Dat mensen hier opengesneden honden niet kunnen waarderen zegt wel weer genoeg over FOK! van tegenwoordig.quote:
ik maak een goed mens van jequote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef Falukorvarna het volgende:
En door Aight1 luister ik alleen nog maar The Fray en Kid Cudi
ben je verliefd op aight1 ofzo . ik word er een beetje verdrietig van en ik was al zo verdrietigquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef Falukorvarna het volgende:
En door Aight1 luister ik alleen nog maar The Fray en Kid Cudi
Heb je de OP van die nachtserenade al gelezen? Is dat ongeveer wat je zoekt? Een plek waar normaal je praten valt?quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat mensen hier opengesneden honden niet kunnen waarderen zegt wel weer genoeg over FOK! van tegenwoordig.
hahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef Oceanview het volgende:
Dat dee ik expres want ik zag
Er zijn nieuwe updates.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef Oceanview het volgende:
Er zijn nieuwe updates.
wat is daar nou verdrietig aanquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef ainoo het volgende:
[..]
ben je verliefd op aight1 ofzo . ik word er een beetje verdrietig van en ik was al zo verdrietig
Nee man..dit is gewoon de reden waarom 15 jarige jongetjes al op bed liggenquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef Oceanview het volgende:
Er zijn nieuwe updates.
Ik zit anders gewoon in mijn stoelquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee man..dit is gewoon de reden waarom 15 jarige jongetjes al op bed liggen![]()
Mijn schouder staat voor je klaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef ainoo het volgende:
[..]
ben je verliefd op aight1 ofzo . ik word er een beetje verdrietig van en ik was al zo verdrietig
Nee schatj0ew ik hou supaveel van je ik zei togh ik ben dr 25/8 voor jouw mot k lanmgskomen ofzo ik heb het voor jjj over beebiequote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef ainoo het volgende:
[..]
Zie je nu wat je fout doet?quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zit anders gewoon in mijn stoel
quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:02 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Nee schatj0ew ik hou supaveel van je ik zei togh ik ben dr 25/8 voor jouw mot k lanmgskomen ofzo ik heb het voor jjj over beebie
ja het was een peniszooi daarquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heb je de OP van die nachtserenade al gelezen? Is dat ongeveer wat je zoekt? Een plek waar normaal je praten valt?
Eigen naamtopic maken..FIPO faal..hoe ben jij een uitzonderingsgeval man?quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben uitzonderingsgeval idioot
jaaaaa met bob . naar damsco 020 goed ?? zie jullie zo dushi'squote:Op zaterdag 20 november 2010 01:02 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Nee schatj0ew ik hou supaveel van je ik zei togh ik ben dr 25/8 voor jouw mot k lanmgskomen ofzo ik heb het voor jjj over beebie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |