Marijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 08:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
En succes Barretje!
LL liefjequote:Op zaterdag 20 november 2010 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Marijkben je vroeg
Gaat het alweer wat beter?
Ja die waren tegen een uur of 5 wel droogquote:Op zaterdag 20 november 2010 08:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LL liefjeJa, kon niet meer slapen
Al ben ik nog wel verrot moe... Dus vanmiddag nog maar even dutten ofzo
Hoe is het bij jou dan meis?De kwaks weer heel uit de wasmachine gekomen?
Liebchenquote:Op zaterdag 20 november 2010 08:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
En succes Barretje!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die waren tegen een uur of 5 wel droogdus die kon blij en vroeg naar bed
Goedemorgenquote:
Liebchen!quote:
En goedemorgen Bosquote:
MPG-jat-alert!quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:50 schreef suikertaartje het volgende:
mijn telefoon ruikt heerlijk naar koffie
mijn eettafel ruikt ook heerlijk naar koffiequote:
Eens kijken hoe die dat mee gaat nemen!quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn eettafel ruikt ook heerlijk naar koffie
Mijn telefoon is roze, ik denk dat hij die toch niet meeneemt danquote:Op zaterdag 20 november 2010 09:53 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken hoe die dat mee gaat nemen!
1persoons past beter in Marijkes huis denk ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 09:57 schreef pgrferrari het volgende:
Vandaag een luchtbed regelen.
Zal ik 1 of 2 persoons kopen?
Jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 09:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
1persoons past beter in Marijkes huis denk ik
Dat moet ik ook nog doen..en slaapzakken wassenquote:
Geen idee, maar mijn lichaam vind 't te koud buiten en doet nu rare dingenquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gaan de ganzen nu al weg?
Oh, hihi, voor mij is het pas echt winter als de ganzen wegvliegen naar warmere oorden..daar word ik altijd een beetje melancholisch vanquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:10 schreef Pien85 het volgende:
Geen idee, maar mijn lichaam vind 't te koud buiten en doet nu rare dingenIk haat winter
Dat laatste doet mijn ma welquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog doen..en slaapzakken wassen
Zodra 't koud wordt zijn mijn gewrichten stukquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, hihi, voor mij is het pas echt winter als de ganzen wegvliegen naar warmere oorden..daar word ik altijd een beetje melancholisch van![]()
Maar een lichaam dat raar doet is wel heel stom ja
Ik wil ook weer 'n mama die mijn dingen wastquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat laatste doet mijn ma wel
Mijn mama wast mijn ding niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil ook weer 'n mama die mijn dingen wast
Geniet er nog maar even vanquote:
Kleren enzoquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn mama wast mijn ding niet.
Dat doe ik zelf.
Oh, getsie, dat is wel heel vervelend ja!quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:13 schreef Pien85 het volgende:
Zodra 't koud wordt zijn mijn gewrichten stukDoe mij maar weer een beetje warmte hoor
Binnenkort maar weer 's naar de sauna, dat helpt
Nee, sauna is fijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, getsie, dat is wel heel vervelend ja!
Maar iets vaker naar de sauna moeten is dan weer niet zo erg
Hoi krullebol!quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:14 schreef TheFamousMan het volgende:
zonder TT? jammer
Heehoi mensen!
Iedereen lekker geslapen?
Was jij ook 19?quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van![]()
Toen ik zo oud was als jij (hahaaaa, hoor mij) deed ik het toch echt zelf hoor...in mijn eigen huisje..
Dat duurt nog even, komt in de nieuwe keuken, maar die moeten we nog uitzoekenquote:
We hebben zelfs in de bungalow een vaatwasquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat duurt nog even, komt in de nieuwe keuken, maar die moeten we nog uitzoeken
Ooit was ik 19 jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:18 schreef pgrferrari het volgende:
Was jij ook 19?
En had je toen al een eigen huis?
Is er een reden voor dat je weinig slaapt?quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi krullebol!
Heerlijk geslapen, alleen weer eens te kort.
Volgens mij ga ik maandag de hele dag slapen
Wij wassen gewoon niet af als we op vakantie zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
We hebben zelfs in de bungalow een vaatwas![]()
Ik ga te laat naar bed, want ik denk teveel en dan lukt slapen toch niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Is er een reden voor dat je weinig slaapt?
Of is het gewoon ongeluk...
quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooit was ik 19 ja![]()
Toen ik 18 was ging ik uit huis, toen ik 19 was heb ik nog heel even weer thuis gewoond, daarna had ik een huurwoning (een kleintje hoor) voor mezelf, vanuit daar heb ik nog even in een ander huis gewoond en toen een huis gekocht..toen was ik 23
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |