Hey joh, kuttekop!quote:Op maandag 22 november 2010 16:17 schreef JanPiraat het volgende:
........................[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja komt wel.quote:Op maandag 22 november 2010 18:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb er nog steeds geen een gehad van Annnet
Ja, maak er een voor mij met in je linkerhand een Romeinse kaars en in je rechterhand een briefje met "SSB is een baws"quote:
Waarom wordt het antwoord pas bij post 111 gegevenquote:Op maandag 22 november 2010 18:53 schreef DeLuna het volgende:
In de emoscene worden dit 'signs' genoemd.
Misschien ben ik de eerste in dit topic die dat wist.quote:Op maandag 22 november 2010 18:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom wordt het antwoord pas bij post 111 gegeven?!
'SSB is een baws' kan in orde komen, maar mijn nichtje is er niet weetje, ze zal teleurgesteld zijn als ik er een aanstook zonder haarquote:Op maandag 22 november 2010 18:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, maak er een voor mij met in je linkerhand een Romeinse kaars en in je rechterhand een briefje met "SSB is een baws"
Ok dan zonder de kaars hahaquote:Op maandag 22 november 2010 18:57 schreef Blakablaka het volgende:
[..]
'SSB is een baws' kan in orde komen, maar mijn nichtje is er niet weetje, ze zal teleurgesteld zijn als ik er een aanstook zonder haar
Ik was net 18, maar ik stond er niet mee te zwaaien ofzo, ik deed alsof ik het stom vond. Maar ondertussenquote:Op maandag 22 november 2010 18:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok dan zonder de kaars haha
Maar serieus, hoe oud was je toen?
Ok dan is het je vergeven hahaquote:Op maandag 22 november 2010 19:01 schreef Blakablaka het volgende:
[..]
Ik was net 18, maar ik stond er niet mee te zwaaien ofzo, ik deed alsof ik het stom vond. Maar ondertussen
Konijnenkoekje doet dat heul wel.quote:Op maandag 22 november 2010 19:05 schreef honkeytonk het volgende:
Ik wil er ook één, maar iedereen haat mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |