Doe maar rustig aan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:55 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik moet helemaal niets. sterker nog, als psv straks even ajax op zn plek gezet heeft en ajax definitief niet meer meedoet kom ik hier terug om luid en ten overstaan van iedereen te verkondigen dat Den Haag de joden genekt heeft in de race om het kampioenschap![]()
hahahaha![]()
leu ke!![]()
Amsterdams adres andersquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:52 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Godverdomme! gewoon gas op de plank vanavond en er vol overheen! Gewoon winnen en dan ist helemaal afgelopen daar in die stinkbak in duivendrecht. Opdoeken die bende!
Er is vanavond geen voetbal, log maar gauw uit van Fok!.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk om te zien dat de belangrijkste spelers aan beide zijden van Marokkaanse makelij zijn. Afellay en El Hamdaoui.
Wat een geste.²
Want?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:56 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Als "Ajax sympathisant" richting Stratum dadelijk,op uitnodiging van vrienden
Kan nog gezellig worden
De aftrap en 't Lempke mijden, niet te uitbundig zijn richting Ajax, dan is er niets aan het handje.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:56 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Als "Ajax sympathisant" richting Stratum dadelijk,op uitnodiging van vrienden
Kan nog gezellig worden
Zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:51 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk boeit het me niet hoeveel het wordt, als Ibi maar de winnende maakt..
hoe kom je er bij dat die tweede belangrijkste spelers zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk om te zien dat de belangrijkste spelers aan beide zijden van Marokkaanse makelij zijn. Afellay en El Hamdaoui.
Wat een geste.²
Ik mis je nutella 'grap', of de opmerking dat het vrouwtje weer eens iets op de grill heeft gegooid.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een geste.²
Ibi is een Nederlanderquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een geste.²
En daarna neuken?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Bij ons thuis is het traditie om zaterdag avond lekkere verse pizza's naar binnen te werken. Vrouwtje is dan ook druk in de weer om één en ander samen te samen te laten komen met de match.
Heb trouwens een flesje gevuld met olijfolie, daarbij een teentje knoflook, verse Spaanse pepers en Roosmarijn. Dat gaat het heerlijk doen op de pizza straks. Echt een soort van geste.²
Oei, verkeerde PI aangeklikt of werkt je script niet goed?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Bij ons thuis is het traditie om zaterdag avond lekkere verse pizza's naar binnen te werken. Vrouwtje is dan ook druk in de weer om één en ander samen te samen te laten komen met de match.
Heb trouwens een flesje gevuld met olijfolie, daarbij een teentje knoflook, verse Spaanse pepers en Roosmarijn. Dat gaat het heerlijk doen op de pizza straks. Echt een soort van geste.²
Roosmarijn komt hier gewoon uit de tuin. We werken graag met producten uit de streek.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oei, verkeerde PI aangeklikt of werkt je script niet goed?
Jij kijkt zeker ook Topchef?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Roosmarijn komt hier gewoon uit de tuin. We werken graag met producten uit de streek.²
Ja, ik kijk met veel plezier naar die kookprogramma's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |