Bij het koophuis heeft de bank wel een klein beetje geholpen jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
!
Ook helemaal zelf betaald?
Of met steun?
rijke stinkerdquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
We hebben zelfs in de bungalow een vaatwas![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga te laat naar bed, want ik denk teveel en dan lukt slapen toch niet.
Dus dan maar veel te laat, als ik echt heel moe ben..
Maar dan slaap ik weer te kort en ben ik overdag ook moe..en daar kom ik dan weer overheen uiteindelijk, en dan denk ik weer teveel om te kunnen slapen en dan..nou, dat!
Pzuzuzuquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:23 schreef PeZu het volgende:
ja, hoi, pezulief heeft ook door dat het weer ochtend is
goedemorgen zonnestraaltje, welkom in ons middenquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:23 schreef PeZu het volgende:
ja, hoi, pezulief heeft ook door dat het weer ochtend is
De zon schijnt inderdaad heerlijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
goedemorgen zonnestraaltje, welkom in ons midden![]()
![]()
ik kom er nooit opquote:
geweldig zelfsquote:
brakquote:
Deze kwam van mijn overleden oma. M'n ouders zouden zoiets echt nooit zelf kopenquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
'met de hand afwassen hoort gewoon bij de vakantie'..mijn ouders namen pas een vaatwasser toen ik uit huis ging hoor
ook een heer(tje) hoorquote:
quote:
damequote:
heela hola rijkolaquote:
Beroemde meneerquote:
quote:
watquote:
douchenquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:32 schreef Pien85 het volgende:
Hm, ik denk dat ik lekker lang en uitgebreid ga douchen als vriendje weg is straks
Wat denk je, pitje!?quote:
ik vidn douchen veel lekkerderquote:
geen ideequote:
moe doch vrolijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beroemde meneer![]()
Hoe is het met u?
Ach, ik badder wel op vakantiequote:Op zaterdag 20 november 2010 10:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vidn douchen veel lekkerder![]()
plus de meeste baden zijn klein![]()
voor jou niet![]()
[..]
geen idee
Is te kleinquote:
nee hoor hier staat de muziek lekker aanquote:
Hela Hola Rijkola!quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vidn douchen veel lekkerder![]()
plus de meeste baden zijn klein![]()
voor jou niet![]()
[..]
geen idee
nee hoor, maar ja, als ik zeg dat het kut gaat gaat het vast nog kutter, dus ik doe maar vrolijk.quote:
je doet net alsof ik je voor rotte vis en dooie kanarie uitmaakquote:
maar je had gisteren zo'nquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee hoor, maar ja, als ik zeg dat het kut gaat gaat het vast nog kutter, dus ik doe maar vrolijk.
Tofquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:49 schreef DaMart het volgende:
Kijk wat ik vandaag bij de boodschappen kreeg.
[ afbeelding ]
Zo voelt het ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
je doet net alsof ik je voor rotte vis en dooie kanarie uitmaak
ja, en vanochtend bleek dat het weer eens een kutdag wordt.quote:
waaaaaauw!quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:49 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
klopt precies, de enige gopede koffie van de is degene die hard wegrijdtquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:49 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
ik wou eigenlijk zeggen hola heela rijkeelaquote:
stomzquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en vanochtend bleek dat het weer eens een kutdag wordt.
ja, daarom doe ik maar naar de positieve dingen kijken, zoals mijn telefoon en eettafel die nu heerlijk naar koffie ruikenquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, daarom doe ik maar naar de positieve dingen kijken, zoals mijn telefoon en eettafel die nu heerlijk naar koffie ruiken
quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:55 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb soms mijn momentenquote:
oooh, wat moooooooooooiquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:59 schreef PeZu het volgende:
ik heb soms mijn momenten![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |