Laat ons a.u.b. winnenquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:57 schreef RijstNatie het volgende:
Dit zal PSV wel weer gaan verliezen, die kunnen nooit winnen tegen top ploegen
Ach Ajax kan niet eens winnen van Ado of AZ.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:57 schreef RijstNatie het volgende:
Dit zal PSV wel weer gaan verliezen, die kunnen nooit winnen tegen top ploegen
nou,ik ook niet....quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:46 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ik ben er nog verre van zeker van..
Zelfs al staat het 0-2 bij rust.. dan nog is de wedstrijd niet gewonnenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:46 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ik ben er nog verre van zeker van..
Bagger.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:10 schreef Famos het volgende:
En ook deze wedstrijd zonder uitsupporters, heeft te maken met dat gedoe rond Utrecht
Ja, lijkt mij ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Vreemd...je kan toch gewoon over station Eindhoven CS --> Tilburg --> Breda --> Rotterdam --> Amsterdam rijden? Of denk ik nou zo simpel? Waarschijnlijk wel
Hoe belachelijk is dat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:10 schreef Famos het volgende:
En ook deze wedstrijd zonder uitsupporters, heeft te maken met dat gedoe rond Utrecht.
Zo gemakkelijk gaat zoiets helaas niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:42 schreef Famos het volgende:
Dit gaat echt helemaal nergens meer over, 2 jaar geleden moesten de Psv supporters ook via een omweg reizen omdat het tussen Den Bosch en Utrecht stil lag. Toen zijn we ook door heel Nederland heen gegaan om in de ArenA te komen. Maar nu kan het blijkbaar in een keer niet meer. Als ze gewoon iets zien te vinden dat de supporters via Rotterdam kunnen of zo, maar dat durven ze waarschijnlijk weer niet aan.
Klopt, dan moeten ze weer heel het schema aan gaan passen omdat er 2 treinen doorheen moeten die overal voorrang op hebben. Baal er nu gewoon goed van.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zo geakkelijk gaat zoiets helaas niet.
Het zou mooi zijn maar het lijkt me valse hoop.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Op het journaal heeft men het over een kleine kans dat de supporters toch nog naar Amsterdam kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |