abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:23:57 #1
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88919525
Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 87

De dreumesen

18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van _Ingrid_ en djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88919567
Dat keukentrapje komt hier ook niet zo gauw. Ko zou er wel helemaal dol van zijn. En iets te ondeugend. Misschien over een tijdje. Het lijkt me namelijk wel heel gezellig!

Ik dank dat het met wandelen ook wel scheelt dat we niet zo'n interessant grindveld bij de buren hebben. Dat klinkt namelijk wel als iets waar Ko ook rustig een half uur gaat zitten klooien.
De groengeverfde spijlen voor het raam van de moskee zijn ook al zo aantrekkelijk.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88919670
Het klinkt mij in de oren alsof Lente wel degelijk heel geconcentreerd ergens mee bezig kan zijn, alleen is dat misschien net niet wat haar moeder op dat moment voor ogen had. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88919724
Tess zet wel eens dr flesje/bordje in de keuken/gootsteen en als ze een doekje heeft gevonden gaat ze poetsen. Ze 'helpt' wel eens met de was in de machine/droger doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88919913
Ivan, ja jij ook! Gek he, als ze dan ineens staan en een stapje doen. Ik vond het maar vreemd en grappig. Vandaag had ie er minder zin in, hij heeft het bijna niet meer gedaan volgens mijn man die thuis was met em. En oefenen Claudia met de wishbonebike, Driekus begint nu het sturen ook door te krijgen, dat is ook handig. En hij kan er echt al hele stukken mee scheuren ook op het gras. Al is zo'n glad asfaltbasketbalveld natuurlijk stukken handiger.

En voor iedereen die behang nodig heeft: herkenbaar! Woensdag was hier ook zo'n dag.Pff.

Karin, gelukkig is Lars weer een beetje opgeknapt. Ik vond het maar eng klinken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88919967
dat trapje vind ik ook nog wel eng hoor, maar ze blijft er goed op staan en ik sta ernaast natuurlijk.
Ze voelt het wel als ze een voetje verkeerd zet, en ik heb haar wel op tijd vast. Ik hoop er een beetje op dat ze zo een beetje gevoel krijgt zeg maar voor hoever ze opzij kan op dat krukje en dat ze er na een tijdje ook weer zelf af kan klimmen. Leek me handiger dan blijven verbieden en dat ze er dan een keer opklimt en afdondert als ik naar de wc ben ofzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88920161
Zo'n trapje wil ik eigenlijk ook. Wel ook wat eng, maar ook handig, denk ik. En klimmen doet ze toch, want ze wil naar buiten kijken. En dus sta ik regelmatig met haar voor het raam om naar buiten te kijken, en dat ben ik wel een beetje zat. Dus had ik gisteren de bank helemaal tegen het raam geschoven, zodat ze zelf via de bank kon kijken...nou, dat deed ze dan ook :D O+

[ Bericht 25% gewijzigd door onlogisch op 20-06-2023 13:17:29 (op verzoek) ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88920199
Oh, dat vind ik ook hoor Huup. Je kunt het ze beter leren, dan proberen iets te verbergen. We hebben er nu geen, dus we hoeven er ook niet op te letten. Zouden we er een hebben, dan is de beer helemaal los hier. Meneertje ondeugd. O+

Trouwens door jouw traplooplessen voor Amelie ben ik ook gaan oefenen met Ko. Hij gaat soms al alle drie de trappen zelf op! :D
De trap af begrijpt hij nog niet zo goed helaas.
pi_88920383
oh trap af gaat hier ook nog niet :N we oefenen wel want het zou voor mij wel schelen nu maar t lukt nog niet. Bed af en bank af gaat wel goed.

schattig miss <3

tomaatjes aan t wassen :Y)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88920569
Kijk die meisjes nou! O+
pi_88920593
Wat een ontzettend schattige foto's!
pi_88920594
Senna en Amelie O+
pi_88920657
Oh, mefke, ik vind het heel knap dat Driekus al zo goed overweg kan met zijn wishbone bike! Ivan is er nog echt te klein voor. Dat wil zeggen, hij kan moeilijk met zijn voeten bij de grond en het principe erachter begrijpt hij ook nog niet echt. Maar ik knoop in mijn oren dat we regelmatig moeten oefenen.
pi_88920770
Klimmend jongetje:
pi_88920776
Driekus is zo hard gegroeid dat ie in goed 6 weken van ' ik kan alleen met mijn tenen bij de grond' naar ' hee, ik kan ook staan met de bike tussen mijn benen' is gegaan. Ik ben echt benieuwd hoe het zit met zijn gewicht. Ik vermoed dat ie gewoon niet aangekomen is en alleen de lucht is in geschoten. Echt niet handig om dan broeken te hebben zonder knoopelastiek. En als dat er wel in zit is het soms nog te groot.
pi_88920882
Oeke, dat is echt een jongensfoto! Zo zit Driekus op zijn stoeltje altijd achterstevoren. Hij is dus al een keer met stoel en al omgedonderd. En klimmen is vooral nuttig om boven op je speeltafel te gaan zitten.
pi_88921042
Die ene blote voet is ook zo geweldig (en herkenbaar)!
pi_88921072
haha stuntkeesje :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:53:57 #19
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_88921233
Hihi, die Amelie! En Kobus ook al zo groot op die stoel.

Joep gebruikt nu zijn trip trap stoel gewoon als krukje. Als er iets op het aanrecht staat wat hij nodig heeft of wil, dan schuift hij de stoel erheen. Klimpt erop en pakt het.

Ik kan ook gewoon zijn eten op talel zetten en hij komt wel zitten om te eten als hij wil. Ik vond dat de eerste week wel eng, maar Joep leerde heel snel hoe hij erop en eraf moest klimmen. En sinds hij weet hoe hij van de trip trap af moet, snapt hij ook hoe hij van de trap af moet. Dus hier een kereltje wat voortaan zelf de trap op en af gaat, wel met mij achter hem tuurlijk... want een misstap zit in een klein hoekje.

Leuke foto Miss! Heerlijk als ze zo nieuwsgierig zijn. Maar jij hebt ook veel om naar te kijken :). Hier is niet veel te zien hahaha.
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:54:37 #20
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88921277
Wij hebben toevallig vandaag 'trap af' gedaan met de fysio. Grappig dat jullie er ook mee bezig zijn!

Thomas was er vandaag voor het eerst in geslaagd om zonder hulp op de bank te klimmen. Nadat hij het een keer of drie had gedaan dacht ik, ik film het eens even en juist toen lukte het niet, kukelde hij achterover en bumpte hij met zijn hoofd tegen de tafel. Zul je altijd zien -O-

Hij heeft vandaag trouwens wel voor het eerst bewust los een paar stapjes gezet. Meestal stapt hij nog even door als ik zijn handje loslaat vlak voordat we bij de bank of de tafel zijn. Maar dit keer stond hij stil en deed toen heel geconcentreerd een paar stappen om zijn doel te bereiken. Zo stoer!

Oh ja en de fotos zijn O+
Wat mij betreft mogen er vaker foto's in het topic :)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88921314
Klimmerds O+

Hier ook eentje die zodra 'ie de kans krijgt het IKEA-opstapje gebruikt om met water te gaan spelen in de keuken :D
Tegenwoordig leggen we dat ding meestal op z'n kant als Toby beneden is. Aangezien hij de keukenlaatjes al wilde gebruiken om het aanrecht op te klauteren is dat wel zo velig...

Karin, fijn dat je mannetje weer wat beter is!
Hier nog altijd een doodziek jochie. Vandaag heeft hij ibuprofen zetpillen gekregen en zodra die werkten was hij even bij en ook vrolijk. Maar al gauw steeg de koorts weer en was hij weer een zielig en apatisch vogeltje. Spugen is gelukkig wel over, dat scheelt weer.
.... met gevoel voor drama....
pi_88921376
Oh ja, ik wilde nog juichen voor de eerste stapjes van de stoere jongens van hier *O*
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:57:52 #23
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88921518
He kersjes, dat is vervelend. Wel fijn dat het spugen over is, want dat is helemaal niet fijn.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88923158
Die foto van Amélie is ook schattig O+ Wij moeten dus ooke cht zo'n trapkrukje :Y

Ko O+ stoere klimmerd, geweldig!

En de eerste bewuste stapjes van Thomas, wat goed *O*
pi_88923184
Kersjes wat rot dat Toby maar niet echt opknapt. Beterschap nog een keer!
pi_88923302
seilram, gefeliciteerd *O* wat leuk dat Joep grote broer wordt!
pi_88923511
Lieve foto's O+

Kersjes beterschap voor Toby :*
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:50:57 #28
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88924526
Leuke foto's van leuke kindjes!

Miss, ben je alleen niet bang dat ze het raam openmaakt? Of kan ze nergens heen?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88925914
Ivan lopen!! Nou ja, een paar stapjes dan, maar het begin is er :)

hier 'helpt' Mette vooral graag met de was. En in de keuken hangen, vooral bij de afwasmachine in de hoop dat hij opengaat.

Ze heeft geen koorts meer vandaag, het apatische hangen heeft plaats gemaakt voor drama in het kwadraat.. De hele dag. Echt alles is problematisch en alles is in haar ogen onrecht. Hoop dat dit snel voorbij gaat.

Nou ga ik even fatsoenlijk bijlezen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88933390
:') en dan zit je, na een goede nacht!!, om 5.15 in de woonkamer naar Dribbel te kijken met een dreumes die het wel prima vond :z :O

[ Bericht 13% gewijzigd door Vicky op 20-11-2010 07:04:47 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88933427
Beetje vroeg hè! :*
Fijn dat de nacht verder goed ging!
pi_88933530
Oh Vicks, hier ook. Nouja om 4.15, en gelukkig wilde hij nog wel naast me blijven liggen tot 6. Al kwam er van slapen niet veel meer. :O
pi_88933543
Das ook vroeg Oeks! :o

Een voordeel, Tess kan er op tijd weer in. Heeft ze iig geslapen voor we naar Klaas gaan. Die komt om 13.00 aan in Delft.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_88933767
Dribbel O+ Je hebt gelijk Vicky, is Tess straks met die intocht lekker uitgerust en gezellig :Y

Ik weet niet zo goed wat te doen :{
Vannacht kreeg Toby elke 5 tot 10 minuten een enorme hoestbui waardoor hij zichzelf (en de rest van het huis) steeds wakker maakte. En elke keer weer huilen en kermen erachteraan. Spugen is weer terug, hij zat net weer op 38,9... Afgelopen donderdag waren zijn longen in orde, maar de hoest is nu zoveel dieper geworden. Grote broer hoest nu ook alsof hij al 50 jaar zware shag rookt. Toch maar langs de hap?
pi_88933820
Oh, dat is wel een voordeel Vicks. Veel plezier straks bij de Sint!
We hebben net 5 keer Baloe de beer gekeken, maar ondanks het knikkbeollen viel meneer niet in slaap, helaas. Nu gaan we maar samen in bad. O+

Kersjes, tjee, dat klinkt niet fijn allemaal. Misschien maar even voor de zekerheid langs de Hap?
Hopelijk is het gewoon een virusje, maar hebben ze misschien wel wat tips ofzo. Of weten ze ongeveer hoe lang het zal duren. Bah, arme jongens. :*
pi_88934005
Oh, oeke, wat jammer dat hij niet heeft uitgeslapen! Dribbel is fantastisch, daar niet van, maar slaap is ook niet verkeerd.

Vicky, de nacht was dus goed gegaan? Heb je nog naast haar moeten liggen? Fijn dat er iets van progressie zichtbaar is.

Oef, wickie, ik hoop ook dat het snel overgaat. Het is niet leuk om je kind gewoon vervelend te vinden.

Kersjes, ik kan je helaas geen advies geven. Ik heb geen idee waar je wel en niet mee naar de huisartsenpraktijk gaat. Beter een keer te veel, natuurlijk. Het is alleen voor jou gedoe; de huisarts heeft toch wel dienst. :+
  zaterdag 20 november 2010 @ 09:10:30 #37
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88934023
He Kers, vervelend. Was je gisteren nog zo blij dat het spugen over was...
In zo'n geval bel ik zelf meestal even naar de HAP voor advies. En meestal zeggen ze dan dat ik gelijk heb en even langs moet komen.

Succes, hopelijk is hij snel weer beter.

Ik dacht altijd dat wij een slecht slapertje hadden, maar sinds hij is gaan kruipen is het helemaal omgeslagen en kan hij goed doorslapen EN uitslapen. Wij zijn zelf vroeg opgestaan omdat mijn man vandaag moet werken, en Thomas ligt nog steeds te snurken! (ik laat hem maar even liggen, slaap is toch vaak de beste genezing he...)
Als ik jullie dan hoor over nachtelijke escapades en vroeg wakkere kindjes dan bedenk ik me toch weer dat we ons nu in onze handjes mogen knijpen!
pi_88934042
Kersjes, beterschap voor de kleine man!
Oeks, ik ben jaloers op het samen in bad gaan!! :'( ik heb geen bad.
Claudia, om 5 uur ben ik naast dr gaan liggen maar mevrouw had geen zin meer om te slapen.

Tess en Amber hadden een pietenpet in hun schoen vanmorgen :)

telefoonfoto dus baggerkwaliteit maar het gaat om het idee ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_88934053
Pfoe Kersjes, wat een narigheid.. Anders gewoon bellen en overleggen met de HAP, sterkte en beterschap voor de jongens iniedergeval.

Gister kon ik haar inderdaad wel achter het behang plakken. Maar daar kan zij ook niks aan doen, ze kan het ook niet helpen dat ze tanden en kiezen krijgt en daarnaast ook nog eens heel erg verkouden is.
Ze heeft een slechte nacht gehad, dus ze is nu heel zielig. Hoop dat ze zo nog even lekker kan slapen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88934243
Zo, meneer heeft lang en uitgebreid gebadderd, hopelijk gaat hij zo nog even onder zeil. ;)
Dan kan ik de badkamervloer dweilen.

Fijn Ca.ra, zo'n uitslapertje. Ko was er ook zo een, maar sinds de wintertijd is er iets mis met zijn innerlijke klok. Tussen 4 en 6 is het tegenwoordig ochtend.
Ik hoop dat hij het snel weer doorheeft. :Z

Vick, wat staat dat petje guitig zo scheef! O+

Arme Mette, kiezen en slechte nachten. :N
Begrijpelijk hoor Wickie, soms is het zo moeilijk om zelf positief te blijven. Dan is het gewoon zwaar. :*

Ko gaat vandaag voor het eerst demonstreren! :D
We gaan vanmiddag schreeuwen voor cultuur. Achterlijke bezuinigingen. :r
Ik ben benieuwd wat Ko ervan gaat vinden. ;)
pi_88934268
Kersjes wat klinkt dat naar. Inderdaad toch maar even langs de HAP of iig even bellen. Misschien kunnen ze je alleen al telefonisch helpen of geruststellen. Beterschap voor Toby iig :*

Verder nog zieke kindjes? Ik hoop het niet, narigheid zeg.

Wel wakkere kindjes. Hier ook, hoewel pas om 6 uur. Maar goed, dan had ze dus geslapen van 21-6 uur! Uurtje bij ons, wat dirnken en doezelen, maar toen was ze wel klaar. En toen heeft schaap haar mee naar binnen genomen en kon ik nog even slapen O+
Net weer met drieen ontbeten, heerlijk O+
Senna is wel een hongerlapje, trouwens, want die roept de halve dag "eten" :o eens kijken hoe we dat op gaan lossen, want het kan niet zo zijn dat ze honger heeft en niets krijgt, maar ook niet dat ze constant iets aan het eten is. Lastig, hoor.

Heeft er hier trouwens iemand een leuke tip om te eten met kind? We willen vandaag gaan eten om schaaps verjaardag alsnog te vieren, maar ik zou erg graag naar een eetcafe/restaurant willen waar ze een leuk speelgedeelte/hoek/iets hebben voor kinderen. Dus dat het goed is dat een kindje een beetje rondloopt enzo. Iemand een tip hier in (de buurt van) Amsterdam? Het mag pannenkoekenhuis zijn, maar liever gewoon.
pi_88934286
Och Kers, wat een ellende. Sterkte voor jullie! Gewoon langs de HAP gaan, hoor, niet bezwaard voelen, het is z'n werk.

Pfoe, da's vroeg, Vicky en Oeke. Wel fijn dat de nacht 'zelf' iig wat beter ging, Vick.

De meisjes. O+ Wat een rijkdommen hebben we toch, he?

Thanks voor de activiteitentips!

Claudia, je slaat twee keer de spijker op z'n kop!

Zowel hiermee:

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Bij de laatste alinea dacht ik: Hè, is dit een posting van Ssserpente? Lente kan toch juist heel goed wandelen? En het ziet er op de foto's altijd uit alsof ze zich prima vermaakt in de tuin en zo!
Deze post zette me aan het denken. En weet je, je hebt gelijk! Ik zit gewoon te mutsen en moet weer eens wat vaker van m'n luie kont afkomen. Zit niet zo lekker in m'n vel lately en slaap onmogelijk slecht, dus veel puf om iets te ondernemen heb ik niet. Maar van hele dagen thuiszitten krijg je ook geen energie natuurlijk, dus ik moet gewoon de hort weer eens op. Thanks voor de eye opener!

En Lente kan zich idd voor een dreumes vrij lang concentreren. Maar dan vooral buiten. En op momenten dat het ff niet uitkomt idd. :D
pi_88934290
oeke, dat is met Senna dus ook, sinds die wintertijd. Toegegeven, ze was ook ziek tegelijkertijd, maar ik heb het idee dat die wintertijd toch ook zo zijn gevolgen heeft. Volgens mijn zusje was dat onzin, zij had het nog nooit eerder gehoord (en dat is altijd een goed criterium: wat zij wel of niet gehoord heeft :P ).

Ko kleine demonstrant :D Het past wel bij hem, vind ik :Y
pi_88934373
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 22:50 schreef Memmel het volgende:
Leuke foto's van leuke kindjes!

Miss, ben je alleen niet bang dat ze het raam openmaakt? Of kan ze nergens heen?
Nee hoor, dat kan niet. He tis een deur, geen raam, een zware balkondeur met moeilijke opening waar bovendien de hele zware 3 mtr lange bank tegenaan staat ;)
pi_88934490
Wat gezellig Miss, zo weer met zijn drietjes aan de ontbijttafel. O+
Fijn dat Schaap er weer is.
Pfft, je hoort het toch wel vaker, dat winter- en zomertijd impact op kindjes heeft? Zo ongebruikelijk klinkt het me niet in de oren.

En ik weet een leuke plek, die plek die ik laatst voorstelde aan jullie voor de minimeet. Heel kindvriendelijk, met speelkamer met openslaande deuren vol speelgoed, en personeel dat kinderen gewend is.
Ze hebben ook 7 kinderstoelen, misschien zegt dat ook iets over de kindvriendelijkheid. :D
Ik PM je wel even.
pi_88934543
Oh en Ko slaapt, dus ik ga ook lekker nog even liggen! :P *O*
pi_88935088
Oeke, PM je mij ook even de naam van het restaurant? Kindvriendelijke eetgelegenheden hier in de regio zijn altijd welkom!

We zijn weer terug van de hap wegens hysterische, niet te kalmeren dreumes. De score is: dubbele oorontsteking en een beginnende luchtweginfectie ;( Eerste dosis antibiotica zit er inmiddels in en we hebben Domperidon geadviseerd gekregen tegen de misselijkheid.

Ben blij dat ik gebeld heb, ik kon niet anders!
Slaat natuurlijk nergens op dat je je zo mutserig voelt als de arts iets zegt als "geef maar een extra knuffel en heb geduld, gaat vanzelf weer over"... Zo voelde het afgelopen donderdag bij de ha wel. Toen had ze niet naar z'n oortjes gekeken overigens.
pi_88935425
Och wat sneu voor Toby! Logisch dat ie zich helemaal niet lekker voelt!! Dikke knuf!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 20 november 2010 @ 11:15:16 #49
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88936016
Oortjes kunnen zo gemeen zijn he. Fijn dat je nu in ieder geval weet wat er is! De antibiotica hielp hier vaak erg snel, (geven in de namiddag, volgende ochtend koorts flink gedaald of helemaal weg) hopelijk is het bij jullie ook zo.
pi_88936361
Kersjes, goed dat je geweest bent. Arm mannetje....

Wat goed van Driekus en Ivan. Thomas stond vanmorgen voor het eerst een tijdje los. Toen ging hij op zijn hurken zitten en direct weer staan, zonder met zijn handjes de grond te raken. Misschien komt het dan toch binnenkort.

Oja, nog ff even die luierverwisselingen op het kdv, bij ons schrijven ze op een bord om welke tijd de kinderen een schone luier krijgen. Als ze gepoept hebben, komt er ook een kruisje achter. Zo krijgt Thomas daar tussen de 5 a 6 schone luiers per dag (vind ik zelf wel veel, thuis krijgt hij er minder...)

Hij heeft op zijn verjaardag de kassa van Fisher price gehad (vooral omdat ik die zelf zo leuk vind ;) ). Ik verbaas me wat hij er al mee kan. Muntje gaat in het gleufje, er wordt vervolgens op de goede knop geduwd zodat het muntje erin valt, en daarna drukt hij ook nog op een van de knoppen zodat het muntje weer in de lade valt... Nooit gedacht dat ze dat zo snel konden leren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')