Wordt een dekentje afgeraden? Dat is voor het eerst dat ik dat hoor. Dekbedje wel ja, tot 2 jaar.quote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef mikoxx het volgende:
Wij hebben de combisleeper, da's een vierseizoenenslaapzak met uitritsbare binnenvoering. De mouwen zijn afritsbaar. Dan hoeven ze dus ook niet onder een dekentje te slapen, wordt zelfs afgeraden.
Oh, duh, watten in mijn hoofd geloof ik.quote:Op maandag 22 november 2010 22:28 schreef mefke79 het volgende:
oeke deken mag gewoon hoor, ze bedoelt in combi met die slaapzak.
Iedereen een goede nacht, ben benieuw wat die van ons brengt...
Ik heb mijn puckabag van marktplaats. Ik had er ook geen 90 euro voor over. Heb nu een gloednieuwe voor 40 euroquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:32 schreef Twinkly het volgende:
Arme Ivangelukkig heeft hij een goede nacht gehad en is hij niet meer apathisch, dat lijkt me doodeng. Beterschap!
Heb jij nog wel kunnen slapen Claudia?
Kun je de huisarts vanmiddag niet direct even vragen om een briefje met handtekening te schrijven voor je schoonmoeder met daarop de aanbeveling om een paracetamolspiegel op te bouwen?
Arme Bram, tjonge die heeft het te pakken zeg. Hopelijk knapt hij met de AB snel weer op en vindt hij het net zo lekker als Toby!![]()
Hoe is het nu met jou Oeke, is je keel alweer wat minder pijnlijk?
Sorbootje wat rot dat je niet meer kon slapen, wekkers zijn stom![]()
Wat zijn die vierseizoenenslaapzakken toch enorm duurVannacht was ik daar echt boos om, Niels werd weer wakker van de kou. Uiteindelijk ging hij wel weer slapen, met een extra wollen laagje aan. Misschien moet ik maar twee slaapzakken over elkaar heen aantrekken bij hem, dan heb je hetzelfde idee als een combi-sleeper toch.
Het voordeel van losse slaapzakken is wel dat je die gewoon kunt omwisselen om te wassen. Niels spuugt nog steeds vaak en dan juist in bed.
Je kindje ligt er het hele jaar in, want het is een 4 seizoenen zak. Dus geen 4 verschillende zakken voor elk seizoen en ze kunnen er vrij lang in. Rienk heeft de oude van Thijs ook, maar Thijs is extreem lang en kon er na een jaar niet meer lekker in liggen. Dat is wel jammer. Maar wij hebben een dwergje (Rienk is een centimeter of 70) en heeft de mouwen nog omgeslagenquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:50 schreef oeke het volgende:
Ik vind die slaapzakken ook duur, Twinkly, zelfs 40 euro vind ik erg veel geld, eerlijk gezegd.
ja, ik normaal ook. Maar ik had het dus echt niet gezien, dus schrok ik ook niet. Toen ik erachter kwam lag hij languit op de bank naar Bob de Bouwer te kijkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:50 schreef oeke het volgende:
Seb, onder het bloed! Ik zou me doodschrikken, Estrys. Wat eng om hem zo te vinden .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |