Succes?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:43 schreef lily het volgende:
De jongens zijn vrij vandaag. Ik wil straks met ze naar de kapper...
precies zo hier! warme melk erin maakt 't heerlijk!quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:42 schreef amaranta het volgende:
Ik altijd koffie met (warme) halfvolle melk. Koffiemelk indien niet anders mogelijk!
Nee, ik heb gisterenavond geen taart meer gemaakt. Ik haal straks wel gebak in de stad. Ze willen hier op het werk toch saucijzenbroodjes... vanmiddag/vanavond ga ik wel een nieuwe maken en probeer ik op deze manier te versieren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:42 schreef amaranta het volgende:
Ik altijd koffie met (warme) halfvolle melk. Koffiemelk indien niet anders mogelijk!
Diaan! Gefeliciteerd! Is dat de taart geworden?
Ja, het gaat echt snel. Over een paar jaar worden we al 30 jaar!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou gefeliciteerd dan Diaan!ook alweer 25. De tijd vliegt.
Die ga ik Sinterklaas aan Buum geven. Lekker! We hebben nu zo'n ander ding, waar je de koffieprut naar beneden moet drukken met zo'n ingebouwd zeefje?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:54 schreef Claudia_x het volgende:
Van harte, Diaan!Hoe oud ben je echt geworden? 26?
Voor wie van de Senseo af wil en geen zin heeft veel geld uit te geven: al eens een percolator overwogen?
26? meen je dat?? dan was ik een tienermoeder.. nee, ik ben 37 jaar geworden. 73 staat voor mn geboortejaarquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:54 schreef Claudia_x het volgende:
Van harte, Diaan!Hoe oud ben je echt geworden? 26?
Voor wie van de Senseo af wil en geen zin heeft veel geld uit te geven: al eens een percolator overwogen?
Ik lees dit nu pas... ik ben het piepkuiken op het werk.. 50 jaar. Ik moet er nog niet aan denken eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Veel ouders van school waar ik mee omga zijn veel ouder. Dus zelfs als die heugelijke dag komt ben ik het piepkuiken en zijn zij al bijna 50
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja zeg!Eerst roepen dat je even oud bent als ik, en dan gelijk de leeftijd verklappen.
Fraai.
![]()
Is grapje Diaan hoor,![]()
Ja maar de vloerenwinkel zit niet echt in de buurt van de kledingwinkelsquote:
oh ja, dat kan natuurlijk ook nogquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:20 schreef leonieke het volgende:
De HEMA die ik ken heeft geen ontbijtruimte. Vind ik eigenlijk wel jammerMaar bij ons is het dan ook een mini-HEMA vermoed ik.
Een hema op roombeek? Dat zou handig zijn (als ik hier na 1 januari nog werk)quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ontbijten bij de Hema, dat ga ik ook eens doen. Binnenkort komt er een Hema dichtbij Twans school. Kan ik zo met Lennon door!!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:27 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Een hema op roombeek? Dat zou handig zijn (als ik hier na 1 januari nog werk)
Ja, boven, maar die is van mijn manquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:10 schreef lily het volgende:
ik had ook al gegoogled maar ik wil ze niet online kopen, amaranta
ik dacht misschien had iemand ze wel ergens zien staan
die reviews heb ik ook gelezen..quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:13 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb even gegoogeld op de Seaco Odea Giro Plus en er zijn wel veel negatieve reacties over het onderhoud. Er wordt mn geschreven dat er regelmatig allerlei lampjes gaan branden en dat je dan allerlei toeren uit moet halen om t ding weer aan de praat te krijgen of je moet m opsturen....![]()
Senseo vind ik ook niet lekker idd....
Maruquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:18 schreef Saffier het volgende:
Ik kreeg dit filmpje net doorgestuurd van mijn man; Volhardende kat![]()
http://www.zie.nl/videos/(...)p-dozen/m1fzreefec8p
nee, espressobonenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:20 schreef mikoxx het volgende:
E.T. Onderhouden dus.... dat klinkt aannemelijkEn de koffie die erin gaat, is dat gewoon filterkoffie? Hij is wel duur trouwens vind ik... 300 euro!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:51 schreef Deepfreeze het volgende:
De bakker? Maandag eens kijken als ik erlangs fiets.
Sowieso is een ontbijtmeet wel tof
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:38 schreef innepin het volgende:
Ohja verrek Diaan, vergeet ik je helemaal te feliciteren!
Dus, eh, gefeliciteerd!
Ik hoop dat mijn man nog thuis gaat komen vanavond. Heel Utrecht centraal ligt plat, t Rode Kruis is al opklapbedjes aan het opzetten in de Jaarbeurs hoorde ik net.
D'r rijden geen bussen naar dit holquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:21 schreef mefke79 het volgende:
Innepin, kan ie niet met de bus straks? Of wat bedjes op de grond gooien en er een tijdelijk hotel van maken, kan ook nog.
dan doe je eerst melk opschuimen met stoompijpje en daar doe je espresso bovenopquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:49 schreef mikoxx het volgende:
Vlindur...gefeliciteerd!!!
E.T. Alleen espressobonen? En als je dan cappuchino maakt?
K snap m alquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:31 schreef Oxymoron het volgende:
Is er iemand die mij kan uitleggen hoe ik mensen kan 'volgen' en vinden op twitter? Ik heb net een account gemaakt.
http://www.uitmetkinderen(...)estaurant/?Amsterdam ?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:33 schreef miss_sly het volgende:
Heeft er hier iemand een tip voor een leuk restaurant in (of vlakbij) Amsterdam om met een kind te eten? Iets met een speelhoek ofzo, dus niet alleen de aanwezigheid van een kindermenu
jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:53 schreef k_i_m het volgende:
Buuf, jij had toch oooooit eens een patroon voor een luie wijvensjaal?
Mous ik krijg dat ding elk jaar van mijn moeder of schoonmoeder...dus ik hou je op de hoogtequote:Op zaterdag 20 november 2010 18:14 schreef moussy het volgende:
dubbel omslaan, krijg je een lange losse steek, 4x omslaan is ook leuk met fluffie wol.
Ik heb ook al op mp gekeken voor die schijtagenda *nieuwe obsessie* 10 euroof pas na 23 dec versturen maar wel nú betalen
van P. moest ik beloven niet 20 euro aan postzegels te gaan kopen voor dat ding
oeh lichtpuntjequote:Op zaterdag 20 november 2010 18:37 schreef Muks het volgende:
[..]
Mous ik krijg dat ding elk jaar van mijn moeder of schoonmoeder...dus ik hou je op de hoogte
Ik zoek even hier. Anders weet ik zeker dat Trui m nog wel heeft.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:04 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag mooie wol liggen, waar ik mee dacht te gaan haken. Maar het is toch breien geworden, want de wol is zo fluffy dat ik niet zie waar ik mijn haaknaald in moet stekenDus nu zoek ik iets anders dan alleen maar "recht".
hahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:53 schreef k_i_m het volgende:
Oh, dat durf ik niet meer te vragen nadat ze allemaal haakdingen voor me gezocht heeft en ik nu toch maar ga breien.
zo zeker ben ik daar zelf niet van... heb een keer grondig m'n PM-box geleegd...quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zoek even hier. Anders weet ik zeker dat Trui m nog wel heeft.
Nee, ik ga gewoon nieuw garen halen waar ik wel mee kan haken. Het zal me potdorie lukken ook! Super bedankt!quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:55 schreef trui het volgende:
[..]
hahagooi die laatste PM van me dan toch maar de prullenbak in!
ik las eerst; nu ik geen baarmoeder meer benquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Nu ik geen bemoeimoeder meer ben zal ik wel tijd over houden.
dat kan ook! staat je vast beeldig!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:25 schreef snoopy het volgende:
Ik doe gewoon nog luier: ik brei helemaal niks. Een luiewijvenniks.
Haha, voelt bekend.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:07 schreef trui het volgende:
ik had gisteren nogal hoofdpijn en ging vroeg naar bed. was ik toch helemaal vergeten iets in de gezette schoenen te doen.om 4.00u schrok ik wakker en kon ik 't nog net even regelen. pfff. ben nog steeds vrij gaar dus ik ga er zo maar weer in. gelukkig zijn er dit keer geen schoenen gezet.
Oh!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:25 schreef trui het volgende:
het was even zoeken maar hier kun je die van debuuv zien.
de sjaal dan he.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 21 november 2010 00:40 schreef Memmel het volgende:
Joepie! Ik ben om half twaalf tante geworden! Ik voel me zo belangrijk ineens :p *nuffige tante blik opzet*
quote:Op zondag 21 november 2010 00:40 schreef Memmel het volgende:
Joepie! Ik ben om half twaalf tante geworden! Ik voel me zo belangrijk ineens :p *nuffige tante blik opzet*
Toen ik voor het eerst tante werd, heb ik mijn zusje een magneettegeltje voor op de koelkast gegeven met daarop de tekst: children get spoiled, because you can't spank the auntquote:Op zondag 21 november 2010 09:13 schreef Claudia_x het volgende:
Gefeliciteerd, Memmel!
Ik hoop dat ik nog eens tante word. Ik heb één neefje maar ik voel me een waardeloze tante doordat ik geen idee heb wat een kind 8 maanden ouder dan mijn eigen kind beweegt.
Misschien moet je d'r eens langsgaan dan?quote:Op zondag 21 november 2010 09:13 schreef Claudia_x het volgende:
Gefeliciteerd, Memmel!
Ik hoop dat ik nog eens tante word. Ik heb één neefje maar ik voel me een waardeloze tante doordat ik geen idee heb wat een kind 8 maanden ouder dan mijn eigen kind beweegt.
Volgens mij op vakantie, heb het hier nergens gezien. Vond hem ook errug leukquote:Op zondag 21 november 2010 10:58 schreef Vicky het volgende:
Die is leuk miss!! Waar heb je die gekocht?
Trui, ik had 4(!) bollen verwerkt in de mijne, en kan er niks mee omdat ie veeeeeeeeel te kort is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:07 schreef trui het volgende:
is 't ook niet hoor, ik vond 't nog best veel werk. en je moet ook meer dan 1 bol wol inslaan voor zo'n ding, ontdekte ik.![]()
ik had gisteren nogal hoofdpijn en ging vroeg naar bed. was ik toch helemaal vergeten iets in de gezette schoenen te doen.om 4.00u schrok ik wakker en kon ik 't nog net even regelen. pfff. ben nog steeds vrij gaar dus ik ga er zo maar weer in. gelukkig zijn er dit keer geen schoenen gezet.
dick van den toorn (zegt google)quote:Op zondag 21 november 2010 17:37 schreef Memmel het volgende:
Dames, wie is de welles Piet??? Ik herken m
Niet direct! Ik vraag het me nu de hele week al af!
Ook niet van loenatik de moevie, dus niet de userquote:Op zondag 21 november 2010 18:59 schreef Memmel het volgende:
Oeh lekker saffier!
Thanks voor de pieteninfo. Wist niet dat daar ook al een wiki van was. En die van der toorn ken ik niet, iig.
Ik quote m maar gewoon!quote:Op zondag 21 november 2010 19:41 schreef Saffier het volgende:
Domme vraag HuupEfteling is altijd leuk
Leuk!quote:Op zondag 21 november 2010 20:22 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Zonder ook maar iets gelezen te hebben.
Ik word tante ! Hoe leuk isda ?
Dat doet mijn manquote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind de frituurpan schoonmaken echt zo'n k*tklus.
Da's heul leuk! Ik ben het nou bijna 24 uur en het bevalt prima!quote:Op zondag 21 november 2010 20:22 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Zonder ook maar iets gelezen te hebben.
Ik word tante ! Hoe leuk isda ?
Hoe kan dat nou, jij hoeft toch niet te bevallen?quote:Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef Memmel het volgende:
[..]
Da's heul leuk! Ik ben het nou bijna 24 uur en het bevalt prima!
Is dat wel verantwoord? Is het biologische genoeg?quote:Op zondag 21 november 2010 20:52 schreef Memmel het volgende:
Maar BE, moet wel in zonnebloemolie en niet in vet he! Dan worden ze wit als ze koud zijn.
Dat zei mijn schoonzusje ook toen de vk zei: jaaaa 't is zwaar he, maar het komt goed ( tijdens het persen). Zegt ze: ja, 't is een hele bevalling.... Echt he.quote:Op zondag 21 november 2010 20:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, jij hoeft toch niet te bevallen?
Ik denk dat jouw broertje heel blij moet zijn dat ik niet zijn vrouw ben, ik had z'n mobiel anaal bij hem ingebracht, horizontaal.quote:Op zondag 21 november 2010 20:54 schreef Memmel het volgende:
[..]
Dat zei mijn schoonzusje ook toen de vk zei: jaaaa 't is zwaar he, maar het komt goed ( tijdens het persen). Zegt ze: ja, 't is een hele bevalling.... Echt he.
Mijn broer smste zelfs Nog tijdens het persen dwt ie het hoofdje kon zien...
Wacht ik sla ze wel ff over m'n schouder.quote:
Daarom houden wij ook zo van elkaar!quote:Op zondag 21 november 2010 20:57 schreef Memmel het volgende:
Ja. In gelijke bewoordingen heb ik m gezegd dat ik er ook zo over dacht.
Ja mafketel, heb ik straks een nekhernia!quote:
En een klodder melk.quote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef Memmel het volgende:
Krab je in je nek, heb je in ene een hard nippel.
Leuk ! Van harte !quote:Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef Memmel het volgende:
[..]
Da's heul leuk! Ik ben het nou bijna 24 uur en het bevalt prima!
