de knokker van de blokkerquote:
ze hoeven het er al niet meer bij te zetten...quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:49 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Tot dusver de bevestiging van de bange vermoedens.
quote:
Vermoedens? Hoezo vermoedens? Aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, bedoel je..quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:49 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Tot dusver de bevestiging van de bange vermoedens.
Een domme crimineel had hem neergeschoten. Zodra je een vuurwapen ook daadwerkelijk gebruikt gaat de urgentie van de politie om je te pakken flink omhoog.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:36 schreef kontknager het volgende:
Die heeft lef, een professionele crimineel had hem neergeschoten en de buit alsnog gepakt.
Maarja waarom zou je geen overvallen willen plegen? Lage straffen, lage pakkans, wetsgetrouwe slachtoffers zijn zelf ontwapend door de overheid en kunnen zichzelf dus ook niet met adequate middelen verdedigen.
Dat is weer exact het tegenovergestelde. De pakkans blijft nog steeds vrij laag in Nederland. En als de winst groot genoeg is dan kan je jezelf een tijdje gedeinsd houden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:41 schreef Viajero het volgende:
[..]
Een domme crimineel had hem neergeschoten. Zodra je een vuurwapen ook daadwerkelijk gebruikt gaat de urgentie van de politie om je te pakken flink omhoog.
Sociaalliberaalquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:38 schreef beeer het volgende:
Op deze manier lok je natuurlijk een vechtsportwedloop uit. Criminelen gaan op meer en betere vechtsporten dan brave burgers en beginnen sneller met roundhouse kicks uit te delen. Hij had zijn geld braaf af moeten geven en daarna de politie bellen
/sociaalliberaalmodus uit
Ja op papier jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:41 schreef Viajero het volgende:
[..]
Een domme crimineel had hem neergeschoten. Zodra je een vuurwapen ook daadwerkelijk gebruikt gaat de urgentie van de politie om je te pakken flink omhoog.
En waarschijnlijk vrijgesproken of weggestuurd met een lachwekkend schijnstrafjequote:Op zaterdag 20 november 2010 18:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Kennis van mij werd in zijn zaak overvallen, die ging er ook tegenin, heeft het gelukkig overleefd maar ze hebben hem wel een keer of 60 gestoken. Hij heeft weken op de intensiv care gelegen. Daders zijn uiteindelijk wel gepakt.
Als ik me goed herinner 6 en 8 jaarquote:Op zondag 21 november 2010 01:50 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
En waarschijnlijk vrijgesproken of weggestuurd met een lachwekkend schijnstrafje
Mag ie toch zelf weten?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:50 schreef Buitendam het volgende:
Wat een oliedomme man. Voor hetzelfde geld pompen ze je helemaal vol voor je zak centen.
Je kent hem ?quote:
goed gedaan Wimo! jammer dat je geen burgerarrest hebt gepleegd zodat die kerels ook nog de bak in mochten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:38 schreef beeer het volgende:
Op deze manier lok je natuurlijk een vechtsportwedloop uit. Criminelen gaan op meer en betere vechtsporten dan brave burgers en beginnen sneller met roundhouse kicks uit te delen. Hij had zijn geld braaf af moeten geven en daarna de politie bellen
/sociaalliberaalmodus uit
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:32 schreef rijsttafel het volgende:
Eens maar nooit meer. Het is half 4 's middags maar ik zie nog steeds sterretjes.
Tsja das allemaal leuk en aardig, maar dat maakt je dus niet kogelvrij.quote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef kitao het volgende:
Twee straten bij mij vandaan werd een paar jaar geleden Peter Smit doodgeschoten op klaarlichte dag vanwege een fucking Rolex.
Die was nederlands kampioen kickboksen ofzoiets.
RIP.
precies, daarom vind ik het ook een domme actie van deze blockerknokker.quote:Op zondag 21 november 2010 19:36 schreef Hathor het volgende:
Tsja das allemaal leuk en aardig, maar dat maakt je dus niet kogelvrij.
quote:Burgemeester: sla ze maar verrot!
De burgemeester van Zaltbommel vindt dat mensen het recht hebben om van zich af te slaan. Hij reageert op een winkelier die overvallers met een karatetrap heeft verjaagd.
"Geweldig dat mensen dat doen", zegt de burgemeester in de GPD-kranten. "We blijven het maar nemen. Dat helpt ons niet. Sla ze maar verrot. Ik vind dat mensen het recht hebben van zich af te slaan en te schoppen."
Zelfverdeding is goed volgens de VVD-burgemeester, zolang burgers hun eigen veiligheid in de gaten houden.
Ja het gaat natuurlijk nooit alleen om een Rolex. dat begrijp je natuurlijk ook welquote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef kitao het volgende:
Twee straten bij mij vandaan werd een paar jaar geleden Peter Smit doodgeschoten op klaarlichte dag vanwege een fucking Rolex.
Die was nederlands kampioen kickboksen ofzoiets.
RIP.
Ja ze hebben ook brand gesticht in zijn huis.quote:Op maandag 22 november 2010 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]Dat is toch die vent die in het begin van dit jaar ook in het nieuws was omdat hij bedreigd werd en dat hij de intimidatie van hangjeugd toegaf?
Weer een zetel meer voor Wilders.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:30 schreef tong80 het volgende:
Volgens politiewoordvoerder Ben van Ingen Schenau gaat het om drie licht getinte mannen, met donkere kleding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |