Je hoeft geen enter meer te drukken bij het surfen... typ je iets in dan zie je of google met het betreffende woord óf je gaat meteen naar de website.quote:
Als je hier op de 3e link krijgt gaat ie naar google docs?quote:
Je, je moet daar op de 3e link klikken, dat is een .docquote:
Ze nemen de wereld over!quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:50 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hebben ze ook al een search?
Er komen geen links bedoel ik dusquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je, je moet daar op de 3e link klikken, dat is een .doc
Nee.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:58 schreef Parafernalia het volgende:
Kun je die zoekbalk vastzetten? ctrl-f?
Hoe bedoel je vastzetten?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:58 schreef Parafernalia het volgende:
Kun je die zoekbalk vastzetten? ctrl-f?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe bedoel je vastzetten?
Dat je het altijd kan zien?
Euh, nee? Dat ding gebruik ik zelden, die hoeft echt niet altijd op de pagina te staan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:25 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze dat vastzetten van het zoekvenster niet allang een keer geregeld hebben, die programmeurs gebruiken Chrome toch zelf ook, dan ervaren ze zelf toch ook hoe onhandig het is dat dat zoekvenstertje weer weg is zodra je naar een andere pagina gaat.
Maar weer eens proberen dan. Tot nu toe heeft hij het nooit gewerkt bij mij.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:00 schreef JoshuaL het volgende:
Google Quick Scroll is echt een fijne extensie! Kan nu al niet meer zonder.
Ja maar doe dan de optie?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Euh, nee? Dat ding gebruik ik zelden, die hoeft echt niet altijd op de pagina te staan.
Nou ik denk dat hij het meer bedoelt als je het nodig hebt om ergens naar iets te zoeken op verschillende pagina's dat zodra je een andere pagina bezoekt (of refresht) dat de zoekvenster weg is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Euh, nee? Dat ding gebruik ik zelden, die hoeft echt niet altijd op de pagina te staan.
Dat bedoelt hij zij inderdaad.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:38 schreef Dale. het volgende:
Nou ik denk dat hij het meer bedoelt als je het nodig hebt om ergens naar iets te zoeken op verschillende pagina's dat zodra je een andere pagina bezoekt (of refresht) dat de zoekvenster weg is.
Preciesquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:21 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dat bedoelt hij zij inderdaad.Natuurlijk moet dat zoekvenster niet áltijd in beeld blijven, maar als ik op ctrl-f heb gedrukt, vind ik dat hij wel in beeld moet blijven staan. Gewoon totdat ik hem zelf weer wegklik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |