Dood.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:04 schreef PeZu het volgende:
ik ga dr strangelove kijken![]()
peter sellers
Welke foto?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:52 schreef Pien85 het volgende:
"sorry mevrouw, er is iets misgegaan op het lab, u kunt de foto pas om 5 uur ophalen"
Foto van vriendje en mij met de auto, cadeautje voor moedersquote:
Ik moet nog naar een fottozaak, ik zoek een ultra wide lens, dus ga ook even langs om wat te zien en te proberenquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:52 schreef Pien85 het volgende:
"sorry mevrouw, er is iets misgegaan op het lab, u kunt de foto pas om 5 uur ophalen"
Lekker sla?quote:
Nou wat erg, een par uurtjes wachten. Beter dan dat ze m helemaal totaal verneukt hadden in dat lab of zo toch?>quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:52 schreef Pien85 het volgende:
ja en dat je er 4 weken op moet wachtenquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wat erg, een par uurtjes wachten. Beter dan dat ze m helemaal totaal verneukt hadden in dat lab of zo toch?>
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben nog aan het wakker worden en dat lukt niet zo best
dat ben ik heel eg aan het doen ja, veel koffiequote:
True, maar dan hadden ze 'm nog wel een keer afgedruktquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wat erg, een par uurtjes wachten. Beter dan dat ze m helemaal totaal verneukt hadden in dat lab of zo toch?>
Kan je r niet tot 5 uur binnen houden? Extra thee en koekjes en zoquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True, maar dan hadden ze 'm nog wel een keer afgedruktMama komt om 3 uur.... dus geen cadeautje voor moeders vandaag
Nee, ze moet om 4 uur weg want om 5 uur werkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je r niet tot 5 uur binnen houden? Extra thee en koekjes en zo
Ach, wachten tot sinterklaas danquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, dan is het jammer inderdaad. Volgende keer beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |