abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88911444
Nice
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:00:08 #127
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88912511
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:47 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee, dat staat ook niet in die quote *)
ik bedoel er ook niets mee naar jou persoonlijk maar ik bedoel aan te geven dat het best glad ijs is waar je je met zulke argumenten op begeeft

die figuren als in die Pedo partij vinden ook dat het goed kan zolang er geen dwang in het spel is maar sprake is van speelse verwkennerij ofzoiets
dat er van schade in zo'n geval (zonder dwang dus) geen sprake kan zijn en dus moet het kunnen ... die vinden 16 alleen iets aan de oude kant ;)
Nee klopt, maar ik gaf Dagonet wel gelijk toen hij zei dat het een overtreding van de wet is en dat de wet de wet is en nagevolgd moet worden.

In ieder geval ben ik geen pedofiel en ik weet ook niet wat voor standpunten ze precies hebben. Dank voor de heads up in ieder geval. ;)
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_88913482
Dit misbruik noemen :') :') :')
pi_88913688
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:58 schreef Hans_Clock het volgende:
[ afbeelding ]

Zo'n geile latina-lerares heb ik helaas nooit gehad. Die jongen zal wel zelfmoordneigingen hebben.
armen jongen.dat het aan het licht is gekomen .
ik had ze ook gedaan
  zaterdag 20 november 2010 @ 00:51:53 #130
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_88930094
Als een meisje vrijwillig seks heeft met de knappe leraar waar alle meisjes uit de klas verliefd op zijn moet dat voor jullie ook geen probleem zijn.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  zaterdag 20 november 2010 @ 01:07:05 #131
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_88930581
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Zijn de mensen die dit geen misbruik vinden, ook van die types die niet geloven dat een man mishandelt kan worden door een vrouw?
Bestaan er zulke sukkels?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 20 november 2010 @ 01:22:13 #132
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_88930959
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2010 01:07 schreef Ringo het volgende:

[..]

Bestaan er zulke sukkels?
In ieder geval 1.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  zaterdag 20 november 2010 @ 06:44:51 #133
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_88933467
Volgens de berichtgeving heeft ze sex gehad met meerdere jongens op haar school. Het lijkt er dus op dat ze de voorkeur heeft voor jonge scholiertjes. Hebben hier te maken met een pedo-cougar?

Jennifer Riojas: Teacher in School Sex Case Is Pregnant (VIDEO)

Maarre...: Nice! Knappe vrouw!
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_88935847
Lekker juffie, groot gelijk. :9
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_88936386
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Omdat ze een minderjarige hormonenbom heeft misbruikt, voor haar eigen seksuele genot.

Tuurlijk wil je als 16jarige je lekkere lerares neuken. Als jij echter als 25jarige lerares een 16jarige leerling neukt is dat gewoon misbruik en terecht.

Zijn de mensen die dit geen misbruik vinden, ook van die types die niet geloven dat een man mishandelt kan worden door een vrouw?
Het is terecht misbruik, omdat er sprake is van een ongelijkwaardige machtsverhouding.
Er zijn ook jongens die 'misbruikt' zijn en daar wel degelijk nadelige gevolgen van hebben ondervonden. Ook als het om een vrouw ging die er best leuk uitzag. Het ging er dan vaak om dat ze dachten een verhouding te hebben, terwijl ze gewoon gebruikt werden voor het seksuele genot van de dame. Er werd dus gebruikt gemaakt van hun naiviteit. (Ik heb hier geen bron van. Ik zag ooit zoiets op tv.)

Aan de andere kant denk ik wel dat onluikende seksualiteit voor jongens anders is. Misschien is het helemaal niet zo gek als jonge jongens worden 'ingewijd' door een ervaren minnares.
En als de 25-jarige lerares en de 16-jarige hormonenbom er lol aan beleven, wat is het probleem dan nog? Behalve dan dat het niet mag volgens een algemene regel die in het leven is geroepen om zwakkeren te beschermen.

Ik zie het verband niet met je laatste opmerking?
  zaterdag 20 november 2010 @ 12:09:08 #136
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88937349
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:59 schreef Dagonet het volgende:
Jongen is 16. Age of consent in Amerika is 18. Legaal gezien kán hij geen instemming geven. Dus is het verkrachting.
Elke staat heeft daar zijn eigen regels voor. De AOC in Texas is 17, dus ja, het is alsnog overtreding.

De meest voorkomende AOC in Amerika is 16, 18 geldt maar in 12 staten van Amerika, 24% van het land om precies te zijn.

Even voor de duidelijkheid. ;)

Edit: Nu vind ik iets:

Section 21.12 further prohibits all sexual contact between an employee of a school (including educators) and a student enrolled at the primary or secondary school where said employee works (unless the student is the employee's spouse). No age is specified by the statute (thus, even if the student has reached consent age of 17, it is still a violation), and violations are a second degree felony.

Dus de AOC is in deze zaak helemaal niet relevant omdat de lerares sowieso in overtreding is.
With my pack on my back, down the road I will stray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')