quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:29 schreef SpiekerJozef het volgende:
Konden jouw schoonouders geen kinderen krijgen
Dat ben ik ook van plan, maar ik zie het ook voor morgen somber inquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb hetzelfde. Maar we gaan wel morgen aan in Eindhoven na de oorwassing van Ajax in de Arena, dus dat is dan wel weer okay.
Zijn schoonouders hebben er voor gekozen om niet zo'n ontiegelijk dom kind te baren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:29 schreef SpiekerJozef het volgende:
Konden jouw schoonouders geen kinderen krijgen
Ik heb altijd zin om uit te gaan, behalve op zondagochtendquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:47 schreef Splutje het volgende:
Terechte klacht. "Ik ben moe" of "ik heb geen zin" zijn ook van die kut smoezen. Ik heb nog nooit geen zin gehad om uit te gaan
Ik heb het natuurlijk over avondenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin om uit te gaan, behalve op zondagochtend
ik ga morgen ook naar eindhovenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb hetzelfde. Maar we gaan wel morgen aan in Eindhoven na de oorwassing van Ajax in de Arena, dus dat is dan wel weer okay.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
ts is homo en denkt op vrijdag en zaterdagavond aan zijn vrienden ipv geile sletten
Heel erg terechte klacht. Laatst 2 uur geslapen, en die avond gewoon weer op stap.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:47 schreef Splutje het volgende:
Terechte klacht. "Ik ben moe" of "ik heb geen zin" zijn ook van die kut smoezen. Ik heb nog nooit geen zin gehad om uit te gaan
Hoe herken ik jequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:54 schreef electronique het volgende:
[..]
ik ga morgen ook naar eindhoven
quote:
nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:25 schreef Arolsen het volgende:
[..]
stevenmac zit ook onder de plak en moet dit zinnetje van zijn vriendin zeggen
Hier laffte ik uit luid.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:04 schreef electronique het volgende:
[..]
als het echte liefde is, zullen onze ogen elkaar vinden
Binnenkort is die jongen toch weer gescheidenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:22 schreef afcajos het volgende:
Zeer, zeer terechte klacht. Een vriend van mij ging eerder altijd mee uit. Toen ongeveer 2 jaar geleden kreeg hij een vriendin en zagen hem al wat minder. Na een jaar gingen ze trouwen (op je 21e) En nu zie ik hem dus gewoon echt nooit meer.
Ik had er misschien nog even bij moeten vertellen dat die jongen een ziekte heeft waarmee hij maximaal 35/40 wordt. Dus ik begrijp wel dat hij met alles wat sneller wel zijn. (Zelf had ik tot mijn dood elke dag gefeest alsof het mijn laatste was maargoed)quote:Op woensdag 24 november 2010 18:31 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
Binnenkort is die jongen toch weer gescheiden, hoe kan je in hemelsnaam trouwen als je niet eens eerst 2/3 jaar samengewoont heb? Met samenwonen leer je elkaar pas echt kennen
Dat is ook echt moeilijk he. Heb wel vaker van vrijdag tot maandag of langer niet geslapen. Met feesten en afteren feesten en afteren. En feesten duren ook wel tot zondagmiddag laat of zondagavond soms als er nog animo is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heel erg terechte klacht. Laatst 2 uur geslapen, en die avond gewoon weer op stap.
Misschien gaat er iemand van FOK! waarmee je mee kunt gaan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanavond weer hetzelfde verhaal. Ik denk dat ik maar alleen ga
Ik ooooo0wk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:54 schreef electronique het volgende:
[..]
ik ga morgen ook naar eindhoven
jij bent anders niet gezelligquote:Op zondag 21 november 2010 23:27 schreef linpunt het volgende:
Lelijke meisjes zijn gezellig, dump die dude en ga met zijn vriendin naar de stad
Alsof je alleen in de weekenden zou kunnen zuipen...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:30 schreef Arolsen het volgende:
En sowieso neuken kan de hele week
Lekker zuipen met vrienden veel minder. Koester die momenten.
Dit. Verliefd zijn is voor zwakkelingenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:33 schreef Fortitudo het volgende:
Ik ken het fenomeen verliefdheid niet, vrienden van me ook niet. Conclusie: vanavond weer naar de klote.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:43 schreef Maikuuul het volgende:
Eigenlijk gaan die 3 vrienden gewoon zonder jou opstap vanavond
Succes gegarandeerd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:03 schreef anno2010 het volgende:
Ik herken het, mijn beste vriend heeft de vriendinnen ondekt. En als vriendinlief zegt dat hij dit niet mag,dat niet mag,zus niet mag,zo niet mag. Dan past hij zich daar ook op aan![]()
Vroeger gingen we iedere dag met elkaar om. Nu heb ik al 2 maanden niks gehoord van hem omdat hij een vriendin heeft. Ja, binnenkort kan ik weer met je omgaan, dan is het uit met mijn vriendin zegt ie![]()
Ik ben maar opzoek naar nieuwe vrienden gegaan. Daarom zit ik ook op fok.
Dus omdat je vrienden liever bij hun relatie zitten met een hele grote kans op een goede beurt inplaats van dat ze met jou willen gaan stappen zitten ze onder de plak?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Het is vrijdagavond, dus je zou zeggen dat het tijd is om met z'n allen naar de stad te gaan en te gaan zuipen. Maar nee hoor, de drie maten met wie ik normaal gesproken ga, hebben allemaal weer een kulsmoes om niet mee te gaan (lees: ze geven de voorkeur aan een avondje film kijken met hun lelijke vriendin waar ze al de hele week mee hebben doorgebracht). En als er dan eens in de zoveel tijd één mee gaat, moet de vriendin ook gelijk mee.
Vrienden die onder de plak zitten
Hoevaak heb jij die vriend gebeld om even langs te gaan bij hem, gewoon even op de koffie, zijn vrouw leren kennen en dat soort zaken?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:22 schreef afcajos het volgende:
Zeer, zeer terechte klacht. Een vriend van mij ging eerder altijd mee uit. Toen ongeveer 2 jaar geleden kreeg hij een vriendin en zagen hem al wat minder. Na een jaar gingen ze trouwen (op je 21e) En nu zie ik hem dus gewoon echt nooit meer.
Merk het nu ook weer met een aantal vrienden die onder de plak zitten en vaak afhaken. Gelukkig is mijn vriendengroep groot genoeg zodat er altijd wel wat boys zijn.
ben jij zo oud dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:14 schreef Biogarde het volgende:
Dat heeft maar één reden en dat is dat ze het neuken veilig willen stellen.
Ze gaan er stuk voor stuk van uit dat ze hun vriendinnen aan stront mogen scheuren, dus blijven ze maar thuis.
Deed Bio dat vroeger ook? Jazeker. Had het het gewenste effect. Jazeker. Vrienden blij? Neuh, maar aai over hun bolletje en een kop op en ze waren weer het mannetje.
We houden het op achterin de 20.quote:
oh, dat valt dan wel weer meequote:Op zaterdag 27 november 2010 20:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We houden het op achterin de 20.
Het probleem is dat het zeven dagen in de week zo is.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus omdat je vrienden liever bij hun relatie zitten met een hele grote kans op een goede beurt inplaats van dat ze met jou willen gaan stappen zitten ze onder de plak?
Wacht maar tot je zelf een meisje hebt, dan snap je het.
Ik schuur ook nog steeds.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het probleem is dat het zeven dagen in de week zo is.
Maar wat als die vrienden nou gewoon niet zo'n zin hebben om op stap te gaan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:24 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Dit dus.
Tuurlijk,als ik een vriendin heb, ga ik ook minder met mijn vrienden om. Maar ik verlies mijn vrienden niet uit het oog,en ga ook nog steeds opstap met hun.
Is het niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar wat als die vrienden nou gewoon niet zo'n zin hebben om op stap te gaan?
Dat kan toch ook, dat je er niet meer zo'n behoefte aan hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |