dat ja, bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gefruite uitjes, knoflook, trassi, gula djawa ipv suiker, chili of wat sambal, wat djinten en gember, klein beetje foelie.
ik vind die boemboe-dingen dus echt helemaal niks, vooral omdat je op een gegeven moment toch vanalles en nog toevoegt om het op smaak te brengen. Mijn sausje is btw naar recept van mijn indo-vriendjequote:Op zaterdag 20 november 2010 16:51 schreef _Loki het volgende:
Als je het niet zelf wilt maken is de boemboe voor satésaus van AH huismerk goed.
Maar zelf maken is echt makkelijk. Mijn tante komt uit indonesië en die maakte het altijd zelf, met melk, goede pindakaas, wat sojasaus en wat sambal. Allemaal opwarmen in een pan tot een homogene massa. Héél simpel en zó lekker.
volgens mij is er ook nog een behoorlijk verschil tussen frietboer/kant-klaar-satésaus en indo-saus. Ik wil niks anders meer dan indoquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:07 schreef _Loki het volgende:
Die boemboe valt heel erg mee, het is de enige die lekker pittig en smaakvol is van die ik tot nu toe geprobeerd heb. Kant en klaar bakjes zijn sowieso vies.
je hebt nu wel recept van een aantal mensenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:27 schreef Stuart het volgende:
Door dit topic krijg ik nu zin in satesaus en dat hebben ze hier in Londen nagenoeg niet
Dat is waar. Ik kan het ook wel maken maar het is zo makkelijk als het al klaar isquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je hebt nu wel recept van een aantal mensen
Die inddquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:19 schreef Rectum het volgende:
Die van Wijko waarbij je er nog een beetje melk of water bij moet doen.
goed idee...die is dan vast nóg lekkerderquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:22 schreef Flokkie27 het volgende:
Ik heb die van Wijko gekocht en die was inderdaad erg lekker. De volgende keer ga ik eens proberen hem zelf te maken.
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:21 schreef Zoheetik het volgende:
Ik vind die van Wijko juist helemaal niet lekker...
Wat vind je er dan niet lekker aan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:21 schreef Zoheetik het volgende:
Ik vind die van Wijko juist helemaal niet lekker...
Wijko:quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:29 schreef Zoheetik het volgende:
• Pindakaas
• Citroensap
• Ketjap manis
• Suiker
• Melk
• Water
lekker en kant en klaar en gezond bestaat niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:18 schreef Flokkie27 het volgende:
Ik ben op zoek naar lekkere kant en klare satésaus. Ik kocht eerst die van de Euroshopper (kleine bakjes), maar nu verkopen ze alleen nog maar grote. Nu ben ik op zoek naar een goed alternatief. Wie weet lekkere satésaus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |