Misschien dacht Pietje dat ik een spatie was vergeten ofzo.... en het alweer over de baby had, waarvan de papa-genen nu wel VOH kijken, en de mama-genen nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:05 schreef Copycat het volgende:
Meervoudsvormen bestaan al best een poos.
quote:
Ohhhhhhhhhhhhhhh, dacht een of andere stream met bijgeleverde chat, waar we zo gezelligquote:Op zaterdag 20 november 2010 08:30 schreef Copycat het volgende:
Niet zo schreeuwen op de vroege ochtend!
VOH is Voice of Holland, zo'n talentenjachtgeval. Piet is fan.
Goedemorgen.
Als je daar zin in hebt, dan moet je naar die stream van die ouwe opa. Maar daar heb je toch geen zin in?quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:30 schreef hondjes het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhhhh, dacht een of andere stream met bijgeleverde chat, waar we zo gezellig
ruzie kunnen maken .
Daar heb ik dus helemaal geen zin in...quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je daar zin in hebt, dan moet je naar die stream van die ouwe opa. Maar daar heb je toch geen zin in?
Ja, wel iets voor elke dag zeg maarquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:44 schreef anufri het volgende:
[..]
Echt waar heh ...![]()
Hoewel een leuk rood armbandje nooit weg is![]()
Van harte gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Windows bestaat vandaag 25 jaar, mogguh.
jawel, welk thema?quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:03 schreef Copycat het volgende:
Heeft iemand een kopje inspiratie te leen?
Krijg je het tegen een uurtje of twee vanmiddag weer terug.
Mode, met name denim en alles in nieuwe fits en wassingen.quote:
Geen idee of hij wilde dat dat hier stond...maar bij deze dusquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
oh wacht, d-k moest onder 't mes, zeg dat dan gewoon.
En bedankt. Dan doe ik het wel weer zelluf.quote:
Eredivisie live? Ja, mijn hele familie heeft dat. Behalve ik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:09 schreef Toverheks het volgende:
AjAX-psv wordt alleen uitgezonden op ere divisie vanavond.
kan het niet vinden in de tv gids.
ja D-K had het van de week gepost, dag liev beetje geslapen vannacht.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee of hij wilde dat dat hier stond...maar bij deze dus
Mode is ook reeds vergevenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En bedankt. Dan doe ik het wel weer zelluf.
Cc wat is fits??quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mode, met name denim en alles in nieuwe fits en wassingen.
Anders wist ik 't ook niet, het moet hier gestaan hebben, mogguhquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:08 schreef Laysa het volgende:
Geen idee of hij wilde dat dat hier stond...maar bij deze dus
Ik heb er een slaappil ingegooid...ben wel wakker gebeld en gesmst door mn vriendje vannacht en nu de morgen er is blijkt dat ie een zware nacht heeft gehad...Ik hoop dat we hem straks mee naar huis mogen nemen...maar misschien ook wel nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja D-K had het van de week gepost, dag liev beetje geslapen vannacht.
moet je toch dan maar gaan aanschaffen Cc, ik heb het gehad van kind en ben er erg blij meequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eredivisie live? Ja, mijn hele familie heeft dat. Behalve ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |