abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88909468
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:26 schreef Sandeeer het volgende:
EuroShopper _O_ _O_
lees anders de OP even door ^O^
Ja doei.
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:38:55 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88909878
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:23 schreef joers1 het volgende:

Het principe snap ik heel goed....maar over smaakt valt niet te twisten en dan kan geen enkele test zeggen dat iets het beste is. De kwaliteit is uiteraard wel te testen ;) Maar DAAR hadden we het niet over :)

Ik zal je conclusie doorgeven aan de Consumentenbond en programma's als Kieskeurig en Kassa.
Ze kunnen allemaal meteen ophouden te bestaan nu jij ze op dit punt wijst. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88909909
De satesaus van de aldi _O_
pi_88909949
Wijko
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_88910863
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:23 schreef joers1 het volgende:

[..]

Jij leest echt niet goed ;)
Het principe snap ik heel goed....maar over smaakt valt niet te twisten en dan kan geen enkele test zeggen dat iets het beste is. De kwaliteit is uiteraard wel te testen ;) Maar DAAR hadden we het niet over :)

Je kunt WEL zeggen dat iets als beste uit de test is gekomen. ;) ;) ;) Dat wil nog niet zeggen dat een ieder het hier mee eens moet zijn. :) ;) :)
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:13:08 #36
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_88911002
Zelfgemaakt is vaak lekkerder, als je een goed recept hebt, maar die van Wijko is een erg goed product, je wenst jezelf dat alle prefab zo goed zou zijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_88913073
Ik ga die van Wijko eens proberen. Zelf maken kan lekkerder zijn, maar een vriend van mij maakt hem ook zelf en die vind ik niet lekker. Ik ben thuis ook de enige die het eet. Ik zocht een kleine verpakking omdat we morgen gaan steengrillen met een klein groepje vrienden. 3 personen lusten satésaus. Bedankt voor jullie reacties!
pi_88921781
Zelfmaken in 5 minuten? Met pindakaas zeker :')
Grill dan op z'n minst zelf je pindas
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:12:36 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88922461
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 22:01 schreef Prego het volgende:
Zelfmaken in 5 minuten? Met pindakaas zeker :')
Grill dan op z'n minst zelf je pindas
Maar natuurlijk. ;)
Maar jij maakt je er weer makkelijk van af.
Pluk ze dan minstens eerst zelf, die pinda's.
Sterker nog: kweek ze eerst zelf. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88931481
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 22:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar natuurlijk. ;)
Maar jij maakt je er weer makkelijk van af.
Pluk ze dan minstens eerst zelf, die pinda's.
Sterker nog: kweek ze eerst zelf. ;)
goed idee ;)
pi_88934582
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:04 schreef joers1 het volgende:

[..]

nee hoor..ik spreek mezelf helemaal niet tegen..ik zeg niet dat MIJN saus als beste GETEST is...dat was wat iemand anders WEL zei...en dáár reageerde ik op :)
Dude! Zo heet dat nou eenmaal. Als beste getest is betekent niet dat ze het door een computer gehaald hebben en deze er als beste uitkwam.

Verder ben ik niet echt bekend met kant-en-klare pindasauzen. Het zelf maken is zo makkelijk en lekker dat ik dat eigenlijk nooit koop.
Oh, and that's a bad miss!
pi_88934809
ik vind die wijko satesaus alleen lekker bij de patat, bij de bami vind ik de satesaus van de aldi t lekkerst ;)
pi_88935258
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 09:59 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Dude! Zo heet dat nou eenmaal. Als beste getest is betekent niet dat ze het door een computer gehaald hebben en deze er als beste uitkwam.

maar Haar Satesaus zat er niet tussen, misschien is dat voor de consumenten wel de beste.
een steekproef blijft een steekproef. je kan niet de gehele bevolking vragen en je kan ook niet alle mogelijke recepten laten testen. dus tja de beste is relatief.
pi_88942635
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 10:41 schreef loecje het volgende:

[..]

maar Haar Satesaus zat er niet tussen, misschien is dat voor de consumenten wel de beste.
een steekproef blijft een steekproef. je kan niet de gehele bevolking vragen en je kan ook niet alle mogelijke recepten laten testen. dus tja de beste is relatief.
Dat is dus precies wat ik bedoel. Ik neem toch aan dat iedereen wel begrijpt dat 'best getest' niet betekent dat elke mogelijke soort op de wereld getest is.
Oh, and that's a bad miss!
  zaterdag 20 november 2010 @ 15:29:31 #45
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_88944098
• Pindakaas

• Citroensap

• Ketjap manis

• Suiker

• Melk

• Water
pi_88944120
ik mis nog wat specerijen in je 'recept'?
Ja doei.
  zaterdag 20 november 2010 @ 15:34:16 #47
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_88944232
Nee hoor, dit is 't :).
pi_88944264
dan mis ik ze nog steeds :+
Ja doei.
  zaterdag 20 november 2010 @ 15:39:55 #49
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_88944374
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:29 schreef Zoheetik het volgende:
• Pindakaas

• Citroensap

• Ketjap manis

• Suiker

• Melk

• Water
Gefruite uitjes, knoflook, trassi, gula djawa ipv suiker, chili of wat sambal, wat djinten en gember, klein beetje foelie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 20 november 2010 @ 15:40:01 #50
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_88944377
Dan doe je ze erbij in *) .Ik houd niet zo van scherp/kruidig.
Het "recept" is ook naar eigen inzicht, paar eetlepels pindakaas en de rest naar gevoel erbij.
pi_88944398
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gefruite uitjes, knoflook, trassi, gula djawa ipv suiker, chili of wat sambal, wat djinten en gember, klein beetje foelie.
dat ja, bijvoorbeeld O+

nu heb ik weer zin in pindasaus.. :9
Ja doei.
pi_88945329
uitje, knof, verse gember en trassi fruiten, pindakaas, ketjap en water erbij. Dan de djeroek peroet erbij en sambal naar smaak. Eventueel nog wat santen erbij :9 Alles even lekker laten pruttelen maar wel blijven roeren en naar smaak weer wat pindakaas, ketjap of water erbij. De blaadjes djeroek peroet eruit vissen en dan de staafmixer gebruiken voor een mooie gladde saus. Ik vries het gewoon in porties in van wat overblijft, ik maak altijd te veel :P
pi_88946334
Als je het niet zelf wilt maken is de boemboe voor satésaus van AH huismerk goed. :)
Maar zelf maken is echt makkelijk. Mijn tante komt uit indonesië en die maakte het altijd zelf, met melk, goede pindakaas, wat sojasaus en wat sambal. Allemaal opwarmen in een pan tot een homogene massa. Héél simpel en zó lekker.
pi_88946632
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 16:51 schreef _Loki het volgende:
Als je het niet zelf wilt maken is de boemboe voor satésaus van AH huismerk goed. :)
Maar zelf maken is echt makkelijk. Mijn tante komt uit indonesië en die maakte het altijd zelf, met melk, goede pindakaas, wat sojasaus en wat sambal. Allemaal opwarmen in een pan tot een homogene massa. Héél simpel en zó lekker.
ik vind die boemboe-dingen dus echt helemaal niks, vooral omdat je op een gegeven moment toch vanalles en nog toevoegt om het op smaak te brengen. Mijn sausje is btw naar recept van mijn indo-vriendje ;)
pi_88946924
Die boemboe valt heel erg mee, het is de enige die lekker pittig en smaakvol is van die ik tot nu toe geprobeerd heb. Kant en klaar bakjes zijn sowieso vies.
pi_88947197
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 17:07 schreef _Loki het volgende:
Die boemboe valt heel erg mee, het is de enige die lekker pittig en smaakvol is van die ik tot nu toe geprobeerd heb. Kant en klaar bakjes zijn sowieso vies.
volgens mij is er ook nog een behoorlijk verschil tussen frietboer/kant-klaar-satésaus en indo-saus. Ik wil niks anders meer dan indo :9
pi_88947475
Daar heb je zeker gelijk in. Frietboer satésaus en chinees-satésaus zijn ook niks.
pi_88947632
als je indo saus maakt kook je in ieder geval met liefde O+
pi_88947700
als je indo saus maakt kook je in ieder geval met liefde O+ :P
pi_88947801
Door dit topic krijg ik nu zin in satesaus en dat hebben ze hier in Londen nagenoeg niet :'(
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')