abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89357226
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:23 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Zij heeft toch een ontharder aan boord?
Je en dan?
pi_89357358
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:26 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Je en dan?
Ontharder, of ontzilter. Toch is ze zuinig op het drinkwater. Zoals ze al eerder aangaf, afwassen doet ze met zeewater.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_89357681
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:29 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Ontharder, of ontzilter. Toch is ze zuinig op het drinkwater. Zoals ze al eerder aangaf, afwassen doet ze met zeewater.
Een ontharder, je weet wel... zo'n ding wat kalk uit water filtert. Daar kom je niet verder mee, met een lege watertank.
pi_89358714
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:36 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Een ontharder, je weet wel... zo'n ding wat kalk uit water filtert. Daar kom je niet verder mee, met een lege watertank.
Nog even opgezocht: ze heeft een tank van 180 liter. Genoeg als je alleen drinkt, maar maar niet ruim. Elk kleine beetje dat je nog mee kan nemen is dan mooi meegenomen.
pi_89358857
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:56 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Nog even opgezocht: ze heeft een tank van 180 liter. Genoeg als je alleen drinkt, maar maar niet ruim. Elk kleine beetje dat je nog mee kan nemen is dan mooi meegenomen.
Het gaat erom, dat ze meldt dat ze daar haar watertank niet kan bijvullen voor ze aan de oversteek begint. Jij en ik weten niet, hoeveel water daar nog inzit. Dat ze vandaag colaflesjes water heeft gevuld aan de wal, vertelt namelijk niets over de watervoorraad die ze nog heeft. Als ze nu daar geen water kan tanken, dan kon ze dat alle weken dat ze daar al ligt namelijk ook al niet. Dan is wat ze nu aan water heeft, nog altijd het water wat ze op de Canarische Eilanden heeft getankt.
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:02:51 #70
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_89359009
Ik neem aan dat ze haar watertank van 180 liter wel volledig zal bijvullen voordat ze vertrekt voor de grote oversteek.

Ze heeft ook een nieuwe sponsoractie, zag ik

HELP LAURA DE WERELD ROND
Maak minimaal ¤ 10.over op bankrekening 57.41.51.753
t.n.v. Laura Dekker en u ontvangt ¤ 0,10 retour met
een persoonlijk bedankje van Laura.
Van elke ontvangen euro gaat 10% naar Sea-Shepherd
Nederland een organisatie met een missie om
de afslachting van het leven in zee te stoppen.

Dat lijkt me wel iets voor jou, Babewatcher. Voor ¤ 9,90 een persoonlijke boodschap van Laura is natuurlijk een koopje.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_89359244
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:02 schreef livelink het volgende:
Ik neem aan dat ze haar watertank van 180 liter wel volledig zal bijvullen voordat ze vertrekt voor de grote oversteek.

Dat lijkt me wel iets voor jou, Babewatcher. Voor ¤ 9,90 een persoonlijke boodschap van Laura is natuurlijk een koopje.
"De watertank hier bijvullen gaat namelijk niet zo makkelijk" en dat je daarom lege colaflessen met water vult, kun je inderdaad op verschillende manieren interpreteren. Maar aangezien er geen haven aanwezig is op dat eiland, ga ik er maar vanuit dat "niet zo gemakkelijk" gewoon "onmogelijk" betekent.

LOl 10 euro vragen voor een "Dank je wel!" :D En waarschijnlijk nog een automatisch gegeneerde ook ;) Dus niets persoonlijks aan.
pi_89359535
quote:

:) ga ik doen, maar dan wel onder mijn echte naam. Er bestaat geen middel om anoniem geld over te maken.
En zoals al wordt opgemerkt: er is niks persoonlijks aan
30/11 AF ¤10,00 1234567890 L. Dekker
1/12 BIJ ¤0,10 1234567890 Dank je wel, BW
pi_89359686
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

:) ga ik doen, maar dan wel onder mijn echte naam. Er bestaat geen middel om anoniem geld over te maken.
Tsja, die constatering vind ik dan wel weer rot voor jou, aangezien jij een werkelijk fan bent...
pi_89392852
quote:

Begint nu toch op bedelarij te lijken.
Waarschijnlijk omdat sponsors verstandig zijn
  woensdag 1 december 2010 @ 17:40:59 #75
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_89393771
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:14 schreef BabeWatcher het volgende:
_O-

[..]

:D ik vraag me af hoe oud die vriendin van haar is.

Nog twee nachtjes slapen... spannend..... dan begint de Grote Oversteek. ^O^ succes Laura
Haar Duits moet wel goed zijn als haar Nederlands al zo fantastisch is..
  woensdag 1 december 2010 @ 17:46:11 #76
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_89393967
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

:')
pi_89400546
Tjongjonge.. Bedelen en dan nog eisen stellen ook.
Daarom zijn de sponsors dus afgeknapt. Vijf euro ofzo is niet goed genoeg kennelijk. Alsof het een gunst is om haar reis te mogen betalen. Wat een trut zeg. Ze zou blij moeten zijn met iedere cent die ze zomaar krijgt.
Bedenkt ze dat zelf, of is dat haar inhalige familie? En dat boek, zit dat nog niet in de ramsj?

Ok, ok, misschien ben ik weer te bevooroordeeld en laat ze straks echt zien wat ze in huis heeft als ze de grote oversteek maakt. Ik geef haar nog steeds het voordeel van de twijfel.
We wachten af! :P
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 20:20:22 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89401198
lol

wat als je sea shepherd geen 0.99 eurocent gunt?

helaas :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_89401318
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:20 schreef sp3c het volgende:
lol

wat als je sea shepherd geen 0.99 eurocent gunt?

helaas :D
Dat zou voor mij idd al een reden zijn om geen cent te doneren, mocht ik ik de onbedwingbare drang voelen om Laura's vakantie te gaan bekostigen.
pi_89402270
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Tjongjonge.. Bedelen en dan nog eisen stellen ook.
Daarom zijn de sponsors dus afgeknapt. Vijf euro ofzo is niet goed genoeg kennelijk. Alsof het een gunst is om haar reis te mogen betalen. Wat een trut zeg. Ze zou blij moeten zijn met iedere cent die ze zomaar krijgt.
Bedenkt ze dat zelf, of is dat haar inhalige familie? En dat boek, zit dat nog niet in de ramsj?

Ok, ok, misschien ben ik weer te bevooroordeeld en laat ze straks echt zien wat ze in huis heeft als ze de grote oversteek maakt. Ik geef haar nog steeds het voordeel van de twijfel.
We wachten af! :P
" De grote oversteek" is waarschijnlijk het langst dat ze tijdens haar hele "solo" tocht op het water zit. Langer dan 2 tot 3 weken is ze nooit aan één stuk op zee.
Maar ja...dat is toch ook wel een record waard. Het meest begeleidde "solo" zeilmeisje.
pi_89402495
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:38 schreef roomba het volgende:

[..]

" De grote oversteek" is waarschijnlijk het langst dat ze tijdens haar hele "solo" tocht op het water zit. Langer dan 2 tot 3 weken is ze nooit aan één stuk op zee.
Maar ja...dat is toch ook wel een record waard. Het meest begeleidde "solo" zeilmeisje.
Laura heeft aan het begrip "solo" een geheel nieuwe betekenis gegeven :D
pi_89417579
quote:
Op woensdag 1 december 2010 20:38 schreef roomba het volgende:

[..]

Als ze meer op de vaste wal rondhangt dan dat ze onderweg is heeft ze het begrip 'zeilen' ook een nieuwe betekenis gegeven.
Het begrip 'hangjongere' ook, trouwens.
En in dit topic krijgt het woord 'muisstil' ook een nieuwe betekenis.
  donderdag 2 december 2010 @ 13:18:00 #83
3542 Gia
User under construction
pi_89425964
't Is donderdag. Misschien horen we nu nooit meer iets van haar. Was haar laatste bericht een smeekbede om geld, geld, geld!
pi_89427172
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:18 schreef Gia het volgende:
't Is donderdag. Misschien horen we nu nooit meer iets van haar. Was haar laatste bericht een smeekbede om geld, geld, geld!
En zo ging ze ten onder.. haar laatste woorden waren: geld .. geld.. geld.. *blub*
pi_89428832
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

En zo ging ze ten onder.. haar laatste woorden waren: geld .. geld.. geld.. *blub*
De derde sponsor heeft zich dus nog steeds niet gemeld?
pi_89430669
Ik moet soms echt om je lachen .. dit bvb

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:22 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ehm... Ze gaat die oversteek maken zonder de watertank gevuld te hebben en met enkel wat flesjes water? Hoop toch niet dat dat echt het plan is...
Hoe kom je aan het idee dat haar watertank leeg is, omdat ze nu flesjes gebruikt?

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:59 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Het gaat erom, dat ze meldt dat ze daar haar watertank niet kan bijvullen voor ze aan de oversteek begint. Jij en ik weten niet, hoeveel water daar nog inzit. Dat ze vandaag colaflesjes water heeft gevuld aan de wal, vertelt namelijk niets over de watervoorraad die ze nog heeft. Als ze nu daar geen water kan tanken, dan kon ze dat alle weken dat ze daar al ligt namelijk ook al niet. Dan is wat ze nu aan water heeft, nog altijd het water wat ze op de Canarische Eilanden heeft getankt.
Je geeft nota bene zelf het antwoord, je weet niet hoeveel er in zit. Wat nu als die helemaal vol is en zij die flesjes al die weken al gebruikt heeft omdat ze de tank op dat eiland niet bij kan vullen? Dan gaat zij dus heel verstandig om met haar voorraad door die niet aan te spreken, niet waar?
pleased to meet you
pi_89431499
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:15 schreef moussie het volgende:
Ik moet soms echt om je lachen .. dit bvb

[..]

Hoe kom je aan het idee dat haar watertank leeg is, omdat ze nu flesjes gebruikt?

[..]

Je geeft nota bene zelf het antwoord, je weet niet hoeveel er in zit. Wat nu als die helemaal vol is en zij die flesjes al die weken al gebruikt heeft omdat ze de tank op dat eiland niet bij kan vullen? Dan gaat zij dus heel verstandig om met haar voorraad door die niet aan te spreken, niet waar?
Het boeit ook helemaal niet zo. Want het is sowieso af te raden om het water uit een watertank te consumeren. Tenzij je graag je eigen inwendige wormen breedingcenter wilt beginnen ;)

Maar om jezelf of je kleding te kunnen wassen etc, heb je toch wel zoet water nodig, want met zeewater gaat dat niet.

Btw Leuk je hier weer te zien :D Altijd fijn als er weer een flinke dosis humor in een topic komt!
pi_89436860
moussie is terug!! :)
Het topic leeft weer:)
pi_89438703
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:35 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Het boeit ook helemaal niet zo. Want het is sowieso af te raden om het water uit een watertank te consumeren. Tenzij je graag je eigen inwendige wormen breedingcenter wilt beginnen ;)
Voor minder dan 100 euro koop je een waterfilter, probleem opgelost. Daarnaast bestaat er ook nog zoiets als je water koken, en tenzij je liters aanmaaklimonade weg zuipt is dat toch wat je doet met het meeste water dat je consumeert, je kookt het voor je er thee of koffie mee zet.

quote:
Maar om jezelf of je kleding te kunnen wassen etc, heb je toch wel zoet water nodig, want met zeewater gaat dat niet.
Kleding wassen? Waarom zou je in hemelsnaam kleding willen gaan wassen tijdens die oversteek? Het is nou niet dat ze twee keer per dag een schone onderbroek aan moet en iedere dag een andere trui en broek of zo. Ze kan bij wijze van spreken naakt rondlopen en alleen kleren aan doen als er een blip op de radar verschijnt!
Als je uitgaat van 4 liter voor consumptie en 4 liter voor anders per dag heb je met een tank van 180 liter een ruime marge voor een oversteek van pakweg 14 dagen.

quote:
Btw Leuk je hier weer te zien :D Altijd fijn als er weer een flinke dosis humor in een topic komt!
Ik had/heb persoonlijke shit die ik een plaats moet zien te geven. Dat van die humor, ik zal me best doen. Mag ook wel want de verzuringsgraad in dit topic is wel heel erg hoog ;)
pleased to meet you
pi_89439002
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:48 schreef moussie het volgende:

[..]

Voor minder dan 100 euro koop je een waterfilter, probleem opgelost. Daarnaast bestaat er ook nog zoiets als je water koken, en tenzij je liters aanmaaklimonade weg zuipt is dat toch wat je doet met het meeste water dat je consumeert, je kookt het voor je er thee of koffie mee zet.

[..]

Kleding wassen? Waarom zou je in hemelsnaam kleding willen gaan wassen tijdens die oversteek? Het is nou niet dat ze twee keer per dag een schone onderbroek aan moet en iedere dag een andere trui en broek of zo. Ze kan bij wijze van spreken naakt rondlopen en alleen kleren aan doen als er een blip op de radar verschijnt!
Als je uitgaat van 4 liter voor consumptie en 4 liter voor anders per dag heb je met een tank van 180 liter een ruime marge voor een oversteek van pakweg 14 dagen.

[..]

Ik had/heb persoonlijke shit die ik een plaats moet zien te geven. Dat van die humor, ik zal me best doen. Mag ook wel want de verzuringsgraad in dit topic is wel heel erg hoog ;)
Waarom zou je kleding willen wassen? Bijvoorbeeld als die kleding door het zeewater doordrenkt is geraakt. Dan is het toch wel erg nodig om dat zout eruit te kunnen spoelen, net als van je eigen huid. En als het inderdaad zo is (zoals iemand hier meldde) dat ze een watertank van slechts 180 liter heeft, dan ben je erg snel door die voorraad zoet water heen. Wij hebben zelf een tank van 450 liter aan boord, maar denk maar niet dat dat geconsumeerd wordt. Daarvoor slaan we gewoon (net als iedereen) bottled water in bij een dergelijke tocht.

Trouwens, heb je al een tientje gestort? Anders komt ze de wereld niet rond, zegt ze.
  donderdag 2 december 2010 @ 17:58:06 #91
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_89439010
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:48 schreef moussie het volgende:

[..]
Ze kan bij wijze van spreken naakt rondlopen en alleen kleren aan doen als er een blip op de radar verschijnt!
Goed. :P Nou Babewatcher: kom er maar in!
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_89440168
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:57 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Waarom zou je kleding willen wassen? Bijvoorbeeld als die kleding door het zeewater doordrenkt is geraakt. Dan is het toch wel erg nodig om dat zout eruit te kunnen spoelen, net als van je eigen huid.
Nergens voor nodig als je reserve hebt.

quote:
En als het inderdaad zo is (zoals iemand hier meldde) dat ze een watertank van slechts 180 liter heeft, dan ben je erg snel door die voorraad zoet water heen. Wij hebben zelf een tank van 450 liter aan boord, maar denk maar niet dat dat geconsumeerd wordt. Daarvoor slaan we gewoon (net als iedereen) bottled water in bij een dergelijke tocht.
euh, hoeveel personen zijn die 'wij'? Meer of minder dan 2½?

quote:
Trouwens, heb je al een tientje gestort? Anders komt ze de wereld niet rond, zegt ze.
Helaas, ze zal het moeten doen met mijn verbale steun
pleased to meet you
pi_89440315
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:29 schreef moussie het volgende:

[..]

Nergens voor nodig als je reserve hebt.

[..]

euh, hoeveel personen zijn die 'wij'? Meer of minder dan 2½?

[..]

Helaas, ze zal het moeten doen met mijn verbale steun
Ik ga nooit op reis met halve personen.
pi_89441186
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ik ga nooit op reis met halve personen.
Duh .. jullie tank is tweeënhalf keer die van Laura, dus als jij met twee volwassenen en een niet al te groot kind bent heb je evenveel water mee als Laura.
pleased to meet you
  donderdag 2 december 2010 @ 19:37:14 #95
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_89443243
Ze is weg!!!!!

quote:
Gisteren is mijn vriendin weer terug gevlogen naar Nederland. En ik ben weer alleen voor de komende 3 weken met 2200 mijl voor de boeg naar Sint-Maarten.Ik heb nu een lekker windje van opzij en vaar net langs de laatste twee Kaapverdiaanse eilanden. Het is hier nog steeds lekker warm en ik ga zo meteen proberen iets te eten te maken. De in verhouding tot de wind hoge golven komen van opzij, dus de boot schommelt behoorlijk. Maar ik heb integenstelling tot de vorige keren alle losse dingen nu wel opgeruimd (ja ik leer het wel...) dus dat kan niet meer gaan rondvliegen door de boot. Ik ben de komende 3 weken helaas niet in staat om foto's op mijn weblog te zetten, dat kan ik pas weer doen als ik heelhuids in Sint-Maarten ben aangekomen.
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_89444478
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:57 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Waarom zou je kleding willen wassen? Bijvoorbeeld als die kleding door het zeewater doordrenkt is geraakt. Dan is het toch wel erg nodig om dat zout eruit te kunnen spoelen, net als van je eigen huid. En als het inderdaad zo is (zoals iemand hier meldde) dat ze een watertank van slechts 180 liter heeft, dan ben je erg snel door die voorraad zoet water heen. Wij hebben zelf een tank van 450 liter aan boord, maar denk maar niet dat dat geconsumeerd wordt. Daarvoor slaan we gewoon (net als iedereen) bottled water in bij een dergelijke tocht.

Zou ze geen methode hebben om zeewater te ontzilten dan? Dan kun je iig. jezelf en wat kleding mee wassen, of een afwasje doen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')