Gehoord !quote:Op zondag 21 november 2010 20:58 schreef Saffier het volgende:
Horen jullie dat ook, dames?
Het is mijn bed, dat roept
De mijne ook, maar schoon vond ik het niet.quote:Op zondag 21 november 2010 20:49 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik heb er 1 die helemaal uit elkaar kan. Vet eruit in in de vaatwasser, klaar.
Daar heb ik helaas geen ervaring meequote:Op zondag 21 november 2010 20:54 schreef Ticootje het volgende:
Oh en hoe kut is het leven als je 2 enige bh's in de was zitten en je memmen tot op je knieën hangen.
Oxy, ik wil met alle liefde iets voor je maken (dat ben ik ook aan het proberen), maar dat wil ik je niet aandoen. Het zal niet goed lukken. De kleine frutsels zijn niet mijn ding.quote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef Oxymoron het volgende:
Haakfrobels en creatieven, is er iemand (met tijd over?!) die tegen vergoeding een leuke broche van vilt of haaksel wil maken? Of een leuke site heeft, waar ik dat kan kopen? Ik zoek iets met lintjes en roosjes enzovoorts. Zo'n hip ding.
Voor de kerst.![]()
Want ik heb kerstkleding gevonden! Bij Didi alweer! Ik ging vergezeld van mijn oma wel de winkel in, en we zijn geslaagd.alleen is het shirtje zwart en saai. Dus opfleuring gezocht. Met grijs erin, ondermeer.
![]()
Oxy, misschien zit hier iets voor je bij:quote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef Oxymoron het volgende:
Haakfrobels en creatieven, is er iemand (met tijd over?!) die tegen vergoeding een leuke broche van vilt of haaksel wil maken? Of een leuke site heeft, waar ik dat kan kopen? Ik zoek iets met lintjes en roosjes enzovoorts. Zo'n hip ding.
Voor de kerst.![]()
Want ik heb kerstkleding gevonden! Bij Didi alweer! Ik ging vergezeld van mijn oma wel de winkel in, en we zijn geslaagd.alleen is het shirtje zwart en saai. Dus opfleuring gezocht. Met grijs erin, ondermeer.
![]()
Ikquote:Op zondag 21 november 2010 14:22 schreef Memmel het volgende:
Dank voor alle felicitaties! Ik ben net even gaan kijken en het is echt een droppie.
Nu weer terug naar de orde van de dag, want het speelkleed dat ik aan het fabriceren ben voor de kleine moet af! (ja, was nog niet klaar. Wie bevalt er dan ook op de uitgerekende datum?)
quote:Op maandag 22 november 2010 07:23 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Kijk maar eens op www.emilief.nl
ja die ligt ergens onder de vloer maar ik heb volgensm ij ook geen pomp meer... En het pas niet echt in Tess' kamertje denk ik...quote:Op maandag 22 november 2010 09:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
heb je geen luchtbed ofzo vicky? straks gaat je rug er aan
Das lief dat je daar aandenkt.quote:Op maandag 22 november 2010 08:28 schreef Saffier het volgende:
Ik ga mijn baby maar eens wakker maken voor haar ontbijtEn Tobias afmelden op school, die is ziek
KP ben jij eik helemaal opgeknapt van die keelontsteking-die-gelukkig0geen-pfeiffer-was?
Hahahahaquote:Op maandag 22 november 2010 17:25 schreef k_i_m het volgende:
Net als troost gezellig met kind op het aanrecht pannekoekenbeslag geklopt. Moeder draait zich om om het gas onder de pan aan te steken, draait zich terug naar de kom met beslag, en ziet daar gezellig in gesopt worden met het schuursponsje waar mijn wederhelft net de kattenbak mee schoon heeft zitten maken [ afbeelding ]
Gelukkig wilde mijn wederhelft nog een keer naar de winkel om nieuw beslag te halen.
Minderquote:Op maandag 22 november 2010 17:25 schreef k_i_m het volgende:
Net als troost gezellig met kind op het aanrecht pannekoekenbeslag geklopt. Moeder draait zich om om het gas onder de pan aan te steken, draait zich terug naar de kom met beslag, en ziet daar gezellig in gesopt worden met het schuursponsje waar mijn wederhelft net de kattenbak mee schoon heeft zitten maken [ afbeelding ]
Gelukkig wilde mijn wederhelft nog een keer naar de winkel om nieuw beslag te halen.
Wat zal je gebaald hebben! Haha, wel lief van je wederhelft dat 'ie nog een nieuw pak wilde gaan halenquote:Op maandag 22 november 2010 17:25 schreef k_i_m het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |