Hey joh, kuttekop!quote:Op maandag 22 november 2010 16:17 schreef JanPiraat het volgende:
........................[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja komt wel.quote:Op maandag 22 november 2010 18:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb er nog steeds geen een gehad van Annnet
Ja, maak er een voor mij met in je linkerhand een Romeinse kaars en in je rechterhand een briefje met "SSB is een baws"quote:
Waarom wordt het antwoord pas bij post 111 gegevenquote:Op maandag 22 november 2010 18:53 schreef DeLuna het volgende:
In de emoscene worden dit 'signs' genoemd.
Misschien ben ik de eerste in dit topic die dat wist.quote:Op maandag 22 november 2010 18:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom wordt het antwoord pas bij post 111 gegeven?!
'SSB is een baws' kan in orde komen, maar mijn nichtje is er niet weetje, ze zal teleurgesteld zijn als ik er een aanstook zonder haarquote:Op maandag 22 november 2010 18:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, maak er een voor mij met in je linkerhand een Romeinse kaars en in je rechterhand een briefje met "SSB is een baws"
Ok dan zonder de kaars hahaquote:Op maandag 22 november 2010 18:57 schreef Blakablaka het volgende:
[..]
'SSB is een baws' kan in orde komen, maar mijn nichtje is er niet weetje, ze zal teleurgesteld zijn als ik er een aanstook zonder haar
Ik was net 18, maar ik stond er niet mee te zwaaien ofzo, ik deed alsof ik het stom vond. Maar ondertussenquote:Op maandag 22 november 2010 18:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok dan zonder de kaars haha
Maar serieus, hoe oud was je toen?
Ok dan is het je vergeven hahaquote:Op maandag 22 november 2010 19:01 schreef Blakablaka het volgende:
[..]
Ik was net 18, maar ik stond er niet mee te zwaaien ofzo, ik deed alsof ik het stom vond. Maar ondertussen
Konijnenkoekje doet dat heul wel.quote:Op maandag 22 november 2010 19:05 schreef honkeytonk het volgende:
Ik wil er ook één, maar iedereen haat mij
Echt?quote:Op maandag 22 november 2010 19:07 schreef Annnet het volgende:
[..]
Konijnenkoekje doet dat heul wel.
Jaquote:Op maandag 22 november 2010 19:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Staat er nou SSW ipv SSB![]()
?
quote:Op maandag 22 november 2010 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Speciaal voor jouomdat ik je fobo zo geil vind....
[ afbeelding ]
wat is er met je haar aan de handquote:
quote:
ik dacht dat er mannengel in zatquote:
Ik denk dat je haar een eigen persoonlijkheid heeft ontwikkeld.quote:
mannenpapgel bedeoelde ik hehquote:Op maandag 22 november 2010 19:22 schreef Annnet het volgende:
[..]
Das zonder gel liefje. Volume man, volume.
hihi net als in die film met kemeron diasquote:
dat wist ik nietquote:Op maandag 22 november 2010 19:22 schreef aight1 het volgende:
tevens mensen die niet gewoon : ~ gebruiken in plaats van : 9~
Gadverdamme wat een walgelijk idee.quote:
ja daar moest ik gelijk aan denken toen ik het zagquote:Op maandag 22 november 2010 19:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
hihi net als in die film met kemeron dias
quote:Op maandag 22 november 2010 19:23 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee heb geen seks gehad. Jij verdient geen sign jwz
ben je een 12 jarige maagd ofzoquote:Op maandag 22 november 2010 19:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een walgelijk idee.En dat zeg je tegen een meisje? Nooit opgevoed ofzo. Echt walgelijk tokkie volk hier.
23 jarige ofzoquote:Op maandag 22 november 2010 19:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daar moest ik gelijk aan denken toen ik het zag![]()
[..]
![]()
[..]
ben je een 12 jarige maagd ofzo_!
Kom je m'n kontje ontmaagden Cos?quote:
Vunzig.quote:Op maandag 22 november 2010 19:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kom je m'n kontje ontmaagden Cos?![]()
Neem je de koala mee?
ik heb geen appeltaartquote:Op maandag 22 november 2010 19:25 schreef Chowi het volgende:
Ik betaal eenieder die zo'n foto voor mij maakt met één appeltaart. Alles voor mijn e-status.
Eerste die appeltaart !quote:Op maandag 22 november 2010 19:25 schreef Chowi het volgende:
Ik betaal eenieder die zo'n foto voor mij maakt met één appeltaart. Alles voor mijn e-status.
dakhaas je moet een foto maken met een appeltaartquote:
ja welke van de twee is het nou ik snap er niks vanquote:Op maandag 22 november 2010 19:39 schreef Blakablaka het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt maar zo, dat zie je toch
kapper gillettequote:
Dan zou ik toch liever de appeltaart zelf hebbenquote:Op maandag 22 november 2010 19:25 schreef Chowi het volgende:
ja geen mannenpapgel in mijn haarquote:
Merel! Wil jij er een voor mij makenquote:Op maandag 22 november 2010 19:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan zou ik toch liever de appeltaart zelf hebben
Haha jahoorquote:Op maandag 22 november 2010 19:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Merel! Wil jij er een voor mij makenWij hebben een speciale band
Maak jij er dan ook een voor mij?quote:
Misschienquote:Op maandag 22 november 2010 19:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maak jij er dan ook een voor mij?
HALLO0 MEREL MAG IK ER OOWK EENquote:Op maandag 22 november 2010 19:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maak jij er dan ook een voor mij?
dan moet je niet op je cam doen alsof je geen cam hebt want dat wordt niet getolereerd!!!1quote:Op maandag 22 november 2010 20:11 schreef Blakablaka het volgende:
Nouhou, ik wil niet gebanned worden
quote:Op maandag 22 november 2010 20:10 schreef 92Merel het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
heu dankjewelquote:Op maandag 22 november 2010 20:10 schreef 92Merel het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik was stout, nu moet ik nadenken over mijn zonden, dat is mijn verdiende loon...quote:Op maandag 22 november 2010 20:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
dan moet je niet op je cam doen alsof je geen cam hebt want dat wordt niet getolereerd!!!1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |