Er staat in het overzicht dat het "ik"-concept zo rond 2 jaar komt, dus dat zou inderdaad wel vroeg zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 10:22 schreef oeke het volgende:
Oh ik denk ook zeker dat het een goede les is om te leren. Maar Ko kan nog geen 'mij' zeggen.
En geeft dat ook nog niet zo aan.
Vandaar dat ik denk dat ze het van een ander of iets ouder kindje zal hebben opgepikt.
quote:Ah, dan zal Ko over een maandje het 'mij'-woord leren!
Dat is alleen maar goed!quote:Op zondag 21 november 2010 10:37 schreef miss_sly het volgende:
oeke, als we Senna en Ko samen laten spelen, zal hij het ook zo leren, vrees ikZe zullen van elkaar niet alleen de leuke dingen overnemen, zoals bal zeggen en knuffelen
Wat heerlijk Vicky!quote:Op zondag 21 november 2010 10:50 schreef Vicky het volgende:
Tuurlijk kan het met gewone melk miss. En minder scheppen maakt toch niet uit.ik durf het bijna niet te zeggen... Tess heeft nu 2 avonden pyamapapje biscuit gehad en ze heeft 2 nachten doorgeslapen
Oh, dat is een goed idee! Die porties zijn vast veel minder zout? En krijg je de risotto daarmee goed op smaak voor julliezelf?quote:Op zondag 21 november 2010 19:39 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb porties zelfgemaakte bouillon de vriezer. In dit geval heb ik groentebouillon gebruikt.
Maar pijn en schrik zijn best wel sterke reflexen. Als ik bijvoorbeeld mijn teen stoot dan zeg ik meteen 'au' en als ik mijn hoofd zo zou stoten zou ik er op z'n minst van opkijken. Het geeft me een beetje een naar gevoel dat hij daar helemaal niet op reageert.quote:Op zondag 21 november 2010 19:41 schreef Sorbootje het volgende:
Misschien was het eerst vooral de schrik en niet zozeer de pijn Claudia. En heeft hij inmiddels begrepen dat het erbij hoort en schrikt hij er gewoon niet meer zo van?
Snap ik! Ik weet er verder ook niet echt iets zinnigs op te zeggen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik geloof ik gewoon zou denken dat hij kennelijk een hoge pijngrens heeft.quote:Op zondag 21 november 2010 19:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar pijn en schrik zijn best wel sterke reflexen. Als ik bijvoorbeeld mijn teen stoot dan zeg ik meteen 'au' en als ik mijn hoofd zo zou stoten zou ik er op z'n minst van opkijken. Het geeft me een beetje een naar gevoel dat hij daar helemaal niet op reageert.
Nou, de races waren wel erg leuk.quote:
Water is altijd een succes, he? Ko zijn eerste driftbui vandaag/ooit was omdat ik de kraan dichtdraaide terwijl hij in bad zat.quote:Toen m'n lief aan het koken was vanavond ik heb Ivan, geïnspireerd door Huup en Amélie, op een krukje naast hem gezet met een pannetje water en een lepel. Groot succes! Ik ben er voor de zekerheid wel bij blijven zitten.
Volgens mij schrikken ze meer van onze reactie dan van het vallen zelf. Zowel Morris als Anna vallen zeer regelmatig. Geven meestal helemaal geen kik. Morris pas wanneer ik kijk en hij ziet dat ie aandacht heeft en Anna pas wanneer er bloed is.quote:Op zondag 21 november 2010 19:39 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, er is iets wat ik al een tijdje wil vragen. Toen Ivan net begon met zich optrekken en staan viel hij vaak en was hij daar erg van onder de indruk. Tegenwoordig lijkt het net alsof hij het niet eens merkt als hij valt. Ik wilde hem vanmiddag bijvoorbeeld uit bed halen toen hij in zijn slaapzak omtuimelde en best hard met zijn hoofd tegen de spijlen van het bed viel. En ja, weer leek het alsof hij het niet eens voelde! Ik vind het wat merkwaardig.
Het was niet de bedoeling dat je het uit zou testen.quote:Op maandag 22 november 2010 10:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet niet waar ik me druk om maakte, want vanochtend knalde Ivan door mij tegen een deurtje van een (houten!) kast aan en toen begon hij gewoon te huilen.![]()
Maar hij doet het niet alleen bij hout, Ssserpente. Hij kan keihard met zijn achterhoofd op de vloer vallen en geen kik geven.
Vanaf morgen bij de Schoenenreus! 13 euro.quote:Op maandag 22 november 2010 15:41 schreef mefke79 het volgende:
hm, heeft de hema ook snowboot achtige dingen? En dan in 21 of 22? Want er komt sneeuw! En om daar dan zijn schoenen mee te verpesten....
Daar moest ik even op Googlen. En ik stuitte op filmpje.quote:Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef Ca.ra het volgende:
Thomas heeft nu een temper tantrum omdat hij van mama niet op de salontafel mag klimmen.
Acht keer achter elkaar
Serpente, hopelijk krijg je Lente weer snel in een fijner ritme. Dit lijkt me inderdaad maar lastig.
(en je weet van de grote kans op koorts een week tot tien dagen na de BMR he?)
De schoenenreus verkoopt snowboots, vanaf maatje 18quote:Op maandag 22 november 2010 15:41 schreef mefke79 het volgende:
hm, heeft de hema ook snowboot achtige dingen? En dan in 21 of 22? Want er komt sneeuw! En om daar dan zijn schoenen mee te verpesten....
120mg mag al lang en na 1 jaar/10kg (uit mijn hoofd) mag je zelfs al 240 geven.quote:Op maandag 22 november 2010 20:24 schreef Aoraki het volgende:
Thomas sluit zich ook al aan bij de zieken.![]()
Hij was vandaag bij mijn moeder en gloeide helemaal, ik was uiteraard vergeten pcm in de luiertas te gooien. Nu ligt hij met pcm eindelijk lekker te slapen. Welke sterkte mag hij eigenlijk hebben nu hij 1 is? Wij gebruiken eigenlijk nog steeds de 60mg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |