Ajax kan iig niet slechter spelen dan voorgaande wedstrijden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Altijd goed om te weten.
Ofzo.
Ik ben bang dat het vanavond weer niks wordt
Noem namen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:52 schreef HaagsPietje het volgende:
kijk ze allemaal bang zijn dan, wat een zielepootjes zeg.....en als ajax wint vallen ze hier over elkaar heen met de grootste bekken
wat een slappe hap figuren allemaal
Jij bent sowieso een idioot dus jij moet je bek houdenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:52 schreef HaagsPietje het volgende:
kijk ze allemaal bang zijn dan, wat een zielepootjes zeg.....en als ajax wint vallen ze hier over elkaar heen met de grootste bekken
ik moet helemaal niets. sterker nog, als psv straks even ajax op zn plek gezet heeft en ajax definitief niet meer meedoet kom ik hier terug om luid en ten overstaan van iedereen te verkondigen dat Den Haag de joden genekt heeft in de race om het kampioenschapquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een idioot dus jij moet je bek houden
Dacht dat Ajacied altijd arrogant waren. Nu is iedereen een keer realistisch is het weer niet goed.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:52 schreef HaagsPietje het volgende:
Hoi liefie, PSV gaat winnenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga nog even verder met je getroll
Ja want die andere wedstrijden die we verloren hebben nergens iets mee te maken. Nee het was die ene wedstrijd tegen ado!quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:55 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik moet helemaal niets. sterker nog, als psv straks even ajax op zn plek gezet heeft en ajax definitief niet meer meedoet kom ik hier terug om luid en ten overstaan van iedereen te verkondigen dat Den Haag de joden genekt heeft in de race om het kampioenschap![]()
hahahaha![]()
leu ke!![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja want die andere wedstrijden die we verloren hebben nergens iets mee te maken. Nee het was die ene wedstrijd tegen ado!
Niet die tegen Excelsior ofzo. Nee die tegen Ado die was het!
Ge-ni-aal!
Ik zie dat je users dreigt met notes, ik ben een beetje trots op jequote:
Dat doe ik nooitquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zie dat je users dreigt met notes, ik ben een beetje trots op je
Ik zal je nog eens complimenterenquote:
Geen dank liefiequote:
Doe maar rustig aan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:55 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik moet helemaal niets. sterker nog, als psv straks even ajax op zn plek gezet heeft en ajax definitief niet meer meedoet kom ik hier terug om luid en ten overstaan van iedereen te verkondigen dat Den Haag de joden genekt heeft in de race om het kampioenschap![]()
hahahaha![]()
leu ke!![]()
Amsterdams adres andersquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:52 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Godverdomme! gewoon gas op de plank vanavond en er vol overheen! Gewoon winnen en dan ist helemaal afgelopen daar in die stinkbak in duivendrecht. Opdoeken die bende!
Er is vanavond geen voetbal, log maar gauw uit van Fok!.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk om te zien dat de belangrijkste spelers aan beide zijden van Marokkaanse makelij zijn. Afellay en El Hamdaoui.
Wat een geste.²
Want?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:56 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Als "Ajax sympathisant" richting Stratum dadelijk,op uitnodiging van vrienden
Kan nog gezellig worden
De aftrap en 't Lempke mijden, niet te uitbundig zijn richting Ajax, dan is er niets aan het handje.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:56 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Als "Ajax sympathisant" richting Stratum dadelijk,op uitnodiging van vrienden
Kan nog gezellig worden
Zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:51 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk boeit het me niet hoeveel het wordt, als Ibi maar de winnende maakt..
hoe kom je er bij dat die tweede belangrijkste spelers zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk om te zien dat de belangrijkste spelers aan beide zijden van Marokkaanse makelij zijn. Afellay en El Hamdaoui.
Wat een geste.²
Ik mis je nutella 'grap', of de opmerking dat het vrouwtje weer eens iets op de grill heeft gegooid.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een geste.²
Ibi is een Nederlanderquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een geste.²
En daarna neuken?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Bij ons thuis is het traditie om zaterdag avond lekkere verse pizza's naar binnen te werken. Vrouwtje is dan ook druk in de weer om één en ander samen te samen te laten komen met de match.
Heb trouwens een flesje gevuld met olijfolie, daarbij een teentje knoflook, verse Spaanse pepers en Roosmarijn. Dat gaat het heerlijk doen op de pizza straks. Echt een soort van geste.²
Oei, verkeerde PI aangeklikt of werkt je script niet goed?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Bij ons thuis is het traditie om zaterdag avond lekkere verse pizza's naar binnen te werken. Vrouwtje is dan ook druk in de weer om één en ander samen te samen te laten komen met de match.
Heb trouwens een flesje gevuld met olijfolie, daarbij een teentje knoflook, verse Spaanse pepers en Roosmarijn. Dat gaat het heerlijk doen op de pizza straks. Echt een soort van geste.²
Roosmarijn komt hier gewoon uit de tuin. We werken graag met producten uit de streek.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oei, verkeerde PI aangeklikt of werkt je script niet goed?
Jij kijkt zeker ook Topchef?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Roosmarijn komt hier gewoon uit de tuin. We werken graag met producten uit de streek.²
Ja, ik kijk met veel plezier naar die kookprogramma's.quote:
En dan nog niet weten dat het rozemarijn is ?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik kijk met veel plezier naar die kookprogramma's.²
Is echt lekker dat spul. Doet het goed in Itelejaanse gerechten. Héérlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En dan nog niet weten dat het rozemarijn is ?
Klopt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is echt lekker dat spul. Doet het goed in Itelejaanse gerechten. Héérlijk.²
Sorryquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Live Eredivisieverslagen #82
Denk dat je hier heen moet
Niet zozeer voor de pizza, maar wel gezond:quote:
74177quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:44 schreef Swomp het volgende:
iemand fatsoenlijke sopcast link or something :\
pm
NVM, heb nu maar een gewone internet streamquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
74177
edit: of is die schokkerig? Ik kijk het gewoon op tv dus geen idee
waar?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:48 schreef Swomp het volgende:
[..]
NVM, heb nu maar een gewone internet streamloopt goed
Hij praat inderdaad vol enthouiasme.... NOT!quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:49 schreef Paul-89 het volgende:
De topwedstrijd van het weekend met de traagste/saaiste commentator.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Lekker Jan, schop die Ries helemaal kapot .. Beetje met een dronken kop gaan auto rijden
Dat kan ook, maar in overleg met de VBL-modjes kan je hier ook over de wedstrijd buurtenquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:52 schreef alors het volgende:
Oh is dit het kletstopic? ik zat in live eredivisieverslagen..
Ja ik dacht al wat is het daar doodquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:52 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar in overleg met de VBL-modjes kan je hier ook over de wedstrijd buurten
Nee, snap niet waarom ze hem uitkiezen, zelfs diegene die het sbs6 commentaar doet is nog beter...quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik de enige boy die slaperig wordt van de replicator?²
Ik ook, in eigen doel...quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui, ik zie hem vandaag 2 keer scoren.²
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:55 schreef alors het volgende:
Waarom huren ze Evert niet in? Die brengt tenminste wat leven in de brouwerij
Leo Oldenburger?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:57 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Nee, snap niet waarom ze hem uitkiezen, zelfs diegene die het sbs6 commentaar doet is nog beter...
Sowieso jaquote:
NVS 4quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:59 schreef apienootje het volgende:
Eh, weet er iemand een livestream?
doet het niet bij mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |