ghost orchidquote:
dan gooi ik de koffie alleen maar om over je tafel enzoquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Suikertje, wil je anders een kopje koffie bij mij drinken en lekker kletsen tegen de sip?
Dat geeft niets, ik kan heel goed tafels afnemenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan gooi ik de koffie alleen maar om over je tafel enzo![]()
ik ben weer eens extra onhandig...
quote:
Goedemorgen Giertjequote:
al 3 bakje ristretto op maar ik ben niet wakker te krijgenquote:
Ik wil wel, maar denk dat ik er niet eens aan toe kom vandaag..ja, misschien vanavond?quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat geeft niets, ik kan heel goed tafels afnemenDus als je dat zou willen dan kan dat
dan ga je nietquote:
dat kan de rest vd week met geen mogelijkheid meerquote:
Nee.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kan de rest vd week met geen mogelijkheid meer
niet zeuren dan en gaanquote:
hierquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:14 schreef PeZu het volgende:
waar is de rest van de ksc? gestrand op utrecht centraal ofzo
de wereld is niet mooi, maar jij kunt haar een beetje mooier kleurenquote:
Vanavond heb ik verjaardag van Cynthia, als je wilde mocht je mee zei ze al van de weekquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar denk dat ik er niet eens aan toe kom vandaag..ja, misschien vanavond?
quote:
Ooh, okee..ik denk er nog even over naquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vanavond heb ik verjaardag van Cynthia, als je wilde mocht je mee zei ze al van de weekMaar ik dacht dat je niet kon
Dus als je dat wilt kom ik je halen met de ootoo
Ik ga sowieso niet drinken en ze zou het leuk vinden als je meekomt, want ze stelde het meteen zelf voorquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooh, okee..ik denk er nog even over na![]()
Ik kan wel, ik wil alleen morgen geen kater hebben, daarom wilde ik vanavond niet stappen
Lekkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
Zo boodschapjes binnen,.... nu ff wat dingetjes gaan uitzoeken
herkenbaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben echt een held in cadeaus inpakken
Jep actief hierquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
LekkerIk zit nog steeds in slaapspul
Ik ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
LekkerIk zit nog steeds in slaapspul
Nee, ik op een verjaardag ook niet, maar in de kroeg voor mijn verjaardag dan weer welquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga sowieso niet drinken en ze zou het leuk vinden als je meekomt, want ze stelde het meteen zelf voorDus laat maar weten
Uurtje of half 8 / 8 uur, zoietsquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik op een verjaardag ook niet, maar in de kroeg voor mijn verjaardag dan weer wel![]()
Hoe laat ga je?
Hmm..kee. Ik sms je er wel even over nogquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Uurtje of half 8 / 8 uur, zoiets
Haal de ootoo al wat eerder op, kan ik nog even luxe naar de appie
Jaquote:
je bent zelf een ukelelequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja
Dat is met een ukelele gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |