Goeie kick!quote:Op maandag 24 maart 2025 20:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het zal hier straks wel drukker worden.
Ik vraag mij af wat ze weten. Ik had een verhoging van het budget verwacht naar 3% maar een verdubbeling niet. En al helemaal niet een verdruevoudiging van het aantal militairen.
quote:Op maandag 24 maart 2025 20:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het zal hier straks wel drukker worden.
Ik vraag mij af wat ze weten. Ik had een verhoging van het budget verwacht naar 3% maar een verdubbeling niet. En al helemaal niet een verdruevoudiging van het aantal militairen.
Ik ben in 2017 Hamburger geworden bij Defensie, ik trek deze kleren niet meer uitquote:
Ik ben net ontslagen, op eigen verzoek stond er in de brief. Maar ik heb geen handtekening gezet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:16 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik ben in 2017 Hamburger geworden bij Defensie, ik trek deze kleren niet meer uit![]()
Is ook wel een mooie plek met veel inzicht en overzicht, vermaak me prima.
Wanneer kom jij er weer bij!
Present! :pquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:35 schreef AchJa het volgende:
@:Pumatje @:Bouke-P
Stelletje onloyale lijntrekkers!
Yesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:35 schreef AchJa het volgende:
@:Pumatje @:Bouke-P
Stelletje onloyale lijntrekkers!
Ik kan niet spreken voor de operationele kant van de organisatie, die ken ik alleen maar in de stand 'bezuinigen'. Rondjes rennen en daarop worden beoordeeld, die kermis hield ik ook niet lang vol.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:09 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Present! :p
Ik heb geen seconde spijt van mijn tijd bij de KL! Ik heb heel lang gedacht dat ik tot mn Flo zou blijven hangen, maar ben nu heel blij dat ik een functie elders heb.
Iets waar mn kennis en kunde belangrijker is dan mn tijd van een rondje hardlopen.
Dude, DEF is deaud.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:06 schreef Lightning_NL het volgende:
Blijkbaar hebben alle DEF-ers dit zinkende schip verlaten...
Zonde zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |