Hij praat inderdaad vol enthouiasme.... NOT!quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:49 schreef Paul-89 het volgende:
De topwedstrijd van het weekend met de traagste/saaiste commentator.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Lekker Jan, schop die Ries helemaal kapot .. Beetje met een dronken kop gaan auto rijden
Dat kan ook, maar in overleg met de VBL-modjes kan je hier ook over de wedstrijd buurtenquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:52 schreef alors het volgende:
Oh is dit het kletstopic? ik zat in live eredivisieverslagen..
Ja ik dacht al wat is het daar doodquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:52 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar in overleg met de VBL-modjes kan je hier ook over de wedstrijd buurten
Nee, snap niet waarom ze hem uitkiezen, zelfs diegene die het sbs6 commentaar doet is nog beter...quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik de enige boy die slaperig wordt van de replicator?²
Ik ook, in eigen doel...quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui, ik zie hem vandaag 2 keer scoren.²
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:55 schreef alors het volgende:
Waarom huren ze Evert niet in? Die brengt tenminste wat leven in de brouwerij
Leo Oldenburger?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:57 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Nee, snap niet waarom ze hem uitkiezen, zelfs diegene die het sbs6 commentaar doet is nog beter...
Sowieso jaquote:
NVS 4quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:59 schreef apienootje het volgende:
Eh, weet er iemand een livestream?
doet het niet bij mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |