quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef Merel het volgende:
Over die ogen, Sandor heeft dat ook heel erg. Maar die lijkt sowieso op een gremlin.
WOW nu wel!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
MAAR... hebben jullie die moeder van roman gezien??
Zit je MILFs te spotten, Pat?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
MAAR... hebben jullie die moeder van roman gezien??
Ik heb 'r niet gezien, wat is er mee?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wist het nog van Popstars the rivals, niks veranderd!
Hij kwam toch bij Idols tot die eerste kleine liveshows? laatste 30...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wist het nog van Popstars the rivals, niks veranderd!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef Cee het volgende:
Haha, die Willem ook weer met z'n gekift op het klapvee-publiek.
Nee, hij zat bij popstars the rivals, in de liveshows, viel in de tweede mannenronde afquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Hij kwam toch bij Idols tot die eerste kleine liveshows? laatste 30...
WEl een minputn ja. Maar als je een rocker bent, ken je dit kleine nummer misschien wel niet. LIgt ook aan de ouders denk ik. Ik ken het ook omdat mijn moeder graag naar Boeijen luisterde.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:51 schreef Merel het volgende:
Hij kende het nietNou, rot dan meteen maar op.
Ook Idols, ik ben niet gek, want ik ken hem maar heb nooit andere talentenjachten dan Idols gevolgd:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, hij zat bij popstars the rivals, in de liveshows, viel in de tweede mannenronde af
van zijn fansite.quote:Verder heeft hij wel eens een poging gedaan bij de 2e editie van Idols, hierin kwam hij niet verder dan de theaterrondes.
voor het grote publiek waars. welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap dat ze glad moeten zijn voor deze rol maar godsamme... het is toch niet de bedoeling dat ze van het scherm glijden
Ok..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ook Idols, ik ben niet gek, want ik ken hem maar heb nooit andere talentenjachten dan Idols gevolgd:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |