Verdonk, Koningin van Medemblik.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het kan de wederopstanding van TON betekenen!?!?!??!
Ze werpt tenminste een Medemblik op de toekomstquote:
Er wordt met het handje geteld. Daar ben je per stembureau zeker twee uur zoet mee. Het kan zijn dat er voorlopige uitslagen doorgebeld worden naar de gemeente, dan zullen die zo wel bekend gemaakt worden.quote:
Op mijn stembureau was het vooral het CDA en de VVD die laag scoorden. SP en de lokalen deden het goed, net als D66. PvdA was eigenlijk hetzelfde als 4 jaar geleden.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:20 schreef Willy84 het volgende:
Ik bekijk het morgen vroeg wel. Vermoed dat de PvdA flink gaat verliezen. Ben benieuwd wat het CDA gaat doen. Er doen natuurlijk lokalo's mee maar je kunt toch trends waarnemen.
CDA is in ieder geval de grootste partij geworden in Eijsden-Margraten, Bergen, Bodegraven-Reeuwijk, Sudwest-Fryslân en Ronde Venen. Niks geen afstraffing dus voor deelname in een rechts kabinetquote:
Misschien omdat de verkiezingen niet overschaduwd worden door landelijke perikelen?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Valt natuurlijk zo goed als niks over te zeggen, maar voor het CDA lijkt het best mee te vallen.
De vergelijking is wel met de vorige gemeenteraadsverkiezingen, toen het CDA minder scoorde dan in de TK verkiezingen van 2006.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Valt natuurlijk zo goed als niks over te zeggen, maar voor het CDA lijkt het best mee te vallen.
Snap ik, maar toen stonden ze er wel veel beter voor dan nu in de TK. Maar zoals freako ook al zegt was er geen landelijke aandacht.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De vergelijking is wel met de vorige gemeenteraadsverkiezingen, toen het CDA minder scoorde dan in de TK verkiezingen van 2006.
En in vergelijking met 2006:quote:Op woensdag 24 november 2010 23:44 schreef remlof het volgende:
Einduitslagen #Bussum VVD 9 PvdA 4 GL 3 CDA 3 D66 2 CU 1 L7 1
Valt wel mee. De vorige gemeenteraadsverkiezingen waren een absoluut hoogtepunt voor de PVDA, het verlies valt dan nog wel mee imo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |