Verkopen voor dummies? Ik neem aan dat je geen dummie meer bent ondertussenquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:08 schreef Maraca het volgende:
Ja, heb te lang over Project Homerus gedaan. Nu wil ik nog dat verkopen voor dummies boek lezen en beginnen aan het boek Het drama Ahold.
Deze spam werd u mede mogelijk gemaakt door bol.com![]()
Op verkoopgebied welquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Verkopen voor dummies? Ik neem aan dat je geen dummie meer bent ondertussen
en dat doe je in je vrije tijdquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op verkoopgebied welHeb wel eens in winkels gestaan, maar niet als actieve verkoper. Meer als kassamiep
Dus het is niet verkeerd om even wat verkoop ideeën op te doen omdat ze daarnaar gaan vragen
Duhquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en dat doe je in je vrije tijd
quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
serieus maraca, help me met dit http://www.webvillains.com/internet-user-test/
Ik kom er echt niet uit
Niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
deze natuurlijk, hier klopt de TT
Googlen leert me dat je een echte nerd moet zijn om dit op te lossenquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij ook niet
Op 4chan noemen ze me dom
mwoah dan zijn we iig geen nerdsquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Googlen leert me dat je een echte nerd moet zijn om dit op te lossen
Zul je zien dat ze het binnen 5 minuten hebben opgelostquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mwoah dan zijn we iig geen nerds
Misschien mar en topic maken om te kijken of andere fokkers dit kunnen?
Bertje Vis is sowieso geweldigquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Mogguh! Bert Visscher was geniaal trouwensTry-out van z'n nieuwe show.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze het binnen 5 minuten hebben opgelost
de eerste wolk is al uitgevolgelt ;Pquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze het binnen 5 minuten hebben opgelost
quote:
Ja, maar dat je een nerd was wisten we al. That's why we love youquote:
Wauwquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar dat je een nerd was wisten we al. That's why we love you
Stoffe Jongens was echt leuk jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klopt, heb alle dvd's en was 2 jaar geleden ook naar Stoffe Jongens geweest
Dan heb ik het zo opgelost dusquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Googlen leert me dat je een echte nerd moet zijn om dit op te lossen
Eerste code is simpel:quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
dan moet je het nog wel aan klaasje uitleggen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:40 schreef TheKC het volgende:
[..]
Eerste code is simpel:maar nu de rest nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee je moet:quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bij die 2e moet je dus ergens op de achtergrond klikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de doelgroep voor klokhuisquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:46 schreef Maraca het volgende:
Even een vraagje tussendoor: is klokhuis geschikt voor 2e jaars VMBO? Kom net een filmpje tegen over supermarkten en consumeren, maar ik twijfel of ze daar niet te oud voor zijn. Ze zijn een jaar of 14
moet volgens mij wel kunne hoor!quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:46 schreef Maraca het volgende:
Even een vraagje tussendoor: is klokhuis geschikt voor 2e jaars VMBO? Kom net een filmpje tegen over supermarkten en consumeren, maar ik twijfel of ze daar niet te oud voor zijn. Ze zijn een jaar of 14
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is de doelgroep voor klokhuis
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
moet volgens mij wel kunne hoor!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:47 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nee je moet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |