Zitten nu Duitsers. En nutteloos, tsja het is maar hoe je het bekijkt. Oefentechnisch was het een prima locatie, alles in de buurt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:33 schreef Clan het volgende:
[..]
Is Seedorf nu helemaal gesloten? was ook wel een beetje nutteloze plek geworden. Koude oorlog is voorbij.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
De Saks kazerne? Ook al dicht... Net zoals Seedorf...
Oefentechnisch wel, maar het was wel een eind uit de buurt, toen ik bij de LJ zat ben ik daar een paar keer heen gemoeten, maar dan was het toch vroeg opstaan, moest helemaal uit Limburg komen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zitten nu Duitsers. En nutteloos, tsja het is maar hoe je het bekijkt. Oefentechnisch was het een prima locatie, alles in de buurt.
Ah, de aflossing!quote:
quote:
Goedemorgen mensen,quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De colimator! Die was ik al helemaal vergeten!
??quote:
Post ontvangen is vreselijk belangrijk tijdens een missiequote:
Ow srry, had dat verband zo snel even niet gelegdquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Post ontvangen is vreselijk belangrijk tijdens een missie
quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:52 schreef jankaas020 het volgende:
Zo, de leraar is boos het lokaal uitgelopen omdat we een geintje maakten...nu wachten tot 1130 tot de volgende leraar komt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |