Nee klopt, maar ik gaf Dagonet wel gelijk toen hij zei dat het een overtreding van de wet is en dat de wet de wet is en nagevolgd moet worden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee, dat staat ook niet in die quote
ik bedoel er ook niets mee naar jou persoonlijk maar ik bedoel aan te geven dat het best glad ijs is waar je je met zulke argumenten op begeeft
die figuren als in die Pedo partij vinden ook dat het goed kan zolang er geen dwang in het spel is maar sprake is van speelse verwkennerij ofzoiets
dat er van schade in zo'n geval (zonder dwang dus) geen sprake kan zijn en dus moet het kunnen ... die vinden 16 alleen iets aan de oude kant
armen jongen.dat het aan het licht is gekomen .quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:58 schreef Hans_Clock het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n geile latina-lerares heb ik helaas nooit gehad. Die jongen zal wel zelfmoordneigingen hebben.
Bestaan er zulke sukkels?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Zijn de mensen die dit geen misbruik vinden, ook van die types die niet geloven dat een man mishandelt kan worden door een vrouw?
In ieder geval 1.quote:
Het is terecht misbruik, omdat er sprake is van een ongelijkwaardige machtsverhouding.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Omdat ze een minderjarige hormonenbom heeft misbruikt, voor haar eigen seksuele genot.
Tuurlijk wil je als 16jarige je lekkere lerares neuken. Als jij echter als 25jarige lerares een 16jarige leerling neukt is dat gewoon misbruik en terecht.
Zijn de mensen die dit geen misbruik vinden, ook van die types die niet geloven dat een man mishandelt kan worden door een vrouw?
Elke staat heeft daar zijn eigen regels voor. De AOC in Texas is 17, dus ja, het is alsnog overtreding.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:59 schreef Dagonet het volgende:
Jongen is 16. Age of consent in Amerika is 18. Legaal gezien kán hij geen instemming geven. Dus is het verkrachting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |