quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:19 schreef Rectum het volgende:
Die van Wijko waarbij je er nog een beetje melk of water bij moet doen.
ah, dirk van de broek, ....quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:31 schreef Flokkie27 het volgende:
Ik welke supermarkten verkopen ze Wijko?
Dat dusquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:36 schreef joers1 het volgende:
Gewoo lekker zelf maken, betere is er niet...jammie.
En stelt geen reet voor...5 minuten werk
er is gewoon geen satesaus net zo lekker als eigengemaakte.....en de tijd die stopt in het halen, is langer dan de bereidingstijdquote:
Een test waarbij een panel van consumenten iets test is natuurlijk persoonlijk maar wel een weergave van wat algemeen als lekkerste wordt gevonden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:59 schreef joers1 het volgende:
Een test is natuurlijk onzin...smaak is iets persoonlijks...dat kan geen test testen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:01 schreef joers1 het volgende:
dan nog kun je niet stellen (en dat deed jij wel) dat iets het "beste" is...;)
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:36 schreef joers1 het volgende:
Gewoo lekker zelf maken, betere is er niet...jammie.
En stelt geen reet voor...5 minuten werk
nee hoor..ik spreek mezelf helemaal niet tegen..ik zeg niet dat MIJN saus als beste GETEST is...dat was wat iemand anders WEL zei...en dáár reageerde ik opquote:
...doen wij ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
wat ik doe is gewoon één grote pan zelf maken en dan porties invriezen
okequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:04 schreef joers1 het volgende:
[..]
nee hoor..ik spreek mezelf helemaal niet tegen..ik zeg niet dat MIJN saus als beste GETEST is...dat was wat iemand anders WEL zei...en dáár reageerde ik op
Jij leest echt niet goedquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:15 schreef Rectum het volgende:
[..]
Jammer, dat je het principe achter zo'n test niet snapt dan.![]()
![]()
Ik zal je conclusie doorgeven aan de Consumentenbond en programma's als Kieskeurig en Kassa.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:23 schreef joers1 het volgende:
Het principe snap ik heel goed....maar over smaakt valt niet te twisten en dan kan geen enkele test zeggen dat iets het beste is. De kwaliteit is uiteraard wel te testenMaar DAAR hadden we het niet over
Je kunt WEL zeggen dat iets als beste uit de test is gekomen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:23 schreef joers1 het volgende:
[..]
Jij leest echt niet goed
Het principe snap ik heel goed....maar over smaakt valt niet te twisten en dan kan geen enkele test zeggen dat iets het beste is. De kwaliteit is uiteraard wel te testenMaar DAAR hadden we het niet over
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:01 schreef Prego het volgende:
Zelfmaken in 5 minuten? Met pindakaas zeker
Grill dan op z'n minst zelf je pindas
goed ideequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.![]()
Maar jij maakt je er weer makkelijk van af.
Pluk ze dan minstens eerst zelf, die pinda's.
Sterker nog: kweek ze eerst zelf.
Dude! Zo heet dat nou eenmaal. Als beste getest is betekent niet dat ze het door een computer gehaald hebben en deze er als beste uitkwam.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:04 schreef joers1 het volgende:
[..]
nee hoor..ik spreek mezelf helemaal niet tegen..ik zeg niet dat MIJN saus als beste GETEST is...dat was wat iemand anders WEL zei...en dáár reageerde ik op
maar Haar Satesaus zat er niet tussen, misschien is dat voor de consumenten wel de beste.quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:59 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Dude! Zo heet dat nou eenmaal. Als beste getest is betekent niet dat ze het door een computer gehaald hebben en deze er als beste uitkwam.
Dat is dus precies wat ik bedoel. Ik neem toch aan dat iedereen wel begrijpt dat 'best getest' niet betekent dat elke mogelijke soort op de wereld getest is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:41 schreef loecje het volgende:
[..]
maar Haar Satesaus zat er niet tussen, misschien is dat voor de consumenten wel de beste.
een steekproef blijft een steekproef. je kan niet de gehele bevolking vragen en je kan ook niet alle mogelijke recepten laten testen. dus tja de beste is relatief.
Gefruite uitjes, knoflook, trassi, gula djawa ipv suiker, chili of wat sambal, wat djinten en gember, klein beetje foelie.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:29 schreef Zoheetik het volgende:
• Pindakaas
• Citroensap
• Ketjap manis
• Suiker
• Melk
• Water
dat ja, bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gefruite uitjes, knoflook, trassi, gula djawa ipv suiker, chili of wat sambal, wat djinten en gember, klein beetje foelie.
ik vind die boemboe-dingen dus echt helemaal niks, vooral omdat je op een gegeven moment toch vanalles en nog toevoegt om het op smaak te brengen. Mijn sausje is btw naar recept van mijn indo-vriendjequote:Op zaterdag 20 november 2010 16:51 schreef _Loki het volgende:
Als je het niet zelf wilt maken is de boemboe voor satésaus van AH huismerk goed.
Maar zelf maken is echt makkelijk. Mijn tante komt uit indonesië en die maakte het altijd zelf, met melk, goede pindakaas, wat sojasaus en wat sambal. Allemaal opwarmen in een pan tot een homogene massa. Héél simpel en zó lekker.
volgens mij is er ook nog een behoorlijk verschil tussen frietboer/kant-klaar-satésaus en indo-saus. Ik wil niks anders meer dan indoquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:07 schreef _Loki het volgende:
Die boemboe valt heel erg mee, het is de enige die lekker pittig en smaakvol is van die ik tot nu toe geprobeerd heb. Kant en klaar bakjes zijn sowieso vies.
je hebt nu wel recept van een aantal mensenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:27 schreef Stuart het volgende:
Door dit topic krijg ik nu zin in satesaus en dat hebben ze hier in Londen nagenoeg niet
Dat is waar. Ik kan het ook wel maken maar het is zo makkelijk als het al klaar isquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je hebt nu wel recept van een aantal mensen
Die inddquote:
goed idee...die is dan vast nóg lekkerderquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:22 schreef Flokkie27 het volgende:
Ik heb die van Wijko gekocht en die was inderdaad erg lekker. De volgende keer ga ik eens proberen hem zelf te maken.
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:21 schreef Zoheetik het volgende:
Ik vind die van Wijko juist helemaal niet lekker...
Wat vind je er dan niet lekker aan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:21 schreef Zoheetik het volgende:
Ik vind die van Wijko juist helemaal niet lekker...
Wijko:quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:29 schreef Zoheetik het volgende:
• Pindakaas
• Citroensap
• Ketjap manis
• Suiker
• Melk
• Water
lekker en kant en klaar en gezond bestaat niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:18 schreef Flokkie27 het volgende:
Ik ben op zoek naar lekkere kant en klare satésaus. Ik kocht eerst die van de Euroshopper (kleine bakjes), maar nu verkopen ze alleen nog maar grote. Nu ben ik op zoek naar een goed alternatief. Wie weet lekkere satésaus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |