goed bevriend)
Lorena
Dat was stuk 1
Familie Bouwhuis
Dat was stuk 2
Noud - Wiet (vrienden)
Wiet - Jack (broer/zus)
Tussen Fade
Jack - Sjors (broer/zus)
Sjors - Bing (geliefdes - toen dan)
Bing - Danny (rivalen om Sjors)
Tussen Fade
Danny - Maxime (goede vrienden, misschien lovers)
Maxime - Ludo (broer/zus)
Ludo - Janine (liefde)
Janine - Lucas (moeder/zoon)
Lucas - Nina (broer/zus)
Vind deze best goed hoor, maar soms was het vroeger echt bagger :s
Tja.. ik zou eerlijk gezegd Rikki en Sil niet in de leader plaatsen..quote:Op maandag 6 december 2010 20:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter hadden ze zo gedaan:
Charlie - Rik
Rik - Rikki
Rikki - Sil
Sil - Laura
Laura - Noud
Noud - Jef
Jef - Lorena
De rest zoals het is, alleen Noud's foto naar De Koning.
Ik snap niet eens waarom ze gesorasd zijn, ze hebben toch geen fucking verhaallijn.quote:Op maandag 6 december 2010 21:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Tja.. ik zou eerlijk gezegd Rikki en Sil niet in de leader plaatsen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |