Misschien dacht Pietje dat ik een spatie was vergeten ofzo.... en het alweer over de baby had, waarvan de papa-genen nu wel VOH kijken, en de mama-genen nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:05 schreef Copycat het volgende:
Meervoudsvormen bestaan al best een poos.
quote:
Ohhhhhhhhhhhhhhh, dacht een of andere stream met bijgeleverde chat, waar we zo gezelligquote:Op zaterdag 20 november 2010 08:30 schreef Copycat het volgende:
Niet zo schreeuwen op de vroege ochtend!
VOH is Voice of Holland, zo'n talentenjachtgeval. Piet is fan.
Goedemorgen.
Als je daar zin in hebt, dan moet je naar die stream van die ouwe opa. Maar daar heb je toch geen zin in?quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:30 schreef hondjes het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhhhh, dacht een of andere stream met bijgeleverde chat, waar we zo gezellig
ruzie kunnen maken .
Daar heb ik dus helemaal geen zin in...quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je daar zin in hebt, dan moet je naar die stream van die ouwe opa. Maar daar heb je toch geen zin in?
Ja, wel iets voor elke dag zeg maarquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:44 schreef anufri het volgende:
[..]
Echt waar heh ...![]()
Hoewel een leuk rood armbandje nooit weg is![]()
Van harte gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Windows bestaat vandaag 25 jaar, mogguh.
jawel, welk thema?quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:03 schreef Copycat het volgende:
Heeft iemand een kopje inspiratie te leen?
Krijg je het tegen een uurtje of twee vanmiddag weer terug.
Mode, met name denim en alles in nieuwe fits en wassingen.quote:
Geen idee of hij wilde dat dat hier stond...maar bij deze dusquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
oh wacht, d-k moest onder 't mes, zeg dat dan gewoon.
En bedankt. Dan doe ik het wel weer zelluf.quote:
Eredivisie live? Ja, mijn hele familie heeft dat. Behalve ik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:09 schreef Toverheks het volgende:
AjAX-psv wordt alleen uitgezonden op ere divisie vanavond.
kan het niet vinden in de tv gids.
ja D-K had het van de week gepost, dag liev beetje geslapen vannacht.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee of hij wilde dat dat hier stond...maar bij deze dus
Mode is ook reeds vergevenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En bedankt. Dan doe ik het wel weer zelluf.
Cc wat is fits??quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mode, met name denim en alles in nieuwe fits en wassingen.
Anders wist ik 't ook niet, het moet hier gestaan hebben, mogguhquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:08 schreef Laysa het volgende:
Geen idee of hij wilde dat dat hier stond...maar bij deze dus
Ik heb er een slaappil ingegooid...ben wel wakker gebeld en gesmst door mn vriendje vannacht en nu de morgen er is blijkt dat ie een zware nacht heeft gehad...Ik hoop dat we hem straks mee naar huis mogen nemen...maar misschien ook wel nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja D-K had het van de week gepost, dag liev beetje geslapen vannacht.
moet je toch dan maar gaan aanschaffen Cc, ik heb het gehad van kind en ben er erg blij meequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eredivisie live? Ja, mijn hele familie heeft dat. Behalve ik.
oh Laysa, wat kut allemaal, en wat zal D-K zich naar voelen alleen al als hij niet naar huis mag vandaag. als je hem ziet en spreekt straks dikke kus voor hemquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb er een slaappil ingegooid...ben wel wakker gebeld en sesmst door mn vriendje vannacht en nu de morgen er is blijkt dat ie een zware nacht heeft gehad...Ik hoop dat we hem straks mee naar huis mogen nemen...maar misschien ook wel niet
Fits zijn de modellen van de jeans. Skinny (heel strak) is bijvoorbeeld een fit, of Boyfriend (wijd, zodat het net lijkt of je de jeans van je vriendje draagt).quote:
Ik geef echt geen bal om voetbal.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:11 schreef Toverheks het volgende:
moet je toch dan maar gaan aanschaffen Cc, ik heb het gehad van kind en ben er erg blij mee
Als hij nog zo beroerd is...dan is hij gewoon beter af in het ziekenhuis...Ik geef je kus doorquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh Laysa, wat kut allemaal, en wat zal D-K zich naar voelen alleen al als hij niet naar huis mag vandaag. als je hem ziet en spreekt straks dikke kus voor hem
oh oke.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fits zijn de modellen van de jeans. Skinny (heel strak) is bijvoorbeeld een fit, of Boyfriend (wijd, zodat het net lijkt of je de jeans van je vriendje draagt).
maar er zit ook BBC entertaiment bij, leuke zender kijk weer eastendersquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geef echt geen bal om voetbal.
okequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als hij nog zo beroerd is...dan is hij gewoon beter af in het ziekenhuis...Ik geef je kus door
hihi!quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geef echt geen bal om voetbal.
Ik heb nog niet eens digitale televisie. Ik kijk liever een filmpje dan televisie. En om nu voor een BBC zender een voetbalzender aan te schaffen, gaat me net iets te ver. Net.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
maar er zit ook BBC entertaiment bij, leuke zender kijk weer eastenderszo een heerlijke engelse soap.
Geef hem van ij ook maar een kus..quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als hij nog zo beroerd is...dan is hij gewoon beter af in het ziekenhuis...Ik geef je kus door
zomg, hoe heet dat andere ook alweer. a-n-a-l-o-o-g, oh jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:22 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nog niet eens digitale televisie.
Doe ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:22 schreef hondjes het volgende:
[..]
Geef hem van ij ook maar een kus..
Niks mis mee...alsof je die 10000 andere zenders ook echt bekijktquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
zomg, hoe heet dat andere ook alweer. a-n-a-l-o-o-g, oh ja
Met zo'n dikke achterkant.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
zomg, hoe heet dat andere ook alweer. a-n-a-l-o-o-g, oh ja
quote:De meeste Afghanen in het zuiden van het land weten helemaal niets van de terroristische aanslagen in de VS in 2001. Dat stelde een gepubliceerd onderzoeksrapport na een peiling. De aanslagen in New York leidden destijds tot de Amerikaanse aanval op Afghanistan. De strijd die daarna losbrandde, woedt nog steeds, vooral in het zuiden en oosten van het land.
Het onderzoek is gedaan door de denktank ICOS (Internationale Raad over Veiligheid en Ontwikkeling). Van de duizend ondervraagden in de provincies Helmand en Kandahar wist 92 procent niets over de aanslagen, 40 procent dacht dat de buitenlandse (NAVO) troepen het land bezetten en zich daarbij tegen de islam keren.
Ruim 60 procent was pessimistisch over de mogelijkheid dat Afghaanse militairen en politie voor veiligheid gaan zorgen.
Ik had het over de Afghaanse onwetendheid. Had gewoon moeten quoten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:29 schreef hondjes het volgende:
Die heb ik thuis ook nog, twee zelfs, met dikke ruggen.
92% is wel echt heel veel, ze zullen ook wel 't diepe platteland gevraagd hebben maar toch. Zelfs zonder tv en radio verspreid dit soort nieuws zich enorm snel.quote:
Ligt denk ik ook voor een groot deel aan het referentiekader. En dat zal hier miniem zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
92% is wel echt heel veel, ze zullen ook wel 't diepe platteland gevraagd hebben maar toch. Zelfs zonder tv en radio verspreid dit soort nieuws zich enorm snel.
en die met de dikke achterkant schijnt ook beter te zijn voor je energierekeningquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met zo'n dikke achterkant.
Als deze televisie het begeeft, zal ik er denk ik wel aan gaan geloven, maar vooralsnog mis ik niks.
Alhoewel E! dan weer wel leuk is. Eens per week ivm herhaling op herhaling.
ja gaat om die treinen snap het ook niet zo, we hebben door het hele land sporen liggen, rijd een trein maar een paar kilometer om.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
, je kan toch gewoon via Breda, Rotterdam, Schiphol, Amsterdam.
Maar misschien is het nu niet mogelijk (of willen ze het niet) via die route een supporterstrein te laten rijden?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bel ze even met dit goede nieuws!quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
nee gekkie, Pietje is allang blij dat er minder PSV supporters mijn mooie stad bezoeken vanavondquote:
Helemaal geen fans zelfs. Althans geen supperterstreinen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee gekkie, Pietje is allang blij dat er minder PSV supporters mijn mooie stad bezoeken vanavond
Via Rotterdam zal wel niet mogen van burgervader Aboutalebquote:
Ze hadden toch bussen kunnen regelen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Via Rotterdam zal wel niet mogen van burgervader Aboutaleb.
Speciaal voor jou gooi ik hem nog maar eens in de groepquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Helemaal geen fans zelfs. Althans geen supperterstreinen.
Nu nog een thuisfluiter en het zal wel goed komen met je kluppie.
Nah, "een stuk"... 166 euro per jaar is zo'n 14 euro per maand.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik krijg 166 euro terug, leve de energienota. Nu gaat m'n voorschot een stuk omlaag, goeie shit.
En bedankt voor de les.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:39 schreef Gert het volgende:
Middag!![]()
Interessant verhaal in de Volkskrant vandaag, over de bijna-invasie van Suriname door Nederland, tijdens de regering Lubbers. Dit op verzoek van de Surinaamse president, die geen controle meer had over Bouterse en zijn leger.
Er was weleens wat over naar buiten gelekt, maar op kamervragen daarover in 2007 werd verteld dat het om een evacuatieplan ging voor Nederlanders in Suriname.
Het bleek echter wel degelijk ook de bedoeling om Bouterse op te pakken.
De plannen waren vergevorderd. 850 mariniers zouden de klus gaan klaren, met logistieke hulp van de VS. Reagan had zijn goedkeuring al gegeven. Als eerste zou het vliegveld worden ingenomen.
Het ging uiteindelijk niet door omdat de kans op veel doden te groot was, inclusief wraakakties op Nederlanders in Suriname.
Ah leuk, ik zal hem weer helemaal luisteren.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gooi ik hem nog maar eens in de groep![]()
![]()
![]()
Effe samengevat. Scheelt weer zo'n heel artikel moeten lezen.quote:
hoop op een mooie wedstrijd, gewoon een avondje ouderwets voetbalquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah leuk, ik zal hem weer helemaal luisteren.
Ech hè, als is het alleen maar om die enge slagerskaak van Jol niet meer te hoeven zien.. ik hoop psv en real trois points.![]()
Maar ajax is zeker niet kansloos vanavond want zo goed speelt psv niet.. (al is Affelay wél in bloedvorm).
166 euro, als je 't uitdrukt in bier is 't mooi bedragquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:57 schreef Gert het volgende:
Nah, "een stuk"... 166 euro per jaar is zo'n 14 euro per maand.
Nou ja, is toch weer 28 kilo boerenkool.
Handsome Poets.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:57 schreef Toverheks het volgende:
verleden week was er een groep bij DWDD die een nummer zongen, Thanks the war is over, weet iemand toevallig wie dat waren????
even terug lezen had al neergezet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:02 schreef remlof het volgende:
Ik hoor net dat er geen PSV-supporters bij kunnen zijn door het spoorgedoe bij Utrecht
En goeiemorgen
Zo hoogopgeleid zijn ze niet in POL hoor, ok een paar, maar het merendeel niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:02 schreef Toverheks het volgende:
schei ermee uit in topic Politiek, vind het wel leuk om mee te lezen en te posten, maar vind het gewoon jammer dat ik niet goed uit me woorden daar kan komen, dat ik soms mezelf niet snap met mijn posten en wat ik bedoel.
het zijn echt allemaal hoogopgeleide gasten die daar posten.
Dan vind ik het wel jammer dat ik vroeger niet gewoon doorgeleerd had.
quote:
Ow ja, wel vaag.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:39 schreef Toverheks het volgende:
GEEN PSV-FANS IN AMSTERDAM BRON DE TELEGRAAF
EINDHOVEN - De beladen topper tussen Ajax en PSV zal zaterdagavond zonder Eindhovense fans worden gespeeld. Als gevolg van de treinstoring rond Utrecht is het volgens PSV niet mogelijk vanavond supporterstreinen van Eindhoven naar Amsterdam te laten rijden. Dat meldt PSV op de website.
De Brabantse club zegt er samen met de Supportersvereniging PSV, politie en gemeente Eindhoven alles aan gedaan te hebben om tot een oplossing te komen.
Vervoer per bus of een alternatieve route over het spoor bleek echter niet mogelijk. PSV heeft zelfs nog geprobeerd een alternatieve speeldatum te bewerkstelligen. PSV en de supportersverenigingen zijn 'zeer teleurgesteld' dat de 1200 fans het duel in de ArenA moeten missen.
PSV zegt de fans het volledige bedrag van de treincombi aan alle 1200 supporters retour storten. In de verschillende supportershomes in Eindhoven kan het duel bekeken worden.
Vrijdagmiddag brak brand uit in het gebouw van de treinverkeersleiding van Prorail in Utrecht, waardoor sindsdien zeer beperkt tot geen treinverkeer mogelijk is rond de Domstad.
Ik vind dat je daar prima je punt weet te makenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:02 schreef Toverheks het volgende:
schei ermee uit in topic Politiek, vind het wel leuk om mee te lezen en te posten, maar vind het gewoon jammer dat ik niet goed uit me woorden daar kan komen, dat ik soms mezelf niet snap met mijn posten en wat ik bedoel.
Het hele punt van politiek is dat iedere burger 1 stem heeft, en op zijn / haar niveau z'n stemgedrag kan bepalen. De politiek zelf moet maar uitvinden hoe ze haar doelgroep het beste kan aanspreken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:02 schreef Toverheks het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |