Hoeveel hulp kan een ambulance bieden in muurvast staand verkeer?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:26 schreef Oom_Agent het volgende:
Op meerdere locaties in de omgeving van het station staan ambulances gereed. Dit omdat het verkeer muurvast zit en er bij calamiteiten toch hulp kan worden geboden.
Ja, dat krijg je voor einde treindienst niet meer rechtgebreid.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef Tim86 het volgende:
19.20 uur: Reizigers op Twitter: "Medewerkers NS zeggen dat de storing tot 4 uur gaat duren"
Ja, dat is het eind van de dienstregelingsdag. Ben maar niet bang dat het morgenochtend vroeg weer als een zonnetje gaat hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef Tim86 het volgende:
19.20 uur: Reizigers op Twitter: "Medewerkers NS zeggen dat de storing tot 4 uur gaat duren"
Wat doe jij met je foto's dat ze voor mij een lange horizontale streep zijn?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:35 schreef Crientj het volgende:
Ik wil ook zo'n foto kunnen maken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Fijne sjappies op RTL4. "Zonder railverkeerscontrolecentrum is het levensgevaarlijk omdat treinen dan zomaar tegen elkaar kunnen rijden."
Ik doe helemaal niets ;oquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat doe jij met je foto's dat ze voor mij een lange horizontale streep zijn?
Helemaal op tijd rijden zal het misschien niet, maar op die manier kun je er langs idd. Die hele route bestaat ook uit stukken die niet vanuit Utrecht geregeld worden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:39 schreef kebabkever het volgende:
Ik moet vanavond nog naar Rotterdam? Ik zou morgenochtend eventueel ook nog kunnen. Aan te raden om nu te gaan? Zwolle>Amersfoort>Schiphol>Alexander?
Ik denk dat je inderdaad er wel komt, als je Utrecht mijdt. Verwacht wel stampvolle treinen en veel vertraging.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:39 schreef kebabkever het volgende:
Ik moet vanavond nog naar Rotterdam? Ik zou morgenochtend eventueel ook nog kunnen. Aan te raden om nu te gaan? Zwolle>Amersfoort>Schiphol>Alexander?
Twijfelachtig, aangezien het ook in Amersfoort wel een chaos zal zijn. Ik denk dat je wanneer mogelijk beter morgenochtend kan gaan, is het in ieder geval een stuk rustiger en hebben NS en ProRail wat tijd gehad om alternatieven te verzinnen indien nodig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:39 schreef kebabkever het volgende:
Veel vertraging hoezo? Er zal niet veel zijn wat omgeleid wordt toch? Hooguit een paar ICE's of zo. De rest wordt gewoon opgeheven lijkt me. Stampvol akkoordquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik denk dat je inderdaad er wel komt, als je Utrecht mijdt. Verwacht wel stampvolle treinen en veel vertraging.
Vergeet niet dat in steeds meer treinseries materieel zal ontbreken. Dat zal ook treinen gaan treffen die niet naar Utrecht moeten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel vertraging hoezo? Er zal niet veel zijn wat omgeleid wordt toch? Hooguit een paar ICE's of zo. De rest wordt gewoon opgeheven lijkt me. Stampvol akkoord
nee ...vanaf en naar utrecht nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef Yreal het volgende:
rijden er nu alweer treinen?
ik hoor tegestrijdige shit
Zal een spannende omleidingsroute wordenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel vertraging hoezo? Er zal niet veel zijn wat omgeleid wordt toch? Hooguit een paar ICE's of zo. De rest wordt gewoon opgeheven lijkt me. Stampvol akkoord
Nou ja dat spul zal toch ergens blijven. Of aan de ene of aan de andere kant van de storing. Daar kan je normaliter gewoon mee pendelen lijkt me. De personeelsomloop wordt dan de eerste bottleneck IMHO.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Vergeet niet dat in steeds meer treinseries materieel zal ontbreken. Dat zal ook treinen gaan treffen die niet naar Utrecht moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |