Fijn, Karin. Ik zou me ook wel zorgen gemaakt hebben, hoor. Hefet ie wel goed geslapen tussen jullie in?
Whoei, Driekus, wat ben je lang en slank ineens verticaal! Mooie, grote vent! Op de volgende meet kunnen Driekus en Lente samen aan de wandel, Mef.
Claudia, Ivan ook al!

Ik ben nu wel erg benieuwd naar een filmpje, Claudia. Kijkt ie daar ok zo geconcentreerd bij?
Vick, ik ga duimen op een goede nacht voor jullie. Kan 'm zelf ook wel gebruiken btw. Heb vannacht tot half twee wakker gelegen en de wekker ging weer om zes uur.
Fijn dat schaap weer bijna thuis is, Miss.
Errrg herkenbaar, Sorbo. Lente kan zich ook vol verdriet en onvoorstelbaar verongelijkt ter aarde storten. Ze vindt minstens drie keer per dag dat 'r het grootst mogelijke onrecht wordt aangedaan. En vooral als ik alleen met 'r ben vind ik dat lastig, idd omdat ik dan het gevoel heb dat het gezellig moet zijn. Ik moet wel zeggen dat het eindelijk wat minder lijkt te worden. *Klopt af. Grappig trouwens, want als baby was ze juist erg rustig en meegaand.
Ik vind het de laatste tijd sowieso lastig om iets met 'r te ondernemen. Naar buiten is ook niet altijd leuk want echt wandelen doet ze nog niet, ze stort zich direct op het grindpad van de overburen en ik sta ernaast te vernikkelen. Maar hele dagen binnen zitten is ook zo inspiratieloos. En eigenlijk weet ik ook niet zo goed wat ik dan binnen met 'r moet doen. Langer dan vijf minuten op iets concentreren kan ze nog niet, dus we zijn snel uitgekeken op het speelgoed. En ik voel me dan al snel een Doctor Phil kijkende slons in een huispak...