Wat gaaf, gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je loyaal wilt zijn aan je huidige werkgever, en dat je het werk daar netjes wilt afronden. Zullen ze bij je nieuwe werkgever ook wel begrip voor hebben toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:15 schreef MMach het volgende:
Wanneer we er exact ingaan: dat kan niet lang meer duren, af of niet. De verbouwing heeft immers een merkwaardig staartje gekregen. Ik heb -na bijna een maand testen en besprekingen- een joboffer gehad dat ik niet kan weigeren. Het ziet er naar uit dat mijn hobby mijn beroep zal worden, want ik heb een contract getekend voor de positie projectleider bij een grote speler in de mid/high-end woningenbouw. Normaal gezien zou ik ergens half augustus beginnen en zal dan verantwoordelijk zijn voor de fase tussen ruwbouw en oplevering van alle woningen die zij bouwen (+-150/jaar, allemaal one-off woningen). De vereisten waren architect of ingenieur met affiniteit voor bouw, vloeiend drietalig en nog wat randvoorwaarden. Ik heb daar niet actief naar gezocht, want ik ben/was best tevreden met de job die ik nu heb, het is gewoon op mijn pad gekomen. Mijn huidige werkgever is compleet in shock, want dit komt een beetje als donderslag bij heldere hemel. Ik zit met mijn huidige job on top of the game en had dus een boel respect verdiend voor de manier waarop ik de zaken heb aangepakt. Intussen hebben ze me een tegenvoorstel gedaan, maar ik vrees dat ik daar niet zal op ingaan, want de lokroep van mijn oude liefde die de bouw is, is veel te sterk. In principe zou ik van de ene dag op de andere kunnen overstappen door mijn positie in het bedrijf, maar daardoor zou de continu rederdienst binnen de week falen met gigantische verliezen als gevolg. Iets wat ik mijn werk zeker niet wil aandoen. Zij hebben van dag 1 vertrouwen gehad in mij en er is geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om ze zomaar te laten zitten. Het is dus een bijzonder verdeeld gevoel op dit moment.
Ik heb er lang over kunnen nadenken en de nieuwe werkgever is een grote naam in de sector. Het is ook al iets waar ik al jaren aan denk, hoe interessant schepen en alles errond ook mogen zijn.(ik heb gewoon meerdere interesses, maar maar 1 passie). Het is al de 2de keer dat ik in het afgelopen jaar een gelijkaardige aanbieding heb gekregen maar de vorige keer was het voor dat bedrijf onmogelijk om mijn loonvereisten en randvoorwaarden in te lossen. Het is geen beslissing die hals over kop is genomen, er zijn een massa rondes aan te pas gekomen die met een 20tal kandidaten zijn gestart. Het is pas sinds gisteren dat ik weet dat ik de enige was die ze wilden voor de job. Enfin, of dat nu een goede keuze was of niet, dat zal de tijd alleen kunnen uitwijzen. Feit is dat ik me -gezien mijn jeugdige verschijning- zal mogen weren.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef AnneX het volgende:
Mmach !!! kan mij voorstellen dat de huidige werkgever in shock ligt.
Ik ook.
Ik dacht dat je bootjes- en alles (techniek) wat daarbij komt kijken - leuk vond ?
pfoe - je hebt de beslissing al genomen, begrijp ik.
Naar MMach zijn normen is dat heel erg veiligquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:00 schreef aloe_vera het volgende:
Mooi werk weer, maar die foto van jou op de ladderKriebels, doe niet zo eng!
Scheelt in ieder geval een bak geld met kant&klaar gekochte plinten. Ik heb het zelf vorig jaar ook zo geprobeerd (maar de plintjes staan nog altijd wel enkel in de grondverf te wachten in de schuurquote:Op woensdag 20 april 2011 10:47 schreef MMach het volgende:
Plintjes worden waarschijnlijk iets victoriaans van stijl. Vlakke voorkant en een kraaltje bovenaan. Misschien zal dat zelf te fabriceren zijn.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:49 schreef Finch het volgende:
Nice en nog gefeliciteerd met je Job.!
Nu maar wachten tot iemand in die kast gaat zitten wachten tot de volgende bezoeker van het toilet.
Been there, done that 0-)quote:Op maandag 2 mei 2011 11:49 schreef Finch het volgende:
Nice en nog gefeliciteerd met je Job.!
Nu maar wachten tot iemand in die kast gaat zitten wachten tot de volgende bezoeker van het toilet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |