Dat mensen hier opengesneden honden niet kunnen waarderen zegt wel weer genoeg over FOK! van tegenwoordig.quote:
ik maak een goed mens van jequote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef Falukorvarna het volgende:
En door Aight1 luister ik alleen nog maar The Fray en Kid Cudi
ben je verliefd op aight1 ofzo . ik word er een beetje verdrietig van en ik was al zo verdrietigquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef Falukorvarna het volgende:
En door Aight1 luister ik alleen nog maar The Fray en Kid Cudi
Heb je de OP van die nachtserenade al gelezen? Is dat ongeveer wat je zoekt? Een plek waar normaal je praten valt?quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat mensen hier opengesneden honden niet kunnen waarderen zegt wel weer genoeg over FOK! van tegenwoordig.
hahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef Oceanview het volgende:
Dat dee ik expres want ik zag
Er zijn nieuwe updates.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef Oceanview het volgende:
Er zijn nieuwe updates.
wat is daar nou verdrietig aanquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef ainoo het volgende:
[..]
ben je verliefd op aight1 ofzo . ik word er een beetje verdrietig van en ik was al zo verdrietig
Nee man..dit is gewoon de reden waarom 15 jarige jongetjes al op bed liggenquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef Oceanview het volgende:
Er zijn nieuwe updates.
Ik zit anders gewoon in mijn stoelquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee man..dit is gewoon de reden waarom 15 jarige jongetjes al op bed liggen![]()
Mijn schouder staat voor je klaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef ainoo het volgende:
[..]
ben je verliefd op aight1 ofzo . ik word er een beetje verdrietig van en ik was al zo verdrietig
Nee schatj0ew ik hou supaveel van je ik zei togh ik ben dr 25/8 voor jouw mot k lanmgskomen ofzo ik heb het voor jjj over beebiequote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef ainoo het volgende:
[..]
Zie je nu wat je fout doet?quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zit anders gewoon in mijn stoel
quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:02 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Nee schatj0ew ik hou supaveel van je ik zei togh ik ben dr 25/8 voor jouw mot k lanmgskomen ofzo ik heb het voor jjj over beebie
ja het was een peniszooi daarquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heb je de OP van die nachtserenade al gelezen? Is dat ongeveer wat je zoekt? Een plek waar normaal je praten valt?
Eigen naamtopic maken..FIPO faal..hoe ben jij een uitzonderingsgeval man?quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben uitzonderingsgeval idioot
jaaaaa met bob . naar damsco 020 goed ?? zie jullie zo dushi'squote:Op zaterdag 20 november 2010 01:02 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Nee schatj0ew ik hou supaveel van je ik zei togh ik ben dr 25/8 voor jouw mot k lanmgskomen ofzo ik heb het voor jjj over beebie
Omdat appel.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eigen naamtopic maken..FIPO faal..hoe ben jij een uitzonderingsgeval man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht op het stationquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:04 schreef ainoo het volgende:
[..]
jaaaaa met bob . naar damsco 020 goed ?? zie jullie zo dushi's
quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goodnight
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Het ging alleen om de OP, niet de rest van dat topic. Lees anders eens wat vorige delen door die ook in de OP staan.quote:
ja is goed houw van juhquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:04 schreef ainoo het volgende:
[..]
jaaaaa met bob . naar damsco 020 goed ?? zie jullie zo dushi's
25 maart 17quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:04 schreef ainoo het volgende:
[..]
HAHA als je hier aan iedereen waarom gaat vragen dan ben je nog lang niet jarig ofzo
Jonathan Reis ook nietquote:
ik zei CUDDDERRRrr door jouquote:
Hoi aightieeeeequote:Op zaterdag 20 november 2010 01:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik zei CUDDDERRRrr door jou
en hoi FRANNEEEEEEEEEH
Klopt omdat tijdstipquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij ziet de dingen niet scherp
nee hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:07 schreef ainoo het volgende:
[..]
oke jongen je moet nog veel leren
Een jolige vrouw zonder al te veel fratsen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:06 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
ik vind je avatar heel sexy
wat is het?
vrouw? damnquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:07 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Een jolige vrouw zonder al te veel fratsen.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:07 schreef aight1 het volgende:
Geiten wollen sokken nemen den wereld over jongens
Amsterdamquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:08 schreef aight1 het volgende:
020suarez
pantelic
el hamdoeie
van der wiel
mido
roodkapje
sneeuwwitje
doornroosje
grapje
020 ben je wel welkomquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:08 schreef Franneh het volgende:
[..]
Purmerend is kut, koemarkt is wel leuk
koop dan gelijk geiten wollen sokkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:08 schreef HappyBob het volgende:
Ik moet nog een sjaal en muts halen
Pantelicquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:08 schreef aight1 het volgende:
020suarez
pantelic
el hamdoeie
van der wiel
mido
roodkapje
sneeuwwitje
doornroosje
grapje
oke nouja jammer anders wou ik wel een date met jequote:Op zaterdag 20 november 2010 01:09 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Misschien is het wel een man. Ik weet het niet.
Ik ben het in ieder geval niet.
Die passen toch niet over mijn hoofd!!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:09 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
koop dan gelijk geiten wollen sokken
wat kom je nou haten op crvena zvezda :S :Squote:Op zaterdag 20 november 2010 01:09 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Pantelic![]()
Sowieso bij Crvena Zvezda spelen
Wat dus ik kan je zo niet welkom hetenquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:09 schreef Franneh het volgende:
[..]
Kan ook niet anders heb er 19 jaar gewoond dus.
mensen van boven de 20 en 2 maandenquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:09 schreef Franneh het volgende:
[..]
Kan ook niet anders heb er 19 jaar gewoond dus.
nee, zeg ik dat???quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die passen toch niet over mijn hoofd!!!
Kindje tochquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
mensen van boven de 20 en 2 maanden
Partizan Beogradquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
wat kom je nou haten op crvena zvezda :S :S
Ga slapen. Wat zou je denken van 'n date met mij??quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:09 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
oke nouja jammer anders wou ik wel een date met je
Zeer, heb laatste tijd weinig vrije tijd,quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:10 schreef Franneh het volgende:
[..]
ZIT JE NOG ONDER DE PLAK
Hoe gaat het aangezien je niet reageert in je fobo![]()
wat moet jequote:Op zaterdag 20 november 2010 01:10 schreef Tieszo het volgende:
[..]
Ga slapen. Wat zou je denken van 'n date met mij??
Dat kan nog steeds wel hoor, ik lijk er wel een beetje op namelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:09 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
oke nouja jammer anders wou ik wel een date met je
quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Zeer, heb laatste tijd weinig vrije tijd,
ben begonnen met mijn piloten opleiding, Nu maandje bezig, het is echt super tof
Ga zelf slapennquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:10 schreef Tieszo het volgende:
[..]
Ga slapen. Wat zou je denken van 'n date met mij??
myn lekkertjequote:Op zaterdag 20 november 2010 01:11 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds wel hoor, ik lijk er wel een beetje op namelijk.
Het is dat vrouwtje van je man..maak die ketting los!quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Zeer, heb laatste tijd weinig vrije tijd,
ben begonnen met mijn piloten opleiding, Nu maandje bezig, het is echt super tof
die eerste 2 doen het nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:11 schreef Lindgren. het volgende:
Alleen voor jongens.
Alleen voor jongens. 2
Boh
ik weet het man, ik weet het, maar ben bang voor haar manquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is dat vrouwtje van je man..maak die ketting los!
L.quote:
Word je geslagen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik weet het man, ik weet het, maar ben bang voor haar man
Kunnen de eerste 2 platjes via mijn ip adres zijn dat ik een meisje ben ofzoquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:11 schreef Lindgren. het volgende:
Alleen voor jongens.
Alleen voor jongens. 2
Boh
nee ik heb je foto gezienquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:11 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds wel hoor, ik lijk er wel een beetje op namelijk.
verband en 112 en ziekenhuis straks ontplof je nogquote:
met een zweep manquote:
Gewoon even volhouden man..het is 't allemaal waardquote:
Begrijp ik man, maar het is moeilijk:'(quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon even volhouden man..het is 't allemaal waard
oeh :$quote:
kerel, Glazen Huis wordt prachtigquote:
met mn tong uit mn mond?quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:13 schreef Lindgren. het volgende:
Falukorvarna heeft de lekkersteste foto uit haar fobo gehaald.
Nee sorry, je bent te knap voor mij.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:14 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik niet op je avatar lijk maarja date zit er dus niet in helaas
Zolang ze je gezicht maar met rust laat..dat is zo lastig te verbergen voor de buitenwereld enzo..quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Begrijp ik man, maar het is moeilijk:'(
Ik krijg weer een beetje moedquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zolang ze je gezicht maar met rust laat..dat is zo lastig te verbergen voor de buitenwereld enzo..
Maar blijf gewoon aan de leuke dingen in het leven denken
quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:15 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Nee sorry, je bent te knap voor mij.
Dit is een fase die wij allemaal wel een hebben ondergaan. Na een tijdje wen je er wel aanquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik krijg weer een beetje moed
Als Ekdom er zit wel ja, de rest is een rampquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
kerel, Glazen Huis wordt prachtig
quote:
Nee man, Leuk trio wat er in komtquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als Ekdom er zit wel ja, de rest is een ramp
doorposten danquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:17 schreef Falukorvarna het volgende:
Na deze post nog 169 posts en ik heb er 1000
Zeer geil.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee man, Leuk trio wat er in komt
kkharde dis wejo wejoquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:17 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ha, ik deed dit slechts om jouw zelfbeeld op te krikken.
Lelijkerd.
WAT EEN SPANNINGquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:17 schreef Falukorvarna het volgende:
Na deze post nog 169 posts en ik heb er 1000
was te verwachten natuurlijkquote:
quote:
hehahhahoe thnx blyff me steune dnn kan alle hulp gbrtuiken leven vn straat is hard weetjequote:
kutquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:17 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ha, ik deed dit slechts om jouw zelfbeeld op te krikken.
Lelijkerd.
neit fokke man wat doe je haten tfoe straat is ieder vor zig nie kome huile als je eerst loopt te disse dan man wat doejquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:18 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
hehahhahoe thnx blyff me steune dnn kan alle hulp gbrtuiken leven vn straat is hard weetje
se g
Mannen die huilen.quote:
zullen we uit wraak ook maar trouwenquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:19 schreef Falukorvarna het volgende:
ainoo waar ben je??? waarom ga je eerst proberen met Bob te trouwen en daarna met Dyr en dan boos worden op mij als ik zeg dat ik liedjes luister die aight luisterd?
jij heb un relatie manggggquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
zullen we uit wraak ook maar trouwen
nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:20 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
jij heb un relatie mangggg
Laat mij en ainoo gewoon lekker samen oud worden johquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:19 schreef Falukorvarna het volgende:
ainoo waar ben je??? waarom ga je eerst proberen met Bob te trouwen en daarna met Dyr en dan boos worden op mij als ik zeg dat ik liedjes luister die aight luisterd?
haha ik kan neit typpen met hoofd want kabel is te kort kan totsenbord ni goed naar me toe trekken na me hoofdquote:
whaha dan moet je ook hoofd naar toetsenbord brengenquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:20 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
haha ik kan neit typpen met hoofd want kabel is te kort kan totsenbord ni goed naar me toe trekken na me hoofd
HE WAT HOU JE BEK JA IK BEN GEWOON DIEP GEKWETST DOOR HAAR JA EN DAN GA JE ME JALOERSE SLET NOEMEN WAT IS DIT?????quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Laat mij en ainoo gewoon lekker samen oud worden johJaloerse slet
DAN HEB JE ME AL DIE TIJD VOORGELOGENquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:21 schreef aight1 het volgende:
IK HOU VAN JULLIE ALLEMAAL IK KAN ME NIET BINDEN
nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:21 schreef Franneh het volgende:
[..]
DAN HEB JE ME AL DIE TIJD VOORGELOGEN
Ik meende het nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:21 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
HE WAT HOU JE BEK JA IK BEN GEWOON DIEP GEKWETST DOOR HAAR JA EN DAN GA JE ME JALOERSE SLET NOEMEN WAT IS DIT?????
WATquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
nietwe gaan nog wel trouwen hoor weest niet ongerust
Ja godver straks ga je ook nog met Lysdexie trouwenquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
nietwe gaan nog wel trouwen hoor weest niet ongerust
Nee. NEE. Neequote:Op zaterdag 20 november 2010 01:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik meende het nietIk heb ook liefde voor jou..maar mijn liefde voor ainoo is gewoon groter. Accepteer het en je zult verder kunnen met je leven..
ik doe aan meerdere huwelijken tegelijkquote:
Mensen die niet weten dat wij al getrouwd zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:22 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja godver straks ga je ook nog met Lysdexie trouwen
ja nau ennquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:22 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja godver straks ga je ook nog met Lysdexie trouwen
quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:18 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
hehahhahoe thnx blyff me steune dnn kan alle hulp gbrtuiken leven vn straat is hard weetje
se g
KINDERMOORDENAARquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:23 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Nee. NEE. NeeStop die kindertjes maar in je reet (hihihhihi
) ik wil ze niet met jou.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:23 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Nee. NEE. NeeStop die kindertjes maar in je reet (hihihhihi
) ik wil ze niet met jou.
watdoejemeaanjongenquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:23 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat wij al getrouwd zijn
Tot over 3 maandenquote:
Byequote:
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:25 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Haha net als die nespresso reclame.
Kom maar Franneh, gaan we effe flink sportehh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker manquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:25 schreef Oceanview het volgende:
Drerie ik leave jullie jullie snappen die shit wel
LAterz![]()
![]()
Wantquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:26 schreef Lysdexie het volgende:
franneh falkorvina shirley92 ze hebben allemaal baat bij mij
ik kan niks met linksquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:26 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nee daar moet je mee aan de slag natuurlijk
wie is falkorvina nou weerquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:26 schreef Lysdexie het volgende:
franneh falkorvina shirley92 ze hebben allemaal baat bij mij
Ja maar die heb ik nog nooit gezien verdert.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:26 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Met george clooney.
Nespresso, what else?
ik ben een man die shopt, veel kletst, veel mtv kijkt, en graag met vriendinnen opstap ga. De perfecte man om zo maar te zeggen. En ik heb vaak hoofdpijn als je sex wilt.quote:
dat is zweeds voor korstquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:26 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
wie is falkorvina nou weer
quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:27 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
ik ben een man die shopt, veel kletst, veel mtv kijkt, en graag met vriendinnen opstap ga. De perfecte man om zo maar te zeggen. En ik heb vaak hoofdpijn als je sex wilt.
Jammer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:27 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
ik ben een man die shopt, veel kletst, veel mtv kijkt, en graag met vriendinnen opstap ga. De perfecte man om zo maar te zeggen. En ik heb vaak hoofdpijn als je sex wilt.
FC Eindhvoen 3-0 allesssssquote:
Kies dan ook neit zo'n rebus naamquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:26 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
wie is falkorvina nou weer
Scherpquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:27 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
KUTJONG.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
FC Eindhvoen 3-0 allesssss
kampioenen heu heu heu
quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:27 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
whehe nee dat is faulukvornaquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:28 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Ohh ik dacht voor morst, hihih foutje bedankt
leer het gewoon.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:28 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Kies dan ook neit zo'n rebus naam
Geintje.quote:
hey mijn leven staat op internetquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:29 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Geintje.
Als je graag bier drinkt, 5x per dag anale seks wilt, de hele dag bank wil hangen, saaie documentaires op national geographic kijkt, dan ben je aan het goede adres.
Ok behalve anaal, daar komt alleen schijt uit en gaat niks in. holla.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:29 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Geintje.
Als je graag bier drinkt, 5x per dag anale seks wilt, de hele dag bank wil hangen, saaie documentaires op national geographic kijkt, dan ben je aan het goede adres.
even een vagina painten in paint om me af te trekkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:29 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
hey mijn leven staat op internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |