Ze zullen vast wel een corruptiebudget hebbenquote:Op maandag 22 november 2010 13:40 schreef fedsingularity het volgende:
Gerlusconi Hukker heeft alle media in de tang
en de huren?quote:Op maandag 22 november 2010 13:45 schreef xenobinol het volgende:
De komende maanden zullen we alleen maar een verdere daling zien want de kosten in de zorg stijgen, belastingen gaan omhoog. Baanzekerheid neemt verder af en starters verdienen significant minder dan een paar jaar geleden. Kortom..... de markt krimpt gestaagd door. -50% here we come
Over een jaar of 13 zullen we daar wel zitten, mits de overschotten niet drastisch de prijs onder druk zullen zetten. Maar ik verwacht tegen die tijd dat de prijzen van koopwoningen op zijn minst gehalveerd zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 13:49 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
en de huren?+50% here we come indeed.
Same here.quote:Op zondag 21 november 2010 09:48 schreef Garagedeur het volgende:
Ik heb tot nu toe weinig goed gedaan in m'n leven, maar prijs me dolgelukkig dat ik me niet het Nederlandse huiseigenaarschap in heb laten lokken. Het was er in 2006 bijna van gekomen, heeft me zelfs een relatie gekost, maar ik weet 100% zeker dat ik de juiste keuze heb gemaakt.
buitengewoon logisch verbandquote:Op maandag 22 november 2010 14:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Over een jaar of 13 zullen we daar wel zitten, mits de overschotten niet drastisch de prijs onder druk zullen zetten. Maar ik verwacht tegen die tijd dat de prijzen van koopwoningen op zijn minst gehalveerd zijn.
Tering gek ik moest wel lachen hieromquote:Op maandag 22 november 2010 14:06 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Same here.
Ik heb ook altijd verkondigd dat Hollandse Vrouwen de drijvende kracht zijn achter de nesteldrang in dit land. Waarbij manlief uiteraard wel het grootste deel van de hypotheekschuld op zich dient te nemen. En als het mis gaat mag hij een dikke oprotpremie voor haar neertellen
Serieus, dit land is dik ge-hijacked door het feminisme. Verwijfde-links-lullen-rechts-vullen cultuur in dit landje. Hebben ze goed voor elkaar (gehad)!
Maar de crisis rekent prima af met deze verwaande grieten.
Hollandsche vrouwen. Breek me de bek niet open.quote:Op maandag 22 november 2010 14:06 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Same here.
Ik heb ook altijd verkondigd dat Hollandse Vrouwen de drijvende kracht zijn achter de nesteldrang in dit land. Waarbij manlief uiteraard wel het grootste deel van de hypotheekschuld op zich dient te nemen. En als het mis gaat mag hij een dikke oprotpremie voor haar neertellen
Serieus, dit land is dik ge-hijacked door het feminisme. Verwijfde-links-lullen-rechts-vullen cultuur in dit landje. Hebben ze goed voor elkaar (gehad)!
Maar de crisis rekent prima af met deze verwaande grieten.
Tja, die 5 dollar stelt niks voor in Thailand! Je moet toch ergens ander je je verzetje vandaan halen als je niet eens het dak boven je hoofd bezit.quote:Op maandag 22 november 2010 16:07 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Hollandsche vrouwen. Breek me de bek niet open.
Ik heb nu een pindaatje. Moest er vroeger niks van hebben, al die kleurtjes, maar ben helemaal om.
Thailand?quote:Op maandag 22 november 2010 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, die 5 dollar stelt niks voor in Thailand! Je moet toch ergens ander je je verzetje vandaan halen als je niet eens het dak boven je hoofd bezit.
Daar gaan alle huurstakkers heen.quote:
Wacht maar tot ze wil nestelen.quote:Neehoor, gewoon half-Hollands glorie. Hoogopgeleid en bepaald niet onbemiddeld. En ze huurt ook, dat is natuurlijk het allerbelangrijkste.
Errrrrrrr, que?quote:Op maandag 22 november 2010 13:45 schreef xenobinol het volgende:
De komende maanden zullen we alleen maar een verdere daling zien want de kosten in de zorg stijgen, belastingen gaan omhoog. Baanzekerheid neemt verder af en starters verdienen significant minder dan een paar jaar geleden. Kortom..... de markt krimpt gestaagd door. -50% here we come
Tja. Blijft toch vreemd. Weten dat de huren alsmaar stijgen maar toch verwachten dat het alternatief, kopen, fors goedkoper gaat worden.quote:Op maandag 22 november 2010 14:21 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
buitengewoon logisch verbandKopen wordt dan een factor vier meer aantrekkelijk
Ik denk dat zelfs jij dan overstag gaat
Ik vind het anders wel een toepasselijk stukje:quote:Op maandag 22 november 2010 16:47 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
heb je ook zo'n mooi stukje over narcisme?
Ik denk dan echter voornamelijk aan de beslissing te blijven huren.quote:denk hiervoor bijvoorbeeld aan het aanschaffen van een huis, of een relatie beginnen.
Nee de ICT heeft tekort aan ervaren mensen, de mensen die een baan hebben met goed inkomen hebben reeds gekocht en zitten tot aan hun oogballen....quote:Op maandag 22 november 2010 16:20 schreef Scorpie het volgende:
Errrrrrrr, que?
ICT-sector heeft baantekort, starters verdienen meer dan 2 jaar geleden, baanzekerheid is voornamelijk het probleem bij laagopgeleide mensen die sowieso niet kunnen kopen, dus het is nogal wat wat je hier zegt xeno.
Ik doe een aanname op basis van een zekere inflatie, de huizenprijzen zijn veel sterker gestegen als de inflatie en juist daarom gaat er een correctie komen. Het betaalbaarheidsniveau is nog steeds te ongunstig imo.quote:Op maandag 22 november 2010 16:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Tja. Blijft toch vreemd. Weten dat de huren alsmaar stijgen maar toch verwachten dat het alternatief, kopen, fors goedkoper gaat worden.
Wellicht kan Xeno zijn uitspraak nader toelichten?
Indiase damesquote:Op maandag 22 november 2010 16:52 schreef Istrilyin het volgende:
Garagedeur, je hebt 100% gelijk. Mijn vrouw komt uit de buurt van Mumbai, ongeveer jouw redenatie gevolgd. Scheelt een hoop qua ruimte/hypotheek eisen! Mixed race kindjes zijn prima trouwens.
Ja.... dat zou leuk zijnquote:Op maandag 22 november 2010 16:47 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
heb je ook zo'n mooi stukje over narcisme?
van jezelf houden is niks mis mee hoor.quote:Op maandag 22 november 2010 16:54 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ja.... dat zou leuk zijn![]()
Iets met kopers die en van zichzelf en van hun huis houden
quote:
Bron?quote:Op maandag 22 november 2010 16:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Errrrrrrr, que?
ICT-sector heeft baantekort, starters verdienen meer dan 2 jaar geleden, baanzekerheid is voornamelijk het probleem bij laagopgeleide mensen die sowieso niet kunnen kopen, dus het is nogal wat wat je hier zegt xeno.
Om van anderen te houden moet je eerst van jezelf houden, zo was het toch?quote:Op maandag 22 november 2010 16:54 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
van jezelf houden is niks mis mee hoor.
ik hou ontzettend veel van je, dat weet je toch?quote:Op maandag 22 november 2010 16:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Om van anderen te houden moet je eerst van jezelf houden, zo was het toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |