Misschien dacht Pietje dat ik een spatie was vergeten ofzo.... en het alweer over de baby had, waarvan de papa-genen nu wel VOH kijken, en de mama-genen nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:05 schreef Copycat het volgende:
Meervoudsvormen bestaan al best een poos.
quote:
Ohhhhhhhhhhhhhhh, dacht een of andere stream met bijgeleverde chat, waar we zo gezelligquote:Op zaterdag 20 november 2010 08:30 schreef Copycat het volgende:
Niet zo schreeuwen op de vroege ochtend!
VOH is Voice of Holland, zo'n talentenjachtgeval. Piet is fan.
Goedemorgen.
Als je daar zin in hebt, dan moet je naar die stream van die ouwe opa. Maar daar heb je toch geen zin in?quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:30 schreef hondjes het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhhhh, dacht een of andere stream met bijgeleverde chat, waar we zo gezellig
ruzie kunnen maken .
Daar heb ik dus helemaal geen zin in...quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je daar zin in hebt, dan moet je naar die stream van die ouwe opa. Maar daar heb je toch geen zin in?
Ja, wel iets voor elke dag zeg maarquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:44 schreef anufri het volgende:
[..]
Echt waar heh ...![]()
Hoewel een leuk rood armbandje nooit weg is![]()
Van harte gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Windows bestaat vandaag 25 jaar, mogguh.
jawel, welk thema?quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:03 schreef Copycat het volgende:
Heeft iemand een kopje inspiratie te leen?
Krijg je het tegen een uurtje of twee vanmiddag weer terug.
Mode, met name denim en alles in nieuwe fits en wassingen.quote:
Geen idee of hij wilde dat dat hier stond...maar bij deze dusquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
oh wacht, d-k moest onder 't mes, zeg dat dan gewoon.
En bedankt. Dan doe ik het wel weer zelluf.quote:
Eredivisie live? Ja, mijn hele familie heeft dat. Behalve ik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:09 schreef Toverheks het volgende:
AjAX-psv wordt alleen uitgezonden op ere divisie vanavond.
kan het niet vinden in de tv gids.
ja D-K had het van de week gepost, dag liev beetje geslapen vannacht.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee of hij wilde dat dat hier stond...maar bij deze dus
Mode is ook reeds vergevenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En bedankt. Dan doe ik het wel weer zelluf.
Cc wat is fits??quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mode, met name denim en alles in nieuwe fits en wassingen.
Anders wist ik 't ook niet, het moet hier gestaan hebben, mogguhquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:08 schreef Laysa het volgende:
Geen idee of hij wilde dat dat hier stond...maar bij deze dus
Ik heb er een slaappil ingegooid...ben wel wakker gebeld en gesmst door mn vriendje vannacht en nu de morgen er is blijkt dat ie een zware nacht heeft gehad...Ik hoop dat we hem straks mee naar huis mogen nemen...maar misschien ook wel nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja D-K had het van de week gepost, dag liev beetje geslapen vannacht.
moet je toch dan maar gaan aanschaffen Cc, ik heb het gehad van kind en ben er erg blij meequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eredivisie live? Ja, mijn hele familie heeft dat. Behalve ik.
oh Laysa, wat kut allemaal, en wat zal D-K zich naar voelen alleen al als hij niet naar huis mag vandaag. als je hem ziet en spreekt straks dikke kus voor hemquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb er een slaappil ingegooid...ben wel wakker gebeld en sesmst door mn vriendje vannacht en nu de morgen er is blijkt dat ie een zware nacht heeft gehad...Ik hoop dat we hem straks mee naar huis mogen nemen...maar misschien ook wel niet
Fits zijn de modellen van de jeans. Skinny (heel strak) is bijvoorbeeld een fit, of Boyfriend (wijd, zodat het net lijkt of je de jeans van je vriendje draagt).quote:
Ik geef echt geen bal om voetbal.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:11 schreef Toverheks het volgende:
moet je toch dan maar gaan aanschaffen Cc, ik heb het gehad van kind en ben er erg blij mee
Als hij nog zo beroerd is...dan is hij gewoon beter af in het ziekenhuis...Ik geef je kus doorquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh Laysa, wat kut allemaal, en wat zal D-K zich naar voelen alleen al als hij niet naar huis mag vandaag. als je hem ziet en spreekt straks dikke kus voor hem
oh oke.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fits zijn de modellen van de jeans. Skinny (heel strak) is bijvoorbeeld een fit, of Boyfriend (wijd, zodat het net lijkt of je de jeans van je vriendje draagt).
maar er zit ook BBC entertaiment bij, leuke zender kijk weer eastendersquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geef echt geen bal om voetbal.
okequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als hij nog zo beroerd is...dan is hij gewoon beter af in het ziekenhuis...Ik geef je kus door
hihi!quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geef echt geen bal om voetbal.
Ik heb nog niet eens digitale televisie. Ik kijk liever een filmpje dan televisie. En om nu voor een BBC zender een voetbalzender aan te schaffen, gaat me net iets te ver. Net.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
maar er zit ook BBC entertaiment bij, leuke zender kijk weer eastenderszo een heerlijke engelse soap.
Geef hem van ij ook maar een kus..quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als hij nog zo beroerd is...dan is hij gewoon beter af in het ziekenhuis...Ik geef je kus door
zomg, hoe heet dat andere ook alweer. a-n-a-l-o-o-g, oh jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:22 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nog niet eens digitale televisie.
Doe ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:22 schreef hondjes het volgende:
[..]
Geef hem van ij ook maar een kus..
Niks mis mee...alsof je die 10000 andere zenders ook echt bekijktquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
zomg, hoe heet dat andere ook alweer. a-n-a-l-o-o-g, oh ja
Met zo'n dikke achterkant.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
zomg, hoe heet dat andere ook alweer. a-n-a-l-o-o-g, oh ja
quote:De meeste Afghanen in het zuiden van het land weten helemaal niets van de terroristische aanslagen in de VS in 2001. Dat stelde een gepubliceerd onderzoeksrapport na een peiling. De aanslagen in New York leidden destijds tot de Amerikaanse aanval op Afghanistan. De strijd die daarna losbrandde, woedt nog steeds, vooral in het zuiden en oosten van het land.
Het onderzoek is gedaan door de denktank ICOS (Internationale Raad over Veiligheid en Ontwikkeling). Van de duizend ondervraagden in de provincies Helmand en Kandahar wist 92 procent niets over de aanslagen, 40 procent dacht dat de buitenlandse (NAVO) troepen het land bezetten en zich daarbij tegen de islam keren.
Ruim 60 procent was pessimistisch over de mogelijkheid dat Afghaanse militairen en politie voor veiligheid gaan zorgen.
Ik had het over de Afghaanse onwetendheid. Had gewoon moeten quoten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:29 schreef hondjes het volgende:
Die heb ik thuis ook nog, twee zelfs, met dikke ruggen.
92% is wel echt heel veel, ze zullen ook wel 't diepe platteland gevraagd hebben maar toch. Zelfs zonder tv en radio verspreid dit soort nieuws zich enorm snel.quote:
Ligt denk ik ook voor een groot deel aan het referentiekader. En dat zal hier miniem zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
92% is wel echt heel veel, ze zullen ook wel 't diepe platteland gevraagd hebben maar toch. Zelfs zonder tv en radio verspreid dit soort nieuws zich enorm snel.
en die met de dikke achterkant schijnt ook beter te zijn voor je energierekeningquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met zo'n dikke achterkant.
Als deze televisie het begeeft, zal ik er denk ik wel aan gaan geloven, maar vooralsnog mis ik niks.
Alhoewel E! dan weer wel leuk is. Eens per week ivm herhaling op herhaling.
ja gaat om die treinen snap het ook niet zo, we hebben door het hele land sporen liggen, rijd een trein maar een paar kilometer om.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
, je kan toch gewoon via Breda, Rotterdam, Schiphol, Amsterdam.
Maar misschien is het nu niet mogelijk (of willen ze het niet) via die route een supporterstrein te laten rijden?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bel ze even met dit goede nieuws!quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
nee gekkie, Pietje is allang blij dat er minder PSV supporters mijn mooie stad bezoeken vanavondquote:
Helemaal geen fans zelfs. Althans geen supperterstreinen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee gekkie, Pietje is allang blij dat er minder PSV supporters mijn mooie stad bezoeken vanavond
Via Rotterdam zal wel niet mogen van burgervader Aboutalebquote:
Ze hadden toch bussen kunnen regelen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Via Rotterdam zal wel niet mogen van burgervader Aboutaleb.
Speciaal voor jou gooi ik hem nog maar eens in de groepquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Helemaal geen fans zelfs. Althans geen supperterstreinen.
Nu nog een thuisfluiter en het zal wel goed komen met je kluppie.
Nah, "een stuk"... 166 euro per jaar is zo'n 14 euro per maand.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik krijg 166 euro terug, leve de energienota. Nu gaat m'n voorschot een stuk omlaag, goeie shit.
En bedankt voor de les.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:39 schreef Gert het volgende:
Middag!![]()
Interessant verhaal in de Volkskrant vandaag, over de bijna-invasie van Suriname door Nederland, tijdens de regering Lubbers. Dit op verzoek van de Surinaamse president, die geen controle meer had over Bouterse en zijn leger.
Er was weleens wat over naar buiten gelekt, maar op kamervragen daarover in 2007 werd verteld dat het om een evacuatieplan ging voor Nederlanders in Suriname.
Het bleek echter wel degelijk ook de bedoeling om Bouterse op te pakken.
De plannen waren vergevorderd. 850 mariniers zouden de klus gaan klaren, met logistieke hulp van de VS. Reagan had zijn goedkeuring al gegeven. Als eerste zou het vliegveld worden ingenomen.
Het ging uiteindelijk niet door omdat de kans op veel doden te groot was, inclusief wraakakties op Nederlanders in Suriname.
Ah leuk, ik zal hem weer helemaal luisteren.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gooi ik hem nog maar eens in de groep![]()
![]()
![]()
Effe samengevat. Scheelt weer zo'n heel artikel moeten lezen.quote:
hoop op een mooie wedstrijd, gewoon een avondje ouderwets voetbalquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah leuk, ik zal hem weer helemaal luisteren.
Ech hè, als is het alleen maar om die enge slagerskaak van Jol niet meer te hoeven zien.. ik hoop psv en real trois points.![]()
Maar ajax is zeker niet kansloos vanavond want zo goed speelt psv niet.. (al is Affelay wél in bloedvorm).
166 euro, als je 't uitdrukt in bier is 't mooi bedragquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:57 schreef Gert het volgende:
Nah, "een stuk"... 166 euro per jaar is zo'n 14 euro per maand.
Nou ja, is toch weer 28 kilo boerenkool.
Handsome Poets.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:57 schreef Toverheks het volgende:
verleden week was er een groep bij DWDD die een nummer zongen, Thanks the war is over, weet iemand toevallig wie dat waren????
even terug lezen had al neergezet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:02 schreef remlof het volgende:
Ik hoor net dat er geen PSV-supporters bij kunnen zijn door het spoorgedoe bij Utrecht
En goeiemorgen
Zo hoogopgeleid zijn ze niet in POL hoor, ok een paar, maar het merendeel niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:02 schreef Toverheks het volgende:
schei ermee uit in topic Politiek, vind het wel leuk om mee te lezen en te posten, maar vind het gewoon jammer dat ik niet goed uit me woorden daar kan komen, dat ik soms mezelf niet snap met mijn posten en wat ik bedoel.
het zijn echt allemaal hoogopgeleide gasten die daar posten.
Dan vind ik het wel jammer dat ik vroeger niet gewoon doorgeleerd had.
quote:
Ow ja, wel vaag.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:39 schreef Toverheks het volgende:
GEEN PSV-FANS IN AMSTERDAM BRON DE TELEGRAAF
EINDHOVEN - De beladen topper tussen Ajax en PSV zal zaterdagavond zonder Eindhovense fans worden gespeeld. Als gevolg van de treinstoring rond Utrecht is het volgens PSV niet mogelijk vanavond supporterstreinen van Eindhoven naar Amsterdam te laten rijden. Dat meldt PSV op de website.
De Brabantse club zegt er samen met de Supportersvereniging PSV, politie en gemeente Eindhoven alles aan gedaan te hebben om tot een oplossing te komen.
Vervoer per bus of een alternatieve route over het spoor bleek echter niet mogelijk. PSV heeft zelfs nog geprobeerd een alternatieve speeldatum te bewerkstelligen. PSV en de supportersverenigingen zijn 'zeer teleurgesteld' dat de 1200 fans het duel in de ArenA moeten missen.
PSV zegt de fans het volledige bedrag van de treincombi aan alle 1200 supporters retour storten. In de verschillende supportershomes in Eindhoven kan het duel bekeken worden.
Vrijdagmiddag brak brand uit in het gebouw van de treinverkeersleiding van Prorail in Utrecht, waardoor sindsdien zeer beperkt tot geen treinverkeer mogelijk is rond de Domstad.
Ik vind dat je daar prima je punt weet te makenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:02 schreef Toverheks het volgende:
schei ermee uit in topic Politiek, vind het wel leuk om mee te lezen en te posten, maar vind het gewoon jammer dat ik niet goed uit me woorden daar kan komen, dat ik soms mezelf niet snap met mijn posten en wat ik bedoel.
Het hele punt van politiek is dat iedere burger 1 stem heeft, en op zijn / haar niveau z'n stemgedrag kan bepalen. De politiek zelf moet maar uitvinden hoe ze haar doelgroep het beste kan aanspreken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:02 schreef Toverheks het volgende:
Ik kijk en luister liever naar een ouwe Soul Trainquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat is hem, zo gaaf nummer vind ik dit.
nou de meeste dan, echt he en kan dan niet duidelijk maken waarom ik iets vind, vind het wel jammer, maar helaas.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo hoogopgeleid zijn ze niet in POL hoor, ok een paar, maar het merendeel niet.
Een minister is toch helemaal niet verplicht om alle mogelijkheden te overleggen met de Kamerquote:Naar aanleiding van het verhaal in de Volkskrant over een Nederlandse inval in Suriname wil de SP opheldering van premier Mark Rutte en minister van Buitenlandse Zaken Uri Rosenthal.
Volgens oud-bewindslieden wilde Nederland in 1986 middels een invasie legerleider Desi Bouterse arresteren. Uit de reconstructie van de krant blijkt dat het uiteindelijk niet doorging omdat de risicos te groot waren.
Volgens Harry van Bommel (SP) heeft de voormalig minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen op eerdere vragen niet goed geantwoord. Destijds liet Verwagen weten dat Nederland in 1986 met de Verenigde Staten heeft overlegd over de evacuatie van Nederlanders uit Suriname.
ja soul blijft mijn 1e liefde he, maar vond dat zo gaaf nummer van die jongens.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk en luister liever naar een ouwe Soul Train
Ik vind die clipjes echt superleuk om te bekijken. Sommige mannen zijn zo met zichzelf bezig dat ze bijna hun danspartner omver kegelen. Ook qua mode is het leuk om te zien. In dit clipje zijn de broekspijpen nog redelijk nauw, in clipjes van een paar jaar later hebben ze pas echt soulpijpen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:21 schreef Toverheks het volgende:
Onze donkere medemens kan toch wel beter bewegen dan de gemiddelde blanke![]()
![]()
echt ouderwetse soul Schrutz, en die kapsel zo lekker hoog
oh ik weet al wie je bedoelt, die hele brede met alleen hempje aan haha die kijkt ook zo, van he brother je ziet ik heb de soul he hahaha.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind die clipjes echt superleuk om te bekijken. Sommige mannen zijn zo met zichzelf bezig dat ze bijna hun danspartner omver kegelen. Ook qua mode is het leuk om te zien. In dit clipje zijn de broekspijpen nog redelijk nauw, in clipjes van een paar jaar later hebben ze pas echt soulpijpen.
Mooie herinneringen. Ik heb de soul pas veel later ontdekt, ik ben van 1967 en van het platteland. De enige "buitenlanders" die ik ontmoette waren Molukkers en die hielden van Massada en reggae.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef Toverheks het volgende:
we hebben de spijkerbroeken al gehad met heel wijde pijpen, denk dat de broeken met van die vakken ( mijn moeder naaide die voor ons plus zo baret erbij) ook wel weer opduiken in het modebeeld.
even uit mijn jeugd, 1 van de 1e platen van mijn zuster, die heeft me de liefde voor de soul bijgebracht.
vroeger was hier verderop bij de bos en lommermarkt een koffiehuis/ daar werd vroeger op zondagmiddag gedanst en alleen maar donkere gasten he het merendeel, dan stond ik als meisje gewoon voor de deur naar de muziek te luisteren en naar binnen te gluren.
Oh wat vond ik dat allemaal leuk.
Ik sta hier ook wel van te kijken: VS maakten plannen voor aanval op Portugalquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een minister is toch helemaal niet verplicht om alle mogelijkheden te overleggen met de Kamer. Zeker niet als ze zo geheim zijn.
Dat dit een staartje zou krijgen zat er wel in.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een minister is toch helemaal niet verplicht om alle mogelijkheden te overleggen met de Kamer. Zeker niet als ze zo geheim zijn.
De VS gingen mede om soortgelijke redenen vrij makkelijk akkoord met het verzoek van Nederland om steun te verlenen aan een invasie in Suriname. Bouterse had namelijk de banden met Cuba stevig aangehaald (al beperkte hij het publieke vertoon daarvan drastisch en geschrokken, na de inval van de VS in Granada).quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik sta hier ook wel van te kijken: VS maakten plannen voor aanval op Portugal
Nee, als je weet dat je niet volledig open bent geweest weet de rest dat er meer aan de hand is en dus komen er grootst mogelijke sprookjes. Dus ja het verschil is er wel, maar een minister kan daar niet naar handelen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:24 schreef Gert het volgende:
Ben het met je eens dat een minister niet altijd open kaart kan spelen in publieke ruimte.
Wel is er een verschil tussen áángeven dat je dat niet kunt, en het doen alsof je volledig openheid hebt gegeven terwijl dit niet zo is.
T-Mobille dan.. dat is ZO KUT!!!!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:22 schreef hondjes het volgende:
Ben weer online..![]()
Vodafone..doe je niet meer he
Dat vind ik niet. De reden dat "de rest dan weet dat"... dat vermoeden is er sowiesó altijd al, en weer eens terecht blijkt nu. Ik vind het juist informeren van de Kamer en daar nóóit liegen, belangrijker.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, als je weet dat je niet volledig open bent geweest weet de rest dat er meer aan de hand is en dus komen er grootst mogelijke sprookjes. Dus ja het verschil is er wel, maar een minister kan daar niet naar handelen.
Nee joh, hoe kan dat nou in practische zin werken. Sta je daar in de kamer, Roemer: goh Uri, ben je een aanval op Belgie aan 't voorbereiden. Moet Uri dan zeggen: ja, maar in 't kader van geheimhouding kan ik er niks van zeggen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:35 schreef Gert het volgende:
Dat vind ik niet. De reden dat "de rest dan weet dat"... dat vermoeden is er sowiesó altijd al, en weer eens terecht blijkt nu. Ik vind het juist informeren van de Kamer en daar nóóit liegen, belangrijker.
Dus dan maar liegen. Zwaktebod!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kan dat nou in practische zin werken. Sta je daar in de kamer, Roemer: goh Uri, ben je een aanval op Belgie aan 't voorbereiden. Moet Uri dan zeggen: ja, maar in 't kader van geheimhouding kan ik er niks van zeggen.
Heel Belgie op dat moment op z'n kop, verrassing weg, oorlog verloren!
Precies hetzelfde toen Wouter Bos de Kamer heeft 'voorgelogen' in tijden van de overname van ABN/Fortis, alles wat je op dat moment zegt is zo enorm gevoelig dat zelfs insinuaties al verstrekkende gevolgen hebben.
quote:
DK slaapt gelukkig en die gaat vl helemaal nergens heenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
gelukkig, nou lekker met zijn 2e even van de zaterdagavond genieten, wordt weer een drukke week.
Dank je....ik doe hem zeker vertroetelenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:30 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mooi!! Vertroetel hem maar een beetje, sterkte!
Yep, de yanks wilden echt niet meer commies in hun achtertuin toen. Toch heeft Reagan door z'n enorme investeringen in bewapening destijds wel de wapenwedloop gewonnen en de Sovjetunie (financieel) op de knieën gekregen. Maar ik vind dat hij dat risico nooit had mogen nemen, als er een andere pipo dan Gorbatsjov in het Kremlin had gezeten had het wel eens heel anders kunnen aflopenquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
De VS gingen mede om soortgelijke redenen vrij makkelijk akkoord met het verzoek van Nederland om steun te verlenen aan een invasie in Suriname. Bouterse had namelijk de banden met Cuba stevig aangehaald (al beperkte hij het publieke vertoon daarvan drastisch en geschrokken, na de inval van de VS in Granada).
Verder speelde nog het drugs-imago van Bouterse, én vond Reagan dat je een verzoek om steun van een trouwe bondgenoot als Nederland moest inwilligen.
Heb ik net ook nog even gedaan, ze stonden hier met een paar DJ's naast Musis Sacrum.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even schreeuwen om cultuur
ahhhhh........... da's mooi !quote:
Zelfs in de VS zijn er gebieden waar men maanden later amper wist dat het gebeurd was, dus dat men het in de TV- en krantloze bush bush van Afghanistan niet weet verbaast me absoluut niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
92% is wel echt heel veel, ze zullen ook wel 't diepe platteland gevraagd hebben maar toch. Zelfs zonder tv en radio verspreid dit soort nieuws zich enorm snel.
kenne we straks gewoon onze DOE MAAR buttons weer op???quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, de yanks wilden echt niet meer commies in hun achtertuin toen. Toch heeft Reagan door z'n enorme investeringen in bewapening destijds wel de wapenwedloop gewonnen en de Sovjetunie (financieel) op de knieën gekregen. Maar ik vind dat hij dat risico nooit had mogen nemen, als er een andere pipo dan Gorbatsjov in het Kremlin had gezeten had het wel eens heel anders kunnen aflopen
quoten kan ik ook al niet meer, echt hopeloos geval ben ik toch.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:05 schreef anufri het volgende:
[..]
ahhhhh........... da's mooi !
doe die plofkop de groeten !
zeg jij nou plofkop over D-K, nou dat wordt later branden in de hell dat weet je he hahaha
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeg jij nou plofkop over D-K, nou dat wordt later branden in de hell dat weet je he hahaha
zouden ze nog te koop zijn?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:09 schreef remlof het volgende:
* remlof speldt Doe Maar buttons op bij FANN:
[ afbeelding ]
je bent lief hoorquote:
Kan prima met een leggingquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent lief hoorecht weet niet wat ik vandaag heb, floep er van alles uit gaat echt niet goed met me.
koop ook weer rare dingen, weer een rokje gekocht haha maar of ik het ook aan doe
ja die had ik ook al gekocht, maar echt hahaha ik weet het niet meer, gaat vandaag beetje raar met me, vreemde posten, vreemde aankopen, vreemde ach alles is om te janken vandaagquote:
Het is volle maan hè Heksiequote:Op zaterdag 20 november 2010 18:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die had ik ook al gekocht, maar echt hahaha ik weet het niet meer, gaat vandaag beetje raar met me, vreemde posten, vreemde aankopen, vreemde ach alles is om te janken vandaag![]()
had je Guido Weijers nog gezien wat ie over Freek de Jonge en Claudia de breij had gezegt, hij had wel een punt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:12 schreef remlof het volgende:
Op het journaal Bolkestein op een demo in Amsterdam tegen het hakken in het budget voor cultuur. Hij is tegen snijden in cultuur maar voor snijden in ontwikkelingssamenwerking
Hij werd dan ook uitgeflotenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:12 schreef remlof het volgende:
Op het journaal Bolkestein op een demo in Amsterdam tegen het hakken in het budget voor cultuur. Hij is tegen snijden in cultuur maar voor snijden in ontwikkelingssamenwerking
Nee, nog nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had je Guido Weijers nog gezien wat ie over Freek de Jonge en Claudia de breij had gezegt, hij had wel een punt.
Kijk, dat is het, nu weet ik het volle maan, hahha zou het echt zo wezen dat Volle maan invloed heeft op mijquote:
Je bent toch niet voor niks heks?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kijk, dat is het, nu weet ik het volle maan, hahha zou het echt zo wezen dat Volle maan invloed heeft op mij
zit je misschien midden in je eisprong ofzoquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die had ik ook al gekocht, maar echt hahaha ik weet het niet meer, gaat vandaag beetje raar met me, vreemde posten, vreemde aankopen, vreemde ach alles is om te janken vandaag![]()
hij zei, van ze moeten niet zo zeiken, moeten ze maar de entreeprijzen verlagen of als ze deze intreeprijzen bleven handhaven langer doorspelen, zoiets weet niet meer welk programma hij dat zei.quote:
jawelquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:15 schreef anufri het volgende:
[..]
zit je misschien midden in je eisprong ofzo![]()
nah... nee jij hebt je natuurlijk weer druk lopen maken vandaag![]()
nie meer doen voor vandaag. DK ligt vast te pitten met een dosis morfine in zijn mik![]()
komt wel goed heksie .......
Van de kortingen zullen Freek, Claudia en ook Guido geen klap merken voor wat betreft hun eigen inkomsten maar de toekomstige Freeks, Claudia's en Guido's. Die hebben er wel mee te maken alleen interesseert Guido dat helemaal niets.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had je Guido Weijers nog gezien wat ie over Freek de Jonge en Claudia de breij had gezegt, hij had wel een punt.
Ik zie het vast nog wel terug. Maar volgens mij hoeven Claudia en Freek al helemaal het al lang niet meer voor het geld te doen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij zei, van ze moeten niet zo zeiken, moeten ze maar de entreeprijzen verlagen of als ze deze intreeprijzen bleven handhaven langer doorspelen, zoiets weet niet meer welk programma hij dat zei.
dat is waar, vannacht om 12 uur moet ik me in het Amsterdamse bos melden, voor de vollemaanheksengenootschapvoorheksenmetdiplomaBbijeenkomst.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent toch niet voor niks heks?
Guido's argument was dan ook dat Freek en Claudia dan maar geen vijfde huis moesten gaan kopen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie het vast nog wel terug. Maar volgens mij hoeven Claudia en Freek al helemaal het al lang niet meer voor het geld te doen.
Wel naakt hè?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is waar, vannacht om 12 uur moet ik me in het Amsterdamse bos melden, voor de vollemaanheksengenootschapvoorheksenmetdiplomaBbijeenkomst.
juist dat was het.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Guido's argument was dan ook dat Freek en Claudia dan maar geen vijfde huis moesten gaan kopen.
Daar heeft ie dan wel een puntquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Guido's argument was dan ook dat Freek en Claudia dan maar geen vijfde huis moesten gaan kopen.
hou wel mijn puntmuts op he, we gaan niet gek doenquote:
quote:Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site zullen niet of niet goed werken indien er delen van de code geblokkeerd worden.
Googleads als verboden website ingesteld?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:23 schreef beequeen het volgende:
Samen dus. Ik kan niet quoten of editten. Wat nu weer.
Ik heb geen problemen, misschien kunnen ze je helpen in Nieuwe layout nu voor iedereen #15 - Met Nieuw Topic-knopquote:
Me neither, maar ik had dezelfde mededeling (en problemen) en bij mij stond *.googlesyndication.com bij de websites met beperkte toegang... en dat mag dan geen adblocker zijn als zodanig, maar kennelijk ziet FOK! dat wel als een adblocker.quote:
het stukje staat bij Pownews dacht ik even zoeken voor je.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:23 schreef remlof het volgende:
Ik kan geen video vinden wel iets op de blog van Hanneke Groenteman:
Overigens heeft de eerste "kunstenaar" die durft zich al tegen al die acties verklaard: Guido Weijers zag ik tieren tegen het geschreeuw tegen de kaalslag. Laten Freek de Jonge en Claudia de Breij hun vijfde huizen maar inleveren en uit eigen zak de BTW-tekorten bijpassen, was zijn onbegrijpelijke betoog. Hij treedt maandag en dinsdag op in Carré. Ik hoop dat alle schreeuwers het geld voor een kaartje voor Guido Weijers in hun zak houden, dan krijgt hij het publiek dat hij verdient: het botte kortzichtige kunst hatende volk. Daar krijg je tegenwoordig ook wel 2 x Carré mee vol ben ik bang.
http://www.hannekegroente(...)/20/schreeuwen-tegen
Dat is een domein dat de Google Ads gebruiken, dus feitelijk is het wel ad blockingquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Me neither, maar ik had dezelfe mededeling (en probleem) en bij mij stond *.googlesyndication.com bij de websites met beperkte toegang... en dat mag dan geen adblocker zijn als zodanig, maar kennelijk ziet FOK! dat wel als een adblocker.
Tsja.... laat ik nou niet alleen op FOK! komen, daarbij kan ik er weinig aan doen dat jullie voornamelijk Google Ads gebruiken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een domein dat de Google Ads gebruiken, dus feitelijk is het wel ad blocking
Niet nodig, maar als hij in je lijst Websites met beperkte toegang staat dan heeft het wel hetzelfde effect...quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:28 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een abo, dan is dat toch heul niet nodig?
Wat is googlesyndications?
Met een abo zou je er inderdaad geen last van moeten hebben. Tenzij je in je FOK!instellingen de ads niet hebt uitgezet misschien.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:28 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een abo, dan is dat toch heul niet nodig?
Wat is googlesyndications?
Ontwikkelingssamenwerking heeft nog nooit nut gehad, iedereen weet 't, talloze wetenschappelijke onderzoeken staven 't, maar de politiek blijft maar geven om onszelf een goed gevoel te geven.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:12 schreef remlof het volgende:
Ben ik niet met je eens, alleen al het aanwezig zijn van NGO's in landen met een dubieus regime kan een matigende invloed op het beleid van dat regime hebben, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ontwikkelingssamenwerking heeft nog nooit nut gehad, iedereen weet 't, talloze wetenschappelijke onderzoeken staven 't, maar de politiek blijft maar geven om onszelf een goed gevoel te geven.
Omdat 't geld idd in de zakken van dat regime verdwijnt, en wie is er dan de klos, de mensen voor wie 't zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:41 schreef remlof het volgende:
Ben ik niet met je eens, alleen al het aanwezig zijn van NGO's in landen met een dubieus regime kan een matigende invloed op het beleid van dat regime hebben, bijvoorbeeld.
In dat soort landen ontkom je niet aan smeergeld als je dingen wil regelen. Dat wordt gewoon ingecalculeerd in de begroting, zelfs door een bedrijf als Shell.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat 't geld idd in de zakken van dat regime verdwijnt, en wie is er dan de klos, de mensen voor wie 't zou moeten zijn.
Met het verschil dat Shell daar vooral in hun eigen belang zit, en niet als doel heeft de bevolking te helpen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
In dat soort landen ontkom je niet aan smeergeld als je dingen wil regelen. Dat wordt gewoon ingecalculeerd in de begroting, zelfs door een bedrijf als Shell.
Zoals ik al zei, het is in ieder geval goed dat die NGO's daar aanwezig zijn, om de regimes in de gaten te kunnen houden. En ook dat kost geld.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het verschil dat Shell daar vooral in hun eigen belang zit, en niet als doel heeft de bevolking te helpen.
Ongeacht of smeergeld "gewoon" is, of onderdeel van de cultuur is zou men wellicht ontwikkelingshulp in een andere vorm moeten geven dan financiële hulp, want daarvan komt sowieso een groot deel daar terecht waar het niet moet zijn.
geEn eens geen pijnstillers ?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:50 schreef Laysa het volgende:
Dank jullie wel![]()
En fann geen morfine meer voor DK...denk ook eens aan mijn hart![]()
hij heeft wel echt veel pijn, maar vl even zonder pijnstilling.
want dat was dus fout gegaan vannacht
Hij had dus veels te veel gehad...en is nu de roes nog aan het uitslapenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:56 schreef anufri het volgende:
[..]
geEn eens geen pijnstillers ?
da's KUT
Lieffiequote:
Dat ie dan voorlopig maar lekker door mag blijven slapen, wel weer wakker wordenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij had dus veels te veel gehad...en is nu de roes nog aan het uitslapen
[..]
Lieffie
nou ben zo blij dat hij weer thuis is, is allemaal kut hoor alles bij elkaar, jullie krijgen het al zo druk straks verhuizen etc.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jup....en niet voor het eerst dus ik heb me echt wel zorgen gemaakt
Ha!!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ben zo blij dat hij weer thuis is, is allemaal kut hoor alles bij elkaar, jullie krijgen het al zo druk straks verhuizen etc.
En als jij te veel doet mag je komende weken ook niksquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ha!!!Ik krijg het druk....Hij mag de komende weken helemaal niets
Liefffquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:37 schreef remlof het volgende:
Wens D_K sterkte en godspeed van me Lays.
na 17 december ga ik me een stuk koester houden...Wil tenslotte in het nwe jaar terug naar de oude medicatie...dus dan zal ik wel moetenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
En als jij te veel doet mag je komende weken ook niks![]()
Beetje rustig aan dus [ afbeelding ]
straks in jullie nieuwe paleisje heerlijk bijkomen, en dan is D-K alweer een beetje aangesterkt dan laat je hem beulen hoor, elke dag een 5 gangen menu, koffie en thee, ontbijtje op bedquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ha!!!Ik krijg het druk....Hij mag de komende weken helemaal niets
Ik wil wel eten wat eetbaar is hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
straks in jullie nieuwe paleisje heerlijk bijkomen, en dan is D-K alweer een beetje aangesterkt dan laat je hem beulen hoor, elke dag een 5 gangen menu, koffie en thee, ontbijtje op beden meer van dat soort fratsen
hahaha o ja anders krijg je 3 keer per dag boerenkool, dat zie ik D-K wel steeds posten, iets over de boerenkool enzoquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wil wel eten wat eetbaar is hoor
Ik lust geen boerenkoolquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha o ja anders krijg je 3 keer per dag boerenkool, dat zie ik D-K wel steeds posten, iets over de boerenkool enzo
hoe kom jij aan sinterklaas poppetjes![]()
dan krijg je dus niks te etenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik lust geen boerenkool
die poppegies staan bij de smilies
echt ik neem niemand in de zeik hoor, staat er echt niet.quote:
nou, hij zit nog wel een beetje in mn hoofdquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:45 schreef Laysa het volgende:
Marrije dat is al een tijdje zo dat die foto weg is
Ik zou alvast een leuk schortje voor hem bestellen voor DK als ik jou was,quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wil wel eten wat eetbaar is hoor
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou, hij zit nog wel een beetje in mn hoofd![]()
En beterschap voor D_K natuurlijk.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:03 schreef anufri het volgende:
[..]
Ik zou alvast een leuk schortje voor hem bestellen voor DK als ik jou was,
zodra die weer op zijn beentjes kan staan Hoppa aan het werk !![]()
En dat jij er dan ook nog wat aan hebt seg maar![]()
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op zaterdag 20 november 2010 20:04 schreef beequeen het volgende:
Bij mij ook.![]()
![]()
![]()
![]()
En mijn quote-en editprobleem is opgelost. Het was een bug.
Lays en D_K, sterkte.
probeer is opnieuw uit en in te loggen...quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:05 schreef Toverheks het volgende:
nou echt hoor, ik kan ze niet vinden ze staan er niet tussen, zie je wel mijn dag eindigt helemaal huillie huillie
Refresh eens heksje.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:05 schreef Toverheks het volgende:
nou echt hoor, ik kan ze niet vinden ze staan er niet tussen, zie je wel mijn dag eindigt helemaal huillie huillie
Als ze het niet doen hebben ze inderdaad een probleemquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:07 schreef Toverheks het volgende:
ja ik ga ff verversen, mijn tosti is ook al mislukt, al het kaas droop zo over het tosti ijzer![]()
nou als Ajax maar wint straks
Geen idee, ik weet wel dat ze dezelfde koffie drinkt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Refresh eens heksje.
Ah, nice Juud. Is dat dezelfde die Cc heeft?
Ik niet iig, hebben vd week net een nieuwe Senseo gekocht, dat vind ik hip genoeg (thuis zet ik nog koffie met een koffiezetapparaat).quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat ze dezelfde koffie drinkt.![]()
Noekje ook voor zover ik weet, van de rest ben ik niet op de hoogte...
Onze senseo ook, sterker nog, bij die terugroep actie vorig jaar kregen we een slinternieuwe. Vandaar dat we ook aan het twijfelen waren over een aankoop, maar straks met een klein ukje is goed koffie wel heul belangrijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:11 schreef Toverheks het volgende:
nou de pot op met die sint hoor, heb opnieuw ingelogd maar niks, geen Sint te bekennen.
Mooi ding Juud, ja wil er ook 1tje, maar de senseo doet het nog zo goed.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:05 schreef Toverheks het volgende:
DK is gisteren ge opereerd....en de toediening van medicatie was iets te veel zeg maarquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:06 schreef Juud79 het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk nespresso, al zo vaak gestaan, van zullen we of zullen we niet.... nu dus gekocht.
Nu nog een kek torentje voor de cups uitzoeken...![]()
Ow en ik las ineens iets van D_K en morfine, wat was/is er? Heb ik even gemist, hoop dat alles goed gaat met hem...
Ik wil eigenlijk zo'n houten, dat vind ik mooi, maar die is 45 eurie!quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:13 schreef Toverheks het volgende:
Juud, bij de blokker en de xenos hebben ze die koffiecuprekjes.
geloof Dirk van de broek ook als reklame item.
echt he, ik maar zoeken, zelf iets in of uitgeschakeld maar ik heb ze gewoon niet, ik wordt er helemaal verdrietig vanquote:
zo dat is me een bedrag, ja of kijken of er niet een aanbieding ergens op internet is voor zo een houten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:18 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zo'n houten, dat vind ik mooi, maar die is 45 eurie!
deze staat er ook niet bij hoor, ergens anders vandaan geplukt, maar ik vond me wel passendquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, ik maar zoeken, zelf iets in of uitgeschakeld maar ik heb ze gewoon niet, ik wordt er helemaal verdrietig van
wilde net posten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
deze staat er ook niet bij hoor, ergens anders vandaan geplukt, maar ik vond me wel passend
Als je je cache / cookies verwijdert dan heb je ze. Dat zegt je natuurlijk helemaal niets, maar ik weet niet welke browser je gebruikt dus kan je zo 1 2 3 niet uitleggen hoe je ze wel krijgtquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:18 schreef Toverheks het volgende:
echt he, ik maar zoeken, zelf iets in of uitgeschakeld maar ik heb ze gewoon niet, ik wordt er helemaal verdrietig van
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/achtste100.htm helemaal onderaanquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wilde net posten.
jij maakt me helemaal gek met andere smilies, oh wat kinderachtig he, maar wil ook een Sint&Piet, maar ze slaan me weer over, zelf op FOK, zien ze mij niet???
browser is toch die balk onder in je beeld??? ik gebruik mozareli zoietsw. heb er echt de balle verstand er niet vanquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je je cache / cookies verwijdert dan heb je ze. Dat zegt je natuurlijk helemaal niets, maar ik weet niet welke browser je gebruikt dus kan je zo 1 2 3 niet uitleggen hoe je ze wel krijgt.
mozilla, ja dat kan, firefox. Moment haksie! ff firefox opstarten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
browser is toch die balk onder in je beeld??? ik gebruik mozareli zoietsw. heb er echt de balle verstand er niet van
nou wordt je helemaal bedankt, open ik die link schrik me de kolere komt er nog een muziekje uit ook hahahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/achtste100.htm helemaal onderaan [ afbeelding ]
Laat je niet gek maken [ afbeelding ]
bij mij nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou wordt je helemaal bedankt, open ik die link schrik me de kolere komt er nog een muziekje uit ook hahaha
Hihiquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ok haksie, komt ie.
1) klik op extra
2) klik op 'recente geschiedenis wissen'
3) selecteer 'alles' uit 't menutje (dus niet laatste uur, wat standaard is)
4) klik op 'alles wissen'
5) je moet nu opnieuw inloggen bij fok!, doe dat
oke ga ik even proberen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ok haksie, komt ie.
1) klik op extra
Het is sowieso geen goed idee om zomaar je wachtwoorden in een browsert op te slaan. Straks zit je schoonmoeder opeens achter je pc.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:29 schreef Marrije het volgende:
Als we heks niet meteen terug zien dan moet ze dr wachtwoord vast zoeken. . .
Die kans is wel heel klein, maar t gaat om het idee dan hequote:Op zaterdag 20 november 2010 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is sowieso geen goed idee om zomaar je wachtwoorden in een browsert op te slaan. Straks zit je schoonmoeder opeens achter je pc.
hey Pietje, ik heb geen schoonmoeder, en alleen zoon weet mijn wwoord van MIJN pc. en ach ik heb niks op de comp. staan dat hun niet mogen wetenquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is sowieso geen goed idee om zomaar je wachtwoorden in een browsert op te slaan. Straks zit je schoonmoeder opeens achter je pc.
whaha Marrije jij hebt een swingende |Sint en ik ga niet zoeken meer hoor hahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:33 schreef Marrije het volgende:
Fijn dat het gelukt is heks [ afbeelding ]
Roséquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand een idee wat Gert graag drinkt qua drank? Behalve bier?
Ik dacht meteen, Gert, die drinkt alles...quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik wilde naar de nachtslijter in mijn straat en weet niet of die veel keuze heeft qua wijn, volgens mij heeft hij zich gespecialiceerd in de sterke drank
Ja en dan drinken we wijn of bier.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:07 schreef beequeen het volgende:
Lies, jij kent Gert al een poosje. Weet je dat nu nog niet?
Gert ook!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik wilde naar de nachtslijter in mijn straat en weet niet of die veel keuze heeft qua wijn, volgens mij heeft hij zich gespecialiceerd in de sterke drank
Maar wat wil je nu dan? Iets speciaals voor vanavond?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ja en dan drinken we wijn of bier.
Ja naja ik wilde gewoon een fles sterke drank, met een leuk parpiertje erom als het kan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar wat wil je nu dan? Iets speciaals voor vanavond?
Je kan natuurlijk ook een pakket doen met verschillende bockbiertjes ofzo, vind ie dat niet wat?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en dan drinken we wijn of bier.
Ik zeg: Southern Comfort!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ja naja ik wilde gewoon een fles sterke drank, met een leuk parpiertje erom als het kan.
Maar ik dacht dat iemand hier misschien wel wat wist.
Dat dus, een mix van speciaalbiertjes is altijd okquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een pakket doen met verschillende bockbiertjes ofzo, vind ie dat niet wat?
Hij had alleen maar blikjes bier. Dus heb ik maar een fles vodka genomen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat dus, een mix van speciaalbiertjes is altijd ok
Nu maar hopen dat ie 't lekker vindt, ik vind 't smerigquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
Hij had alleen maar blikjes bier. Dus heb ik maar een fles vodka genomen.
Dus je hebt mijn Southern Comfort genegeerd? Niet zo handig.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
Hij had alleen maar blikjes bier. Dus heb ik maar een fles vodka genomen.
Beetje aso, na 10en aankomen op een verjaardag.quote:
Ik geef gewoon de schuld aan Sp3c.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Beetje aso, na 10en aankomen op een verjaardag.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker Lays, en sterkte voor jou en D_K wilde ik nog zeggen, maar had opeens kadootje stress.
jij ook straks dan slaap lekker, moet je er nog uit vannacht, en hoelaat komt de kleinste nog voor een flesje??/quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Ik ga ook zo denk ik.
Dank je. Geen flesje, maar wel melk, hij heeft geen vast tijdstip. Maar als ik een beetje kijk naar de tijden van vandaag dan denk ik rond 00.00 uur en dan hopelijk pas rond 6 uur weer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij ook straks dan slaap lekker, moet je er nog uit vannacht, en hoelaat komt de kleinste nog voor een flesje??/
oke, ik begrijp het, wel nog vroeg he 6 uur, slaap jij gelijk weer in daarna of zijn je andere jongens ook zo vroeg wakker.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank je. Geen flesje, maar wel melk, hij heeft geen vast tijdstip. Maar als ik een beetje kijk naar de tijden van vandaag dan denk ik rond 00.00 uur en dan hopelijk pas rond 6 uur weer.
ow.. die Griek ook zoietsquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank je. Geen flesje, maar wel melk, hij heeft geen vast tijdstip. Maar als ik een beetje kijk naar de tijden van vandaag dan denk ik rond 00.00 uur en dan hopelijk pas rond 6 uur weer.
sjesus Heks dat je dat is geluktquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ok haksie, komt ie.
1) klik op extra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |