uTorrent met webinterface (moet je apart aanzetten) werkt wel fijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:18 schreef sc00p het volgende:
Kent iemand nog een goede SabNZBD like torrent downloader? Voor windows.
Ik ken ook iemand die dat heeft. Een of andere gigantisch zware server in 19" rack die continue zijn zolder staat te verwarmen. Maar verder doet het vrij weinig nuttigs, behalve zo af-en-toe een backup draaien en fileserven.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik bewaar idd alle films en series die ik download en dan liefst in HD-mkv van 8-12Gb. Van een aantal films de volledige blu-ray en m'n 12TB (6x2TB) begint langzaamaan vol te lopen, dus binnenkort moet ik schijven gaan bijplaatsen of vervangen.
Draai overigens op een zelfbouw mini-tower met core2duo, 2gb ram en windows home server. In een nieuw huis komt er gewoon een klein 19" cabinet ergens in een kelder of op zolder ofzo
Het is handig als devlocatie voor FOK! en idd kan idd prima dienst doen als verwarmingquote:Op donderdag 25 november 2010 12:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die dat heeft. Een of andere gigantisch zware server in 19" rack die continue zijn zolder staat te verwarmen. Maar verder doet het vrij weinig nuttigs, behalve zo af-en-toe een backup draaien en fileserven.
1. Niet alle films en series zijn permanent op usenet terug te vindenquote:En ik snap nog steeds niet waarom je anno 2010 12TB aan mainstream-films in je eigen huis op zou willen slaan, terwijl er gewoon usenet bestaat.
Dan is een overstap naar Server 2008 R2 zeker 't overwegen waard lijkt me. De remote app optie is echt een uitkomst in die versiequote:Op donderdag 25 november 2010 11:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik bewaar idd alle films en series die ik download en dan liefst in HD-mkv van 8-12Gb. Van een aantal films de volledige blu-ray en m'n 12TB (6x2TB) begint langzaamaan vol te lopen, dus binnenkort moet ik schijven gaan bijplaatsen of vervangen.
Draai overigens op een zelfbouw mini-tower met core2duo, 2gb ram en windows home server. In een nieuw huis komt er gewoon een klein 19" cabinet ergens in een kelder of op zolder ofzo
Daar draait fok nog niet eens opquote:Op donderdag 25 november 2010 11:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat kan, of je doet externe schijvenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:52 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb een oude Celeron packard bell in de meterkast geflikkerd, via logmein of bittorrent-admin panel pleur ik downloadgegevens in en laat ik mijn luxe i7 lekker uit staan.
Alhoewel ik weinig schijfruimte heb. IDE poorten. Volgens mij kon ik zo'n cheap-ass VIA sata PCI controllertje halen ofniet?
I feel you. Heb zelf een oude Dell Optiplex GX240 op zolder staan. Ben zelf ook op zoek naar een fatsoenlijke PCI sata controller waar 2x 2TB in raid aangehangen kan worden onder Ubuntu.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:52 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb een oude Celeron packard bell in de meterkast geflikkerd, via logmein of bittorrent-admin panel pleur ik downloadgegevens in en laat ik mijn luxe i7 lekker uit staan.
Alhoewel ik weinig schijfruimte heb. IDE poorten. Volgens mij kon ik zo'n cheap-ass VIA sata PCI controllertje halen ofniet?
en we wachten op een test reportquote:Op zondag 21 november 2010 18:01 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik heb de Aldi NAS gekocht's kijken of we daar wat handigs mee kunnen doen.
Ik zou als ik jou was dan gewoon een controllertje kopen ipv een IDE -> sata converter inderdaad.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:52 schreef RoW_0 het volgende:
iddquote:Op zondag 28 november 2010 13:37 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was dan gewoon een controllertje kopen ipv een IDE -> sata converter inderdaad.
Dat dus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |