Maar staat dit ook als delict in het wetboek van strafrecht? Wat iemand in zijn privé leven doet zal mij een zorg zijn verder.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:55 schreef Nielsch het volgende:
De nummer 1 op de PvdA lijst voor Noord-Holland is mijn oude rector, en toen ik in 6 vwo zat heeft hij zijn vrouw en dochter (tevens klasgenote) in de steek gelaten voor z'n secretaresse.
Nee dat niet. Maar ik wilde het wel even melden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:57 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maar staat dit ook als delict in het wetboek van strafrecht? Wat iemand in zijn privé leven doet zal mij een zorg zijn verder.
Bedankt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar ik wilde het wel even melden.
Ok, dus dan hoefde Jack de Vries ook niet weg?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:57 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maar staat dit ook als delict in het wetboek van strafrecht? Wat iemand in zijn privé leven doet zal mij een zorg zijn verder.
Dat is een keuze die hij voor zichzelf heeft gemaakt. Verder zie ik nogal een verschil tussen een schooldirecteur (geen politieke functie), die zijn secretaresse doorsmeert, en een staatssecretaris van Defensie die zijn adjudant wat over normen en waarden bijleert. Jij ook?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ok, dus dan hoefde Jack de Vries ook niet weg?
Mwho, ligt er maar aan wat het was. Als het waar is dat die lucassen (pvv) bijv. een oude man met gehoorapparaat met water gooide, kopstoot uitdeler is, werkelijk iemand dreigde in diens brievenbus te pissen en zo, dan is dat wel wat anders dan een bestuurder = voorbeeldfunctie / financiële middelen macht, die ooit als puber een gevulde koek jatte.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:57 schreef Arglist het volgende:
Wat iemand in zijn privé leven doet zal mij een zorg zijn verder.
Ah een downplayer, ook pvda webteam lid wellicht?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:44 schreef Kumerian het volgende:
Even kijken hoor....
De eerste link verteld over iemand die volgens HPdeTijd tweemaal veroordeelt is voor rijden onder invloed maar waar nazoekwerk oplevert dat ze helemaal nooit veroordeelt is.
Samenvatting: Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Heel leuk. Maar volgens mij begrijp jij niet dat als je wetten, beleidsregels, gedragscodes etc. overtreedt, dat dat niet meer valt onder het mom 'privéleven'... Dan kom je namelijk in een conflict met de staat of je werkgever. Daar zitten vaak gevolgen aan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Mwho, ligt er maar aan wat het was. Als het waar is dat die lucassen (pvv) bijv. een oude man met gehoorapparaat met water gooide, kopstoot uitdeler is, werkelijk iemand dreigde in diens brievenbus te pissen en zo, dan is dat wel wat anders dan een bestuurder = voorbeeldfunctie / financiële middelen macht, die ooit als puber een gevulde koek jatte.
Jack de vries idem, met name omdat ie van het cda is en die vrouw dus ook (wederom net als lucassen, pvv) ondergeschikte was e.d.
Dat de pvda een geschiedenis van behoorlijk wat bestuurders heeft 'die wel een borreltje lusten' mag wel bekend zijn, en dan kan je zelf wel nagaan hoeveel er niet gepakt zijn. Op een dag kan zo een provincie lid ook op de 2e kamerlijst staan, of eerste kamer, of ministerspost e.d. Dus dan nu maar gelijk e.e.a. voorkomen niet waar?
Je haalt de verkeerde aan hoor nu.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:35 schreef Arglist het volgende:
Heel leuk. Maar volgens mij begrijp jij niet dat als je wetten, beleidsregels, gedragscodes etc. overtreedt, dat dat niet meer valt onder het mom 'privéleven'... Dan kom je namelijk in een conflict met de staat of je werkgever. Daar zitten vaak gevolgen aan.
Wat vind je dan van de dubieuze lieden binnen de PVV-fractie. Je mag best ageren tegen de PvdA, maar wees op zn minst consequent.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:38 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je haalt de verkeerde aan hoor nu.
Ik zie politici als openbare figuren, incl. privéleven. Voor mij dus geen denken als : "ach het is een voor fraude en geweld veroordeelde, getrouwde, eigenlijk pedofiele man, die zijn vrouw en kinderen slaat, ondanks dat , hij mag van mij mij best het land mee besturen"
Grappig dat je juist Wikipedia aanhaalt.... Hoewel de Wiki zegt dat ze veroordeelt is, zegt de bron die de Wiki zelf aangeeft daar helemaal niets over.......quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:34 schreef fokthesystem het volgende:
Ah een downplayer, ook pvda webteam lid wellicht?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elvira_Sweet en andere sites met controle melden toch echt 2 veroordelingen. Voor de rest ga ik er dus al niet eens op in...
Of iemand getrouwd is of niet, heeft helemaal geen invloed op zijn functioneren. De rest wat je noemt zijn allemaal misdrijven, dus vallen niet onder de noemer privéleven. Ik snap nog steeds niet wat je wil zeggen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:38 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je haalt de verkeerde aan hoor nu.
Ik zie politici als openbare figuren, incl. privéleven. Voor mij dus geen denken als : "ach het is een voor fraude en geweld veroordeelde, getrouwde, eigenlijk pedofiele man, die zijn vrouw en kinderen slaat, ondanks dat , hij mag van mij best het land mee besturen"
Welnu Koos, wat een vreemde reactie na afgelopen week.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
TS, heb je je de afgelopen dagen vaak in slaap gehuild?
Retorische vraag, bedoel je?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnu Koos, wat een vreemde reactie na afgelopen week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |