quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:29 schreef SpiekerJozef het volgende:
Konden jouw schoonouders geen kinderen krijgen
Dat ben ik ook van plan, maar ik zie het ook voor morgen somber inquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb hetzelfde. Maar we gaan wel morgen aan in Eindhoven na de oorwassing van Ajax in de Arena, dus dat is dan wel weer okay.
Zijn schoonouders hebben er voor gekozen om niet zo'n ontiegelijk dom kind te baren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:29 schreef SpiekerJozef het volgende:
Konden jouw schoonouders geen kinderen krijgen
Ik heb altijd zin om uit te gaan, behalve op zondagochtendquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:47 schreef Splutje het volgende:
Terechte klacht. "Ik ben moe" of "ik heb geen zin" zijn ook van die kut smoezen. Ik heb nog nooit geen zin gehad om uit te gaan
Ik heb het natuurlijk over avondenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin om uit te gaan, behalve op zondagochtend
ik ga morgen ook naar eindhovenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb hetzelfde. Maar we gaan wel morgen aan in Eindhoven na de oorwassing van Ajax in de Arena, dus dat is dan wel weer okay.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
ts is homo en denkt op vrijdag en zaterdagavond aan zijn vrienden ipv geile sletten
Heel erg terechte klacht. Laatst 2 uur geslapen, en die avond gewoon weer op stap.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:47 schreef Splutje het volgende:
Terechte klacht. "Ik ben moe" of "ik heb geen zin" zijn ook van die kut smoezen. Ik heb nog nooit geen zin gehad om uit te gaan
Hoe herken ik jequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:54 schreef electronique het volgende:
[..]
ik ga morgen ook naar eindhoven
quote:
nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:25 schreef Arolsen het volgende:
[..]
stevenmac zit ook onder de plak en moet dit zinnetje van zijn vriendin zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |