Oh Gelukkig. Het zit in mijn DNA, omdat ik als drie jarige het raam op de 13e verdieping van ons oude huis had opengemaakt en toe er effe uit ben gaan hangen. Dus ramen en kleine kinderen zijn geen goede combi bij mij!quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan niet. He tis een deur, geen raam, een zware balkondeur met moeilijke opening waar bovendien de hele zware 3 mtr lange bank tegenaan staat
Oh, jammer zeg. Zeker zaterdagdrukte.quote:[b] Op zaterdag 20 november 2010 13:31 schreef miss_sly het volgende:[/b
De tip van oeke gaat zeer waarschijnlijk niet door vanwege te druk
iemand anders nog een goede tip? Een leuk pannenkoekenrestaurant mag ook, maar Meerzicht vind ik dus niet zo, want die hebben geen leuke speelhoek binnen.
Jawel, het had noga wat voeten in aarde, maar we hebben wel plek. Ik heb er zin in, ben reuzebenieuwd! Schaap was even binnen geweest en zei dat het er heel leuk uitzag.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:06 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, jammer zeg. Zeker zaterdagdrukte.
Op het Weteringschans zit een pannekoekenrestaurant, maar daar ben ik nog nooit geweest. Ziet er van buiten wel knus uit. Er zit een draaimolen is. Hier.
Bluh, heel erge keelpijn, slikken doet echt pijn. Opgezet. En ik voel me ook wat rillerig.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
Wat voor symptomen heb je dan, oeke?
Weet je, een van de dingen waar ik me op verheugde al voor ik een kind had, was dat kind dan mee te nemen naar theater, concerten en musea.quote:Leuk trouwens dat je Ko mee hebt genomen naar het protest! Daar kun je hem later mooie hippiemoederverhalen over vertellen.
Precies Lente, echt! Ik ben de laatste tijd echt bang dat ik een kleine, aanstellerige jankbral op de wereld heb gezet. Als iets niet lukt, bijv. d'r loopfiets op zn kant leggen, begint ze met een ijzingwekkende gil om vervolgens te gaan huilen. En idd ook zomaar om niets.quote:Op zondag 21 november 2010 08:25 schreef Sorbootje het volgende:
Aaaah hoe lang duurt deze faaaase?
Isabeau krijgt haar beentje niet meteen over haar auto --> wheeeeeh
Ik zeg nee --> Wheeeeeeh
Ze kruipt en is niet binnen drie seconden op de plaats van bestemming ---> Wheeeeeh
Ik kijk drie seconden de andere kant op --> Wheeeeeeh
Isabeau mag niet de tv dertig keer in 1 minuut aan en uit duwen --> WHeeeh
Zomaar om niks, het was alweer 5 minuten geleden --> Wheeeh
En dan bij dat huilen jezelf op de grond werpen en hoge uithalen produceren.
Ik heb echt even zin om Isabeau op marktplaats te zettenDit is nu dag drie. Zou het met de drie drukkende kiesjes te maken hebben of gewoon iets anders?
Is het wel echt energie of kan het ook vermoeidheid zijn? Ivan heeft wat ik zijn 'manische episodes' noem. Hij lijkt dan heel vrolijk en energiek maar is eigenlijk doodop.quote:Op zondag 21 november 2010 08:46 schreef Ssserpente het volgende:
En een energie dat ze heeft de laatste tijd! Het is op het adhd'erige af, ongelooflijk! Ze slaapt zo'n elf uur per nacht en overdag nog maar zo'n anderhalf uur en de rest van de dag stuitert ze door het huis. Ze weet soms van gekkigheid niet wat ze moet doen, rennen, glimmen, gillen, d'r hele repertoire opnoemen...
Natuurlijk word je er gek van.quote:Op zondag 21 november 2010 08:50 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je, ik snap ook wel dat het voor zo'n kleintje allemaal maar ingewikkeld is. Je wilt van alles en niets gaat precies zoals je het in gedachten had. En hoe geef je dan uiting aan je ongenoegen; juist...
Maar dat betekent nog niet dat ik er niet hartstikke stapelgek van word. En het gaat ook heus wel weer over
Oeh, dit zou ik zelf geschreven kunnen hebben!quote:Op zondag 21 november 2010 09:18 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ik zit hier vol herkenning te lezen! Zowel de faaaaaase waarin ze zitten (ik heb het idee dat het bij Senna al iets minder aan het worden is) als jouw verhaal over de grens tussen uitzondering en patroon creeeren. Zo lastig vind ik dat! En juist door dat laatste ben ik dan weer heel bang dat we een klein verwend krengetje gaan krijgen, en omdat ze enig kind blijft, is dat juist iets waar ik erg huiverig voor ben. Ik heb heel sterk het gevoel juist heel streng en strikt te moeten zijn om dat te voorkomen. En in een fase als deze is dat zooo moeilijk!
Het tweede jaar is gewoon een lange aanloop naar de peuterpuberteit. Dan wordt het pas erg!quote:Op zondag 21 november 2010 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
Het is toch wel wonderlijk dat zoveel kindjes hier nu in een soortgelijke fase zitten terwijl ze verschillende leeftijden hebben. Zou het zoiets zijn als het fenomeen dat vrouwen die veel met elkaar omgaan / bij elkaar wonen tegelijk gaan menstrueren?![]()
Boh, ik hoop altijd dat frisse buitenlucht beter is dan binnen zitten.quote:Oeke, beterschap! Dat je het nog op kunt brengen, die powertoolraces.
Het zijn races waarbij kinderen en volwassenen een race-auto maken van een oude boor of schuurmachine of naaimachine. De snelste wint. Daarbij een vuurtje, een glaasje wijn en buiten zijn met vrienden,quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 09:43 schreef wickie het volgende:
Wij wilde ook gaan schreeuwen, maar ik was jammergenoeg ziek gister. Dus ik heb samen met Mette thuis geschreeuwd ( was erg makkelijk met haar pesthumeur, schreeuwen deed ze al).
Haha, als ik het zo lees, hadden veel dreumesjes kunnen gaan schreeuwen! Lekkere uitlaadklep voor alle frustraties.quote:Op zondag 21 november 2010 09:43 schreef wickie het volgende:
Oeke beterschap!! En zo tof dat jullie gisteren samen zijn gaan schreeuwen.
Wij wilde ook gaan schreeuwen, maar ik was jammergenoeg ziek gister. Dus ik heb samen met Mette thuis geschreeuwd ( was erg makkelijk met haar pesthumeur, schreeuwen deed ze al).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |