abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88904503
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:22 schreef vergezocht het volgende:
Is dat een Spaanse vrouw? En waarom wordt die minderjarige niet aangeklaagd? Kan toch wel in Amerika?
Hoe kan je seks hebben in een ziekenhuis? Letten de medewerkers daar niet altijd zwaar op?
Bedden zat in een ziekenhuis hoor.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_88904670
Hierop past maar een reactie:

NICE!
Je suis Charlie Sheen
pi_88904683
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:24 schreef Ringo het volgende:

[..]

Juridisch gezien klinkt het allemaal niet zo lekker omdat voor de wet nu eenmaal iedereen gelijk is. Het is echter een misvatting (die de afgelopen decennia helaas gemeengoed is geworden) te denken dat de juridische gelijkschakeling tussen man en vrouw vanuit biologisch oogpunt even vanzelfsprekend is. Het zijn de genen die het verschil maken en dat verschil is er. Zoals jongens van nature geneigd zijn met auto's te spelen en meisjes met poppen, zo hebben ze ook een volstrekt andere beleving van seksualiteit. Het is jammer dat daar in juridisch opzicht zo moeilijk een mouw aan te passen is.
Dat betekent dat je te veel per individu moet gaan kijken. Hoewel ik het met je eens ben dat er hormoonverschillen zijn tussen jongens en meisjes op die leeftijd, kan je niet zeggen dat jongens altijd meer plezier hebben aan seks dan meisjes. Dat is ridicuul.
Dus op het moment dat een jongen en een meisje even vrijwillig dezelfde seksuele handelingen doen in dezelfde situatie (meerderjarig en leraar), zullen ze ook gelijk moeten worden behandeld.
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:52:44 #104
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_88905642
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:24 schreef Ringo het volgende:

[..]

Juridisch gezien klinkt het allemaal niet zo lekker omdat voor de wet nu eenmaal iedereen gelijk is. Het is echter een misvatting (die de afgelopen decennia helaas gemeengoed is geworden) te denken dat de juridische gelijkschakeling tussen man en vrouw vanuit biologisch oogpunt even vanzelfsprekend is. Het zijn de genen die het verschil maken en dat verschil is er. Zoals jongens van nature geneigd zijn met auto's te spelen en meisjes met poppen, zo hebben ze ook een volstrekt andere beleving van seksualiteit. Het is jammer dat daar in juridisch opzicht zo moeilijk een mouw aan te passen is.
Dat er verschillen zijn vanuit biologisch oogpunt ben ik gelijk met je eens (hoewel ik dat van die aanleg voor auto's of poppen lichtelijk betwijfel). Punt is wel, dat wanneer dit er op neer komt dat vrouwen achter het aanrecht horen (waar je toch best genetische argumenten voor kan bedenken), het discriminatie is. Terwijl wanneer het er op neerkomt dat seks met een minderjarige jongen minder snel misbruik is dan seks met een minderjarig meisje, het allemaal prima is.

Wat voor signaal zou het afgeven als deze vrouw niet werd veroordeeld? Vrouwen die geen man kunnen vinden, zouden massaal voor de minderjarigen gaan, want dit mag toch. Jongens die zich wel misbruikt voelen, stappen niet meer naar de politie omdat ze toch niet serieus genomen worden (no pun intended). Tevens wil ik benadrukken, dat het bij misbruik natuurlijk bar weinig uitmaakt wat het slachtoffer ervan vindt, het gaat om de dader.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rechtse_Hippie op 19-11-2010 15:58:33 ]
pi_88907571
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:52 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Dat er verschillen zijn vanuit biologisch oogpunt ben ik gelijk met je eens (hoewel ik dat van die aanleg voor auto's of poppen lichtelijk betwijfel). Punt is wel, dat wanneer dit er op neer komt dat vrouwen achter het aanrecht horen (waar je toch best genetische argumenten voor kan bedenken), het discriminatie is. Terwijl wanneer het er op neerkomt dat seks met een minderjarige jongen minder snel misbruik is dan seks met een minderjarig meisje, het allemaal prima is.

Wat voor signaal zou het afgeven als deze vrouw niet werd veroordeeld? Vrouwen die geen man kunnen vinden, zouden massaal voor de minderjarigen gaan, want dit mag toch. Jongens die zich wel misbruikt voelen, stappen niet meer naar de politie omdat ze toch niet serieus genomen worden (no pun intended). Tevens wil ik benadrukken, dat het bij misbruik natuurlijk bar weinig uitmaakt wat het slachtoffer ervan vindt, het gaat om de dader.
Ervan uitgaand dat het artikel klopt is deze jongen vrijwillig een (seks)relatie aangegaan met een aantrekkelijke jonge vrouw. Het is vanuit menselijk perspectief dan ook absurd hier te spreken van een slachtoffer.Laten we vanaf nu allemaal "eindbaas" zeggen. *O* _O_
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:57:59 #106
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_88908193
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:44 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ervan uitgaand dat het artikel klopt is deze jongen vrijwillig een (seks)relatie aangegaan met een aantrekkelijke jonge vrouw. Het is vanuit menselijk perspectief dan ook absurd hier te spreken van een slachtoffer.Laten we vanaf nu allemaal "eindbaas" zeggen. *O* _O_
Ik ben bereid hierin mee te gaan. Dus bij deze:

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:52 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Tevens wil ik benadrukken, dat het bij misbruik natuurlijk bar weinig uitmaakt wat de eindbaas ervan vindt, het gaat om de dader.
pi_88908398
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:21 schreef Adames het volgende:

[..]

grote onzin natuurlijk, volgens de wet moet je iedereen gelijk behandelen.
Net of meisjes nooit zin in seks hebben, of dat jongens altijd geacht worden om altijd zin te hebben.

Dat 16 jarige meisje wat neukt met de leraar zal ook zin hebben gehad, lekker vastgepakt worden door die grote mannenhanden, niet van die pussy handjes zoals de 4 HAVO jongens. Maar toch wil jij een verschil maken tussen mannen en vrouwen? Idioot.
volgens de wet...maar jongens zijn anders dan meisjes helemaal op die leeftijd.

jongetjes denken alleen aan neuken terwijl meisjes juist in die leeftijd in een onstabiele psychische ontwikkeling zijn en een makkeloijk slachtoffer
  Moderator vrijdag 19 november 2010 @ 17:10:12 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88908757
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:19 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Daar heb je ook zonder twijfel gelijk in, het is wetsovertreding. Maar dan nog, als beide mensen het niet als verkrachting ervaren, moet het dan bestraft worden als verkrachting? Wat jij zegt is gewoon waar maar toch vind ik het een beetje krom.

En daarbij komt dat hij op papier niet handelingsbekwaam is, true, maar een jongen van zestien is zich wel bewust van waar hij mee bezig is. Het wordt in het artikel ook omschreven als een 'relatie'.
pedofielen gebruiken hetzelfde argument wist je dat?

maar goed, ik kan het ook niet helpen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:40:32 #109
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88909920
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

pedofielen gebruiken hetzelfde argument wist je dat?

maar goed, ik kan het ook niet helpen
Nee dat wist ik niet. Zeggen pedofielen ook dat het evengoed wetsovertreding is en dat dat bestraft moet worden?
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:40:37 #110
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_88909924
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:02 schreef plintentrap het volgende:

[..]

volgens de wet...maar jongens zijn anders dan meisjes helemaal op die leeftijd.

jongetjes denken alleen aan neuken terwijl meisjes juist in die leeftijd in een onstabiele psychische ontwikkeling zijn en een makkeloijk slachtoffer
Ach ja, mijn zus zei altijd dat meisjes volwassener zijn dan jongens. Volgens die logica is het verwerpelijker om met een minderjarige jongen seks te hebben, dan met een minderjarig meisje.

Ben ik trouwens de enige die vindt dat het JUIST misbruik is, omdat 16jarigen alleen maar aan seks denken? Hierdoor dacht de jongen in kwestie, waarschijnlijk niet erg rationeel na toen hij een seksuele relatie met die lerares aanging. Waarschijnlijk zou hij alles hebben geneukt wat 2 benen en een kut heeft, en daar heeft zij mooi gebruik van gemaakt om aan haar trekken te komen. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik wil die jongen niet in een slachtofferrol praten, maar zij is wel degelijk een dader en wmb gaat het juist om de doelen van de dader bij misbruik, niet of de eindbaas (ja ik zei het NotYou) het wel best vindt.
pi_88910094
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:40 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Ach ja, mijn zus zei altijd dat meisjes volwassener zijn dan jongens. Volgens die logica is het verwerpelijker om met een minderjarige jongen seks te hebben, dan met een minderjarig meisje.

Ben ik trouwens de enige die vindt dat het JUIST misbruik is, omdat 16jarigen alleen maar aan seks denken? Hierdoor dacht de jongen in kwestie, waarschijnlijk niet erg rationeel na toen hij een seksuele relatie met die lerares aanging. Waarschijnlijk zou hij alles hebben geneukt wat 2 benen en een kut heeft, en daar heeft zij mooi gebruik van gemaakt om aan haar trekken te komen. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik wil die jongen niet in een slachtofferrol praten, maar zij is wel degelijk een dader en wmb gaat het juist om de doelen van de dader bij misbruik, niet of de eindbaas (ja ik zei het NotYou) het wel best vindt.
:D ^O^
Je suis Charlie Sheen
  Moderator vrijdag 19 november 2010 @ 17:47:51 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88910175
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:40 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Nee dat wist ik niet. Zeggen pedofielen ook dat het evengoed wetsovertreding is en dat dat bestraft moet worden?
nee, dat staat ook niet in die quote *)
ik bedoel er ook niets mee naar jou persoonlijk maar ik bedoel aan te geven dat het best glad ijs is waar je je met zulke argumenten op begeeft

die figuren als in die Pedo partij vinden ook dat het goed kan zolang er geen dwang in het spel is maar sprake is van speelse verwkennerij ofzoiets
dat er van schade in zo'n geval (zonder dwang dus) geen sprake kan zijn en dus moet het kunnen ... die vinden 16 alleen iets aan de oude kant ;)
pi_88910249
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:17 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Omdat ze gewoon de wet overtreden heeft? En hij te jong is voor de wet om daar zeggenschap over te kunnen hebben gehad? Hij is niet handelingsbekwaam in dit opzicht dus hij heeft nooit kunnen instemmen en dus valt het onder verkrachting.
Een harde lijkt me anders instemming genoeg.

Verder: Nice
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_88910309
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:50 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Een natte gleuf bij een minderjarig meisje is dus ook gelijk instemming? Juist jij als jongen zou moeten weten dat je op die leeftijd om alles een stijve krijgt.
pi_88910368
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:51 schreef Adames het volgende:

[..]

Een natte gleuf bij een minderjarig meisje is dus ook gelijk instemming? Juist jij als jongen zou moeten weten dat je op die leeftijd om alles een stijve krijgt.
Ach, doe nou niet zo zwaar. Elke 16 jarige knaap zou graag suf geneukt willen worden door een 25 jarige lerares. Die jongen houdt er echt geen blijvende schade aan over.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:53:33 #116
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_88910387
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:50 schreef Boris_Karloff het volgende:

Vrouwen worden ook gewoon nat bij een verkrachting hoor.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:54:27 #117
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88910416
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:22 schreef vergezocht het volgende:
Is dat een Spaanse vrouw? En waarom wordt die minderjarige niet aangeklaagd? Kan toch wel in Amerika?
Hoe kan je seks hebben in een ziekenhuis? Letten de medewerkers daar niet altijd zwaar op?
Nee.

Toen ik 17 was, heb ik 3 weken een kamer gedeeld met een 17-jarige jongen. We zagen misschien 1x per dag een zuster, dus niemand die dat in de gaten houdt.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  Moderator vrijdag 19 november 2010 @ 17:55:22 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88910447
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:53 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ach, doe nou niet zo zwaar. Elke 16 jarige knaap zou graag suf geneukt willen worden door een 25 jarige lerares. Die jongen houdt er echt geen blijvende schade aan over.
en 14?

in die southpark episode die we allemaal vrolijk quoten gaat het om een kleuter
wel een jongetje dus alstie hem omhoog krijgt moet het gewoon maar kunnen toch?

nice!
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:55:34 #119
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_88910450
quote:

[..]

En daar had zij geen gehoor aan mogen geven. Nu is ze schuldig aan statutory rape.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_88910501
Haha, ik lees nergens dat de seks van een kant uit kwam? En dus is er geen sprake van seksuele contacten zonder instemming.

Waarom gebruikt de Telegraaf dan de benaming "seksueel misbruik"?
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_88910534
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:56 schreef Chowi het volgende:
Haha, ik lees nergens dat de seks van een kant uit kwam? En dus is er geen sprake van seksuele contacten zonder instemming.

Omdat dat nog steeds de goede benaming is hiervoor.
pi_88910553

Zo'n geile latina-lerares heb ik helaas nooit gehad. Die jongen zal wel zelfmoordneigingen hebben.
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:59:52 #123
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_88910577
quote:
Jongen is 16. Age of consent in Amerika is 18. Legaal gezien kán hij geen instemming geven. Dus is het verkrachting.

quote:
Omdat het dat gewoon dus ook is. Helemaal omdat het een leraar/leerling relatie betrof. Die zijn helemaal uit den boze.
pi_88910606
quote:

[..]

En daar heb je het nou fout. Je hebt gelijk dat het in sommige gevallen helemaal niet zo erg was. Maar om te zeggen dat 'elke' jongen dat prima zou vinden is natuurlijk absurd.
Je hebt nog steeds te maken met een relatie tussen een minderjarige puberige jongen en een oudere vrouw die ook nog eens in een belangrijk deel van zijn leven een bepaalde macht heeft, namelijk als lerares zijnde.
Juist vanwege die scheve machtsverhouding zou je dit nooit moeten doen en dient dit zeker als strafbaar te worden gesteld. Vooral de volwassene zou beter moeten weten.
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:01:26 #125
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_88910622
quote:

Omdat ze een minderjarige hormonenbom heeft misbruikt, voor haar eigen seksuele genot.

Tuurlijk wil je als 16jarige je lekkere lerares neuken. Als jij echter als 25jarige lerares een 16jarige leerling neukt is dat gewoon misbruik en terecht.

Zijn de mensen die dit geen misbruik vinden, ook van die types die niet geloven dat een man mishandelt kan worden door een vrouw?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')