Nee voor logies gelden weer andere toeslagen.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee voor logies gelden weer andere toeslagen.
Dat gaat dus de goede kant op.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:58 schreef Maitje het volgende:![]()
Oke, klinkt miss ff stom maar ik merk dat mijn krachttrainingen echt resultaat hebben. Eerst kon ik maar 5 keer opdrukken ofzo, en nu 10 of meer. Trots!
maar ook een beetje epic.
Heb je dan je armen naast je lichaam of heel erg ver uit elkaar?quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:58 schreef Maitje het volgende:
![]()
Oke, klinkt miss ff stom maar ik merk dat mijn krachttrainingen echt resultaat hebben. Eerst kon ik maar 5 keer opdrukken ofzo, en nu 10 of meer. Trots!
maar ook een beetje epic.
Uuhm, gewoon normaal hoe push upps behoren te gaan...quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:08 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Heb je dan je armen naast je lichaam of heel erg ver uit elkaar?
Laatste is veel zwaarder en je pakt dan ook meer je borst spieren.
Is allebei de goede manier maar heb zelf de voorkeur naar #2.
Werksequote:
quote:Het nieuwe complex, dat vrijdag in gebruik werd genomen, kostte 450 miljoen euro. Het gebouw is onder meer aangekleed met dure natuursteen. Er zijn riante appartementen met privé badkamers, fitnessruimten, een sporthal, gezondheidscentrum en een luxe restaurant.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:22 schreef jankaas020 het volgende:
Generaal heeft gemengde gevoelens over luxe kazerne
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:45 schreef Vortix het volgende:
Ik ben momenteel aan het opruimen bij mijn moeder (ter voorbereiding van mijn verhuizing over een aantal maanden) en er komt me toch een grote hoeveelheid jeugdsentiment omhoog![]()
Met stip op een: De Millennium Falcon die ik ooit kreeg voor mijn verjaardag
http://www.kneesinthebreeze.com/quote:Oorlog is vies, smerig en vernederend. Maar de mensen in een oorlog zijn altijd een bijzonder verhaal. Roland Hayes, Sergeant 1st Class Ret. toont je op zeer persoonlijke wijze zijn verhaal.
Dank je.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanavond ga ik een heerlijke Indische rijsttafel maken voor Lotusss en mijzelf.
Echte Indische nasi, saté met satésaus, pittige specieboontjes, gebakken ei, zilveruitjes, en kroepoek
Selamat Makan.
Mprf, ik krijg er honger van!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanavond ga ik een heerlijke Indische rijsttafel maken voor Lotusss en mijzelf.
Echte Indische nasi, saté met satésaus, pittige specieboontjes, gebakken ei, zilveruitjes, en kroepoek
Selamat Makan.
Slechter kan niet. Dus moet wel beter zijn.quote:
Mijn moeke is geboren in Indië, oma en wijlen opa idem.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:53 schreef Pumatje het volgende:
maakt mijn moeder ook altijd, gelukkig is die ook half indische en heeft die keuken ook de grootste invloed in ons wekelijks eetpatroon.
wish we still had that colony
Volgende week verwacht ik dat wat je gepost hebt in Afghanistan!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beter zeker dan Paresto KBR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |