abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88896416
De mainstream media kunnen een grote kluif hebben aan PvdA oud zeer lieden op de provincie-lijst NH, maar of ze gaan kluiven....?

Het valt me mee dat de media (nog?) niet net zo massaal als bij de PVV op de pvda lijst voor NH zijn gedoken, daar zit ook al met al een lijst aan vies verleden types!
Is de media dan toch merendeel "links" georiënteerd anti pvv, zogenaamde hoernalisten??

Voorbeeld van een vooral op internet opererende site met niet al te veel lezers die toch al wEl politieke interesse hebben : http://www.hpdetijd.nl/20(...)t-provinciale-staten.
Maar menig henk en ingrid zal weer gewoon pvda stemmen, kort geheugen, weinig interesse, en wat ook voor bijv. de PVV achterban telt, de PvdA is altijd brandschoon in hun ogen, de PvdA komt i.t.t. de PVV hiermee bijv. : http://www.elsevier.nl/we(...)ur-AmsterdamOost.htm ook gewoon vast weer weg...

Ook in de provincie gaat het net als bij de 2e kamer, veel geld om, veel vertrouwelijke informatie.
Tevens zijn de provincie-leden de 2e traps kiezers (nadat wij hen kozen) voor de 1e kamer leden. Daar wil je deze types dus, ook op termijn en hoger in de politiek, niet hebben...

[ Bericht 0% gewijzigd door fokthesystem op 19-11-2010 14:44:23 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:17:55 #2
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_88896965
Hoor ik daar een lama schijten?
pi_88896971
Bel de Telegraaf, Elsevier en Powned. Of zijn dat allemaal links georienteerde media?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88896993
TS, heb je je de afgelopen dagen vaak in slaap gehuild?
pi_88897644
Affaire Rob Oudkerk vergeten?
-
pi_88897818
De terugkeer van Elatik is volgens mij wel degelijk in het nieuws geweest. Het lijkt me echter niet meer dan logisch dat omstreden Kamerleden meer aandacht krijgen dan omstreden stadsdeelbestuurders.
Wie dit leest is alfabeet.
pi_88897849
Even kijken hoor....

De eerste link verteld over iemand die volgens HPdeTijd tweemaal veroordeelt is voor rijden onder invloed maar waar nazoekwerk oplevert dat ze helemaal nooit veroordeelt is.
Daarnaast verteld diezelfde link over de enige dubieuze persoon in deze, echter is ook hij nooit vervoordeelt en alleen door NOVA ooit als verdachte gezien.
De derde persoon in die link, de neef van Joop den Uyl, wordt al helemaal niets over gezegd, er wordt slechts geinsinueerd dat er iets mis zou kunnen zijn maar echt hard wordt het niet gemaakt.

De tweede link gaat helemaal niet over iets wat ook maar in de verste verte met de provinciale staten te maken heeft. Dus waarom je die aanhaalt mag joost weten (of Joop, als dat makkelijker is).

Al met al staat het in ieder geval volledig los van wat er ook maar met de PVV aan de hand zou kunnen zijn.

Samenvatting: Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
pi_88900666
De nummer 1 op de PvdA lijst voor Noord-Holland is mijn oude rector, en toen ik in 6 vwo zat heeft hij zijn vrouw en dochter (tevens klasgenote) in de steek gelaten voor z'n secretaresse.
PWBF
pi_88900733
Wat een gare TT trouwens, snap er niets van...,
PWBF
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:57:59 #10
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88900754
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:55 schreef Nielsch het volgende:
De nummer 1 op de PvdA lijst voor Noord-Holland is mijn oude rector, en toen ik in 6 vwo zat heeft hij zijn vrouw en dochter (tevens klasgenote) in de steek gelaten voor z'n secretaresse.
Maar staat dit ook als delict in het wetboek van strafrecht? Wat iemand in zijn privé leven doet zal mij een zorg zijn verder.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_88900842
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:57 schreef Arglist het volgende:

[..]

Maar staat dit ook als delict in het wetboek van strafrecht? Wat iemand in zijn privé leven doet zal mij een zorg zijn verder.
Nee dat niet. Maar ik wilde het wel even melden.
PWBF
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:01:49 #12
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88900916
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee dat niet. Maar ik wilde het wel even melden.
Bedankt.
pi_88901184
quote:

[..]

Ok, dus dan hoefde Jack de Vries ook niet weg? ;)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:16:25 #14
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88901524
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ok, dus dan hoefde Jack de Vries ook niet weg? ;)
Dat is een keuze die hij voor zichzelf heeft gemaakt. Verder zie ik nogal een verschil tussen een schooldirecteur (geen politieke functie), die zijn secretaresse doorsmeert, en een staatssecretaris van Defensie die zijn adjudant wat over normen en waarden bijleert. Jij ook?
pi_88902131
quote:

Wat iemand in zijn privé leven doet zal mij een zorg zijn verder.
Mwho, ligt er maar aan wat het was. Als het waar is dat die lucassen (pvv) bijv. een oude man met gehoorapparaat met water gooide, kopstoot uitdeler is, werkelijk iemand dreigde in diens brievenbus te pissen en zo, dan is dat wel wat anders dan een bestuurder = voorbeeldfunctie / financiële middelen macht, die ooit als puber een gevulde koek jatte.
Jack de vries idem, met name omdat ie van het cda is en die vrouw dus ook (wederom net als lucassen, pvv) ondergeschikte was e.d.

Dat de pvda een geschiedenis van behoorlijk wat bestuurders heeft 'die wel een borreltje lusten' mag wel bekend zijn, en dan kan je zelf wel nagaan hoeveel er niet gepakt zijn. Op een dag kan zo een provincie lid ook op de 2e kamerlijst staan, of eerste kamer, of ministerspost e.d. Dus dan nu maar gelijk e.e.a. voorkomen niet waar?
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_88902301
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:44 schreef Kumerian het volgende:
Even kijken hoor....

De eerste link verteld over iemand die volgens HPdeTijd tweemaal veroordeelt is voor rijden onder invloed maar waar nazoekwerk oplevert dat ze helemaal nooit veroordeelt is.
Samenvatting: Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Ah een downplayer, ook pvda webteam lid wellicht?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elvira_Sweet en andere sites met controle melden toch echt 2 veroordelingen. Voor de rest ga ik er dus al niet eens op in...
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:35:30 #17
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88902335
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:30 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Mwho, ligt er maar aan wat het was. Als het waar is dat die lucassen (pvv) bijv. een oude man met gehoorapparaat met water gooide, kopstoot uitdeler is, werkelijk iemand dreigde in diens brievenbus te pissen en zo, dan is dat wel wat anders dan een bestuurder = voorbeeldfunctie / financiële middelen macht, die ooit als puber een gevulde koek jatte.
Jack de vries idem, met name omdat ie van het cda is en die vrouw dus ook (wederom net als lucassen, pvv) ondergeschikte was e.d.

Dat de pvda een geschiedenis van behoorlijk wat bestuurders heeft 'die wel een borreltje lusten' mag wel bekend zijn, en dan kan je zelf wel nagaan hoeveel er niet gepakt zijn. Op een dag kan zo een provincie lid ook op de 2e kamerlijst staan, of eerste kamer, of ministerspost e.d. Dus dan nu maar gelijk e.e.a. voorkomen niet waar?
Heel leuk. Maar volgens mij begrijp jij niet dat als je wetten, beleidsregels, gedragscodes etc. overtreedt, dat dat niet meer valt onder het mom 'privéleven'... Dan kom je namelijk in een conflict met de staat of je werkgever. Daar zitten vaak gevolgen aan.

Oftewel, buren pesten =/= privéleven.
pi_88902417
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:35 schreef Arglist het volgende:

Heel leuk. Maar volgens mij begrijp jij niet dat als je wetten, beleidsregels, gedragscodes etc. overtreedt, dat dat niet meer valt onder het mom 'privéleven'... Dan kom je namelijk in een conflict met de staat of je werkgever. Daar zitten vaak gevolgen aan.
Je haalt de verkeerde aan hoor nu.
Ik zie politici als openbare figuren, incl. privéleven. Voor mij dus geen denken als : "ach het is een voor fraude en geweld veroordeelde, getrouwde, eigenlijk pedofiele man, die zijn vrouw en kinderen slaat, ondanks dat , hij mag van mij best het land mee besturen"

[ Bericht 0% gewijzigd door fokthesystem op 19-11-2010 14:43:24 ]
pi_88902536
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:38 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ik zie politici als openbare figuren, incl. privéleven. Voor mij dus geen denken als : "ach het is een voor fraude en geweld veroordeelde, getrouwde, eigenlijk pedofiele man, die zijn vrouw en kinderen slaat, ondanks dat , hij mag van mij mij best het land mee besturen"
Wat vind je dan van de dubieuze lieden binnen de PVV-fractie. Je mag best ageren tegen de PvdA, maar wees op zn minst consequent.
pi_88902577
Wat uiteraard ook meespeelt zijn de begrippen zoals 'vertrouwen' en 'verantwoording'.
Om met die laatste te beginnen, de NLse politiek kent dat eigenlijk niet, de hoogste verantwoording is zelf weggaan en geld meekrijgen...
Vertrouwen: je kan iemand niet vertrouwen op die soort functies als ze zeggen : ik zweer/beloof dit en dat, terwijl ze dus daarvoor al met een leugen(s) binnenkomen...(binnenkomen in de politiek)
Met een leugen kan je ook ver komen maar je komt er niet mee terug.
Behalve in de politiek dan...
pi_88905192
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:34 schreef fokthesystem het volgende:
Ah een downplayer, ook pvda webteam lid wellicht?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elvira_Sweet en andere sites met controle melden toch echt 2 veroordelingen. Voor de rest ga ik er dus al niet eens op in...
Grappig dat je juist Wikipedia aanhaalt.... Hoewel de Wiki zegt dat ze veroordeelt is, zegt de bron die de Wiki zelf aangeeft daar helemaal niets over.......

Nog grappiger dat je er voor de rest al niet op in gaat aangezien de rest nog veel belangrijker is... De rest haalt het beginsel onder je preek vandaan.
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:47:35 #22
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88905440
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:38 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ik zie politici als openbare figuren, incl. privéleven. Voor mij dus geen denken als : "ach het is een voor fraude en geweld veroordeelde, getrouwde, eigenlijk pedofiele man, die zijn vrouw en kinderen slaat, ondanks dat , hij mag van mij best het land mee besturen"
Of iemand getrouwd is of niet, heeft helemaal geen invloed op zijn functioneren. De rest wat je noemt zijn allemaal misdrijven, dus vallen niet onder de noemer privéleven. Ik snap nog steeds niet wat je wil zeggen.
pi_88905649
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
TS, heb je je de afgelopen dagen vaak in slaap gehuild?
Welnu Koos, wat een vreemde reactie na afgelopen week.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:07:11 #24
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88906212
Ik snap geen bal van de OP.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_88906946
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:53 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Welnu Koos, wat een vreemde reactie na afgelopen week.
Retorische vraag, bedoel je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